Citat:
Tack för att ni tar er tid att svara men det kanske vore bättre ifall ni läste igenom de två inlägg jag klagat på istället. Texten i dessa följer ju faktiskt topic i just den tråden och de innehåller inga påhopp förutom på Reinfeldt. Har ni nyligen utökad så att påhopp även förbjuds när det gäller de personer vi diskuterar också?
Ursprungligen postat av admin4
Du har totalt sex varningar och de omfattar sju inlägg. Ditt problem tycks vara att du ständigt vill ta upp andras etnicitet i trådar som inte har ett dugg med det att göra. I synnerhet Fredrik Reinfeldt tycks ligga dig varmt om hjärtat. Dina varningar handlar dock inte om ifall du har rätt eller inte utan om att inläggen i en tråd skall ha med topic att göra. Det är inte svårare än så och så gott som alla användare klarar att hålla sig till regelverket.
Vilka åsikter du har spelar ingen roll, det är hur och var du framför dem som reglerna handlar om.
admin4
Vilka åsikter du har spelar ingen roll, det är hur och var du framför dem som reglerna handlar om.
admin4
Visst, jag har en törn i sidan gällande Reinfeldt men det ska väl inte hindra att jag skriver ett inlägg i en tråd om Reinfeldt, där inlägget till fullo följer topic? Eller måste jag låta bli att skriva topic-inlägg i en tråd om Reinfeldt pga att T-80U blir arg att jag säger sanningen om T-80Us idol? Vill gärna få svar på det så jag vet om jag ska undvika trådar där T-80U har svårt att skilja på moderatorsrollen och sina egna åsikter.
Som sagt, de två aktuella varnade inläggen jag nämnt är on topic men felaktigt bedömda så tänker ni fortsätta blunda för dessa? Och tänker ni ignorera språket som T-80U använder i sin kontakt med mig? Jag lär ju knappast vara den ende som får otrevliga meddelanden från T-80U.
I fortsättningen får jag tänka en extra gång innan jag matar tråden med mitt Reinfeldt-hat men de två nämnda inläggen + varningarna är åt helvete fel och jag skulle uppskatta rejält om dessa eller T-80U tas bort.