Citat:
Ursprungligen postat av kajaja
Vilka bredbandsleverantörer är bäst?
Ja vilka leverantörerna hos Lunds energi är bäst tycker ni som har lite erfarenhet av dem? Jag har stött på lite problem (eller så är det bara jag som är väldigt trött atm) Men jag kommer bara in på bredband2telefonis hemsida för de andra (om man är inne på lunds energi:s hemsida så finns det ingen länk till dem andra, bara information om vad som ingår. Väl inne på bredband2telefonis hemsida och ska beställa studenterbjudandet så verkar det som att man måste köpa telefoni hos dem med? Annars ser ju de andra ganska bra ut, någon som har några synpunkter på vad för leverantör man ska välja? =)
Jag tror du har missförstått något. Om de skulle kräva att man köper telefoni hos dem med så skulle de bli utkonkurrerade direkt.
När du beställer så kan du gå genom Lunds Energis hemsida. Är mer eller mindre, välj hastighet -> välj operatör -> färdigt!
Vad gäller hastighet så tror jag de flesta (alla?) håller vad de lovar, annars blir de utkonkurrerade snabbt då det är korta bindningstider och väldigt lätt att byta mellan operatörer. Personligen så valde jag Bahnhof pga. jag vet att de håller hårt på personlig integritet och gör vad de kan för att jävlas med antipirat-rörelsen.