2011-01-04, 00:20
Medlem
om det finns någon som inte hittat boende och som är snäll och som inte är intresserad av 2an-action så har jag en madrass som jag inte använder i mitt korridorrum.
Citera
2011-01-04, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajaja
Hmm jag är ganska säker på att jag valde den innan den jag ligger etta på. Hursomhelst så verkar det bli ett boende för mig nu på vildanden. Dock omöblerat.. Någon som har något att säga om vildanden? Förutom att det ligger en bit från skolan.
Väldigt nära till Netto, en lågpriskedja där du kan köpa billig mat. Rätt nära till Nova Lund, ett område med diverse olika affärer, tar inte alltför många minuter med cykel.
Citera
2011-01-04, 20:35
Medlem
Sylian: Det låter riktigt bra

Någon som vet när sista dagen för hyran ska vara inne när inflyttningsdatumet är 1/1?Står nämligen inte på min hyra..
Citera
2011-01-04, 20:38
Medlem
Citat:
Sylian: Det låter riktigt bra

Någon som vet när sista dagen för hyran ska vara inne när inflyttningsdatumet är 1/1?Står nämligen inte på min hyra..

Den skulle vara inne före 1/1.
Citera
2011-01-05, 00:14
Medlem
3pacs avatar
Finns det diskmaskiner i någon korridor eller är det endast handdisk som gäller?
Citera
2011-01-05, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1plus2
Den skulle vara inne före 1/1.

Det kan inte vara troligt då de signerade mitt kontrakt den 3e eftersom alla var lediga under nyår.
Citera
2011-01-05, 09:30
Medlem
Pizzadragans avatar
Har läst lite angående Bredbandet i af bostäderna som verkar riktigt lovande. Undrar dock varför det heter öppet stadsnät? Har det något att göra med det tekniska? I den bästa av världar hade förklaringen varit att alla användare är anslutna till världens största vpn server men jag antar att så inte är fallet. Har alla i min korridor en separat ip-adress? Bör jag ha kvar mitt vpn konto?

Ni får gärna flytta min fråga till "rätt" forum men det är ni som har koll på min fråga eftersom ni bor där det gäller så ni kan ju svara på frågan först.
Citera
2011-01-05, 11:35
Medlem
Lunds Energi(?) tillhandahåller själva nätet och låter sedan andra operatörer erbjuda internet-tjänsterna. Jag antar väl att det kallas öppet pga. att "alla" (nåja) kan hyra in sig i nätet och erbjuda sina tjänster. Det är en jävla konkurrens här tack vare det så priserna blir där efter

Edit: Man har egen IP-adress.
Citera
2011-01-05, 13:00
Medlem
Citat:
Det kan inte vara troligt då de signerade mitt kontrakt den 3e eftersom alla var lediga under nyår.

Okej då vet jag inte. Jag fick mitt rum väldigt tidigt och min hyra skulle vara inne före 1/1. Men ring till AFB, dom brukar vara väldigt tillmötesgående!
Citera
2011-01-07, 20:13
Medlem
Någon som vet en bra hemförsäkring för studenter? Såg att AFB inte har någon eller något erbjudande.
Citera
2011-01-07, 20:14
Medlem
Dreemos avatar
Spontana reaktioner/rykten om ettorna på klosterängen?
Citera
2011-01-07, 20:31
Medlem
Pizzadragans avatar
Citat:
Någon som vet en bra hemförsäkring för studenter? Såg att AFB inte har någon eller något erbjudande.

Jag tog länsförsökringar har hört att dem ska vara bra, vet dock inte om dem är billigast har du några år tills det att du fyller 26, kan du teckna en ungdomsförsäkring där reseskydd under 45 dagar ingår. Vill du jämföra och kolla lite själv kan du gå inpå compricer.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in