Citat:
Ursprungligen postat av najas
0.02. Trådstart och forumval
Var noga med att posta ditt inlägg i rätt underforum. Ditt inlägg ska ha anknytning till det ämne som forumet avser. Starta inte en ny tråd ifall det redan finns en lämplig tråd.
Hur tänker ni då när det redan finns trådar, men som har spårat ur helt, där noll diskussion förs och där forumets riktlinjer inte alls följs?
Tex i forumet integration och invandring, tråden; 'Malmöbor med omnejd: Hur pass illa är det?' I riktlinjer för Integration & Invandring står det snyggt och tydligt, att flashback inte är en länksamling eller en nyhetssida. Ändå innehåller denna tråd 477 sidor av just länksamlingar till diverse skånska tidningar, tråden saknar någon som helst diskussion och får fortfarande finnas kvar, utan varningar eller tillsägelser. Tråden är så gott som död och har blivit en slags chatt mellan en handfull personer som endast vill länka.
Eftersom det fungerar utmärkt att gå in på sydsvenskan.se, utan att gå via flashback, så startade jag en ny tråd som skulle visa malmöiternas faktiska uppfattning. Jag tror att det tog 10 min innan den nya tråden puttades in i den gamla. Väldigt tråkigt, för därmed tog resonerandet slut. Det finns ingen "ny" människa som orkar gå igenom 477 sidors länkande och sen ge sin kommentar i en icke existerande diskussion.