Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinen
Så du menar att det är fullt jävla normalt och sitta framför skärmen och kalla mig och många andra dum i huvudet? Har du bevis på att det stämmer eller?
Bevis på vad? Att det är normalt? Tja jag är normal och jag har skrivit sådana inlägg (inte som mod dock)
Citat:
Om du tycker det så är det illa ställt med dig. Jag har då aldrig blivit uppväxt och lärd utav mina föräldrar att man ska gå runt och kalla folk för dum i huvudet, du kanske har det. Bara för att man har skilda åsikter och sticker i stäv med varandra titt som tätt så innebär det inte att man ska vara allmänt stor och käften och otrevlig.
Visst, där håller jag med. Jag tycker också det är skönt att det är lite högre i tak här än i andra forum och det är just av den anledningen jag sitter här.
Men när känslorna kokar över, så ska det inte gå överstyr att man börja kalla varandra olika saker.
Ser man på regeln 0.09 så får man inte sprida en massa skit om andra användare. Om någon kallar mig för dum i huvudet, hur vet den människan att jag är dum i huvudet? Jag kanske beter mig som dum i huvudet för att jag har vikande åsikter, men då borde ju alla som skriver i pedofil-delen vara dumma i huvudet, för normala människor hänger inte där.
Låt oss återvända till topic. Topic för tråden är inte huruvida personangrepp ska vara tillåtna eller inte på FB. Vill du diskutera det så bumpa upp någon tråd om det ämnet. Topic här är mods vs användare.
Du bumpade upp tråden efter att det inte varit någon aktivitet i den på nästan två månader. Du skrev bl.a. följande:
Citat:
Men en sak som jag, personligen tycker ska bli bättre, det är framför allt moderatorernas attityd gentemot oss medlemmar. Visst, alla har en dålig dag, men det ska inte behöva sprida sig över oss medlemmar att vi blir kallade en massa könsord och svordomar.
Moderatorerna ska ju föregå med gott exempel och absolut inte vara spydig, uppkäftig eller kallas oss medlemmar en massa ohövliga ord som egentligen inte hör hemma här.
Annars, ett toppen forum. Men det är just detta som jag skrev ovan som jag själv har lagt märke till när jag har tittat runt på forumet. Vilka moderatorer jag pratar om, ja det vet dem nog bäst själv
Vi har nu bett dig att ge exempel på det som du tar upp här. Än så länge så har du inte gjort det. Varför?
Att du inte klarar av att folk kallar dig för idiot är som sagt var inte topic i denna tråden så se nu till att visa var de här inläggen finns där mods i sin modsutövning kallar folk för "en massa könsord och svordomar".
Sätt igång, jag väntar med spänning.