Citat:
Ursprungligen postat av johannes
nu modererar jag inte det forumet men jag kan se att din tråd hade en usel rubrik, inget diskussionsunderlag och låg i fel delforum. att du vill att andra användare ska sätta på TV:n är liksom inte något som tjänar för underlag till en diskussion.
prova cannabis i media eller narkotikapolitik, skriv en trådstart med ett riktigt diskussionsunderlag och formulera en något mer informativ rubrik än "Sätt På TV4 Nyhetsmorgon NU!" så ska det nog gå bra.
Är då verkligen nödvändigt att skrota trådarna samt utge en varning? Hade det inte varit lättare att flytta tråden, istället för att skapa onödig irritation?
Sen, vänta vi ju på diskussionsunderlaget alltså kan ni inte påstå att det inte existerar.
Jag har tidigare sett trådar med samma underlag, alltså i väntan på underlag och dessa trådar existerar fortfarande, finns massvis med exempel..
Men det kanske är så att ni kan göra lite som ni själva vill här inne? Känns oerhört oseriöst må jag säga.
Sen som du kanske ser så skapa jag två trådar, vars den andra hade en ordentlig rubrik.
Tycker även det är oerhört kasst utav mod att skrota trådarna utan att ge mig en anledning varför.