Citat:
Ursprungligen postat av Eeriik
Läste du inte det vi skrev om skarvar bland annat? Kan vara en bonus att läsa igenom tråden innan du får för dig att skriva något som är ungefär lika väsentligt (inte alls) som det du tidigare skrivit.
Men snälle lille vän, nog har jag läst tråden. Min erfarenhet av Flashbackanvändning är inte så ringa att jag ger mig in i en diskussion utan att veta vad det handlar om först, samt vilka argument (och icke-argument) som redan framförts. Jag hävdar att din synpunkt om skarvar är helt ok, men fortfarande inte ett argument som inte handlar om en "känsla" att det är mindre snyggt.
Dessutom är ju praxis idag att man slår samman trådar är det något du vill ändra på ligger bevisbördan, eller i det här fallet, argumentationsbördan, på ditt bord. Jag bad om argument till varför alternativet till sammanslagna trådar är bättre och det har du inte besvarat.
Jag förstår att det känns fräckt att vara nyreggad och ha åsikter men det är inte så jäkla fräckt att komma ny till ett ställe och börja kritiesera om man inte dessutom kan backa upp sitt tyckande utan adekvata argument, så återigen: argument, bitte.