2013-03-11, 17:52
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peyz
Moderatorerna inne på flashback gör det sämste modererings jobbet jag någonsin har beskådat. Ni är bara PK idiotier som inte har en aning om hur ni ska arbeta. Gör samhället en tjänst och skjut er själva i huvudet.
tack för tipset.
Citera
2013-03-11, 19:14
Medlem
najass avatar
Citat:
Moderatorerna inne på flashback gör det sämste modererings jobbet jag någonsin har beskådat. Ni är bara PK idiotier som inte har en aning om hur ni ska arbeta. Gör samhället en tjänst och skjut er själva i huvudet.

Det hade ju varit en smula mer konstruktivt om du specificerat vad vi gör dåligt.
Citera
2013-03-11, 20:38
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Det hade ju varit en smula mer konstruktivt om du specificerat vad vi gör dåligt.

Finns ingen poäng i det när ni ändå bara försvarar ert agerande med PK filosofi.
Ni är äckliga människor som bara borde dö ut.
Citera
2013-03-11, 20:53
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Finns ingen poäng i det när ni ändå bara försvarar ert agerande med PK filosofi.
Så vi ska bara bli bättre - men några tips på vad vi gör fel har du inte?
Citera
2013-03-11, 20:53
Medlem
idiamin2s avatar
jag tycker moderatorerna gör ett bra jobb med tanke på alla in lägg dem har o kolla igenoom på en dag som skrivs här. kan inte va ett lätt jobb skulle inte vilja ha det men deme guldvärda
Citera
2013-03-11, 21:07
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Så vi ska bara bli bättre - men några tips på vad vi gör fel har du inte?

Ni är allmänt efterblivna och omogna skitungar som missbrukar er makt.. Detta bekräftar du snällt i samma kommentar.
Citera
2013-03-11, 21:10
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ni är allmänt efterblivna och omogna skitungar som missbrukar er makt.. Detta bekräftar du snällt i samma kommentar.
Med tanke på hur bra argument du för fram i din kritik mot moderatorerna kan man fundera på vem som är efterbliven i den här diskussionen.

Du är nog inte sur på moderationen, snarare på att det finns moderatorer överhuvudtaget.
Citera
2013-03-11, 21:22
Medlem
najass avatar
Citat:

Citat:

Ptjaha, då finns det ju inte mycket att tillägga. Om du inte ens kan formulera kritik vettigt är det rätt svårt att ta dig på allvar.
Citera
2013-03-11, 21:47
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Ptjaha, då finns det ju inte mycket att tillägga. Om du inte ens kan formulera kritik vettigt är det rätt svårt att ta dig på allvar.

Kritiken är formulerad. Ni är bara inte tillräckligt smarta att förstå den. Skillnad där din äckliga jävel
Citera
2013-03-11, 22:41
Medlem
najass avatar
Citat:
Kritiken är formulerad. Ni är bara inte tillräckligt smarta att förstå den. Skillnad där din äckliga jävel

Kära nån vad upprörd du verkar. Är du för dum för att begripa regelverket kan du väl be någon vuxen förklara.
Citera
2013-03-11, 23:00
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:

Arga människor är oftast engagerade människor och det är bra, men du måste specificera exakt VAD du anser är fel (bortsett från drygt 120 moderatorer då förstås) för annars kommer du att få fortsätta vara jätte-jättearg utan att vi kan göra nåt åt det.

admin5
Citera
2013-03-11, 23:09
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Man kan säkert kalla mig en hel del och frågan är om jag inte borde ta just skitunge som en komplimang med tanke på att jag åldersmässigt passerat det stadiet för många år sedan. Grejen är att du är säkert skitsur på något - oklart vad - men om du inte berättar vad det är kan vi inte förklara för dig varför vi agerar som vi gör. Att säga att vi alla är värdelösa utan att berätta varför är negativ kritik som man bara skrattar åt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in