2010-02-21, 02:44
Medlem
Dr.Grorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Är du seriös när du undrar varför tråden papperskorgades? Vad skulle diskuteras?

Du ber användarna att skriva en siffra. Det är inget diskussionsunderlag.

Då jag gillar siffror och är väldigt insatt i deras värld så håller jag inte alls med. Att skriva en siffra för att svara på en fråga kan mycket väl ligga i led till ett diskussionsunderlag, bara för att en person i fråga inte har något att svara/säga/tycka så betyder det inte att det saknar diskussionsunderlag. I vissa fall så förstår människor inte hur de ska hantera och diskutera vissa ämnen, detta betyder inte att det gäller för alla. Jag gillade tråden - och ja, jag är seriös.
Citera
2010-02-21, 02:52
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Grorr
Då jag gillar siffror och är väldigt insatt i deras värld så håller jag inte alls med. Att skriva en siffra för att svara på en fråga kan mycket väl ligga i led till ett diskussionsunderlag, bara för att en person i fråga inte har något att svara/säga/tycka så betyder det inte att det saknar diskussionsunderlag. I vissa fall så förstår människor inte hur de ska hantera och diskutera vissa ämnen, detta betyder inte att det gäller för alla. Jag gillade tråden - och ja, jag är seriös.
Flashback är ett diskussionsforum. Att skriva endast siffror i inlägg efter inlägg är ingen diskussion , vad du än säger.

Det går att göra om trådstarten så att den innehåller ett diskussionsunderlag. Varför gör ni inte det istället för att gnälla?
Citera
2010-02-21, 02:56
Bannlyst
Citat:
Ja, du säger att vi röstar om det och ändå säger du att ÅG har bannat fler personer än Ruskigbuss. Hur tänkte du där?

Är det nåt fel att ta det via PM först? Är det bara ett missförstånd så reds det ut snabbt och lätt.

Jag tycker att du ska nyktra till och titta in i tråden i morgon igen. Kanske ser du nyktert (häpp) på saken då?

Får jag ta en mod om viss för att fråga om han är lämpligt som mod ?

du var liten som sket i brallar när en mod som gick över gränsen här som belv bannad som jag glömt namnet på, så ni alla kan göra fel!!
Citera
2010-02-21, 02:59
Bannlyst
Sen boisaren, du tar upp bara det jag säger negativt om forumet, var en den positiva instälningen då jag gjorde vad jag kunde göra föra Fb då sidan var i ´´ krig´´ `??

Jag jämför dig med en föredetta mod som hette T*´S som pmade mig att sluta skriva saker som var emot han!
Citera
2010-02-21, 03:00
Medlem
Dr.Grorrs avatar
Citat:
Flashback är ett diskussionsforum. Att skriva endast siffror i inlägg efter inlägg är ingen diskussion , vad du än säger.

Det går att göra om din trådstart så att den innehåller ett diskussionsunderlag. Varför gör du inte det istället för att gnälla?

Det var lite det jag menade med inlägget. Det finns ämnen som jag inte tycker går att diskutera, men som andra lyckas diskutera ändå - vad jag än säger och tycker. De lyckas med något som jag inte kan. Att skriva en siffra innebär inte att inte fler ord kan tillföras, dessutom är siffror i sig ett språk, och där tycks våra åsikter gå ifrån varandra (vad jag än säger? ). Men du är moderater, du vet bättre än mig, du vet tydligen mer om siffror än vad jag gör. Du har helt klart rätt. Så är det att vara moderator för "vad jag än säger" så har ju du rätt.

Men nu känner jag själv att jag gör för stor grej av ingenting. Det här är inte ens min diskussion.

Tack care!
Citera
2010-02-21, 03:02
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-ROLL
Får jag ta en mod om viss för att fråga om han är lämpligt som mod ?

du var liten som sket i brallar när en mod som gick över gränsen här som belv bannad som jag glömt namnet på, så ni alla kan göra fel!!
Anser du att någon inte är lämplig som mod så rekommenderar jag dig att ta kontakt med admin. Dock säger jag i all välmening att du inte ska göra det inatt.

Jag fortsätter gärna att diskutera med dig, men vi kan väl fortsätta när antingen du är nykter eller jag full? Som det är nu så kommer vi ingenstans.

OK?

Edit: Naturligtvis får du skriva "saker som är emot mig". Jag skulle aldrig försöka tysta någon genom att skicka PM.
Senast redigerad av BoISaren 2010-02-21 kl. 03:05.
Citera
2010-02-21, 03:07
Bannlyst
Citat:
Anser du att någon inte är lämplig som mod så rekommenderar jag dig att ta kontakt med admin. Dock säger jag i all välmening att du inte ska göra det inatt.

Jag fortsätter gärna att diskutera med dig, men vi kan väl fortsätta när antingen du är nykter eller jag full? Som det är nu så kommer vi ingenstans.

OK?

visst du!
men aldrig när du är full. om jag är full är det ok för jag är i den mån att få dig att få i en ståndpunkt är det är oförsvarligt att föra vidare saken.
sen så är admin inte min klass då han bara ger order till underfolk.
Men annars att du fick axla alt idag ber jag om ursäkt.
Citera
2010-02-21, 03:08
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Grorr
Det var lite det jag menade med inlägget. Det finns ämnen som jag inte tycker går att diskutera, men som andra lyckas diskutera ändå - vad jag än säger och tycker. De lyckas med något som jag inte kan. Att skriva en siffra innebär inte att inte fler ord kan tillföras, dessutom är siffror i sig ett språk, och där tycks våra åsikter gå ifrån varandra (vad jag än säger? ). Men du är moderater, du vet bättre än mig, du vet tydligen mer om siffror än vad jag gör. Du har helt klart rätt. Så är det att vara moderator för "vad jag än säger" så har ju du rätt.

Men nu känner jag själv att jag gör för stor grej av ingenting. Det här är inte ens min diskussion.

Tack care!
Enligt Flashbacks regler har jag rätt. Det handlar helt enkelt om en sk. listtråd, vilka inte är tillåtna.

Det andra går jag inte in på då du verkar vara mycket mer kunnig i det ämnet än vad jag är. Men jag tycker inte att det hör hemma i diskussionen då det är Flashbacks regler det hela handlar om.

Over and out för min del nu.
Citera
2010-02-21, 03:28
Bannlyst
Citat:
Enligt Flashbacks regler har jag rätt. Det handlar helt enkelt om en sk. listtråd, vilka inte är tillåtna.

Det andra går jag inte in på då du verkar vara mycket mer kunnig i det ämnet än vad jag är. Men jag tycker inte att det hör hemma i diskussionen då det är Flashbacks regler det hela handlar om.

Over and out för min del nu.

Där har vi rätt emot fler skit.
Citera
2010-02-21, 13:12
Bannlyst
Ändra reglerna och tillåt raid-trådar såsom Facebook och Ikea-tråden och gör så att moderatorer sköter sitt genom att inte låsa trådar för att man placerat dem i fel sektion utan flytta dem dit.
Citera
2010-02-21, 13:41
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubunto
Ändra reglerna och tillåt raid-trådar såsom Facebook och Ikea-tråden och gör så att moderatorer sköter sitt genom att inte låsa trådar för att man placerat dem i fel sektion utan flytta dem dit.
Idiotiskt förslag.
Citera
2010-02-21, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Idiotiskt förslag.
Subjektivt, iaf så borde moderaterna flytta trådarna istället för att bara slänga dem

Raidtrådarna är de som får mest uppmärksamhet och där flest människor engagerar sig, ser inget fel med att tillåta det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in