Citat:
Ursprungligen postat av Autocrats
Det tär på yttrandefriheten att mycket icke tolereras. Jag kräver inte att småskit skall tillåtas, men att som moderator konstant kräva "en hög, saklig diskussionsnivå" är lite för mycket för Sveriges största forum - man får acceptera att folk inte alltid är på humör för "en hög, saklig diskussionsnivå".
Men om man inte är på humör för det, skall man då strunta i att logga in och skriva? Enligt er, ja det skall man, för annars är det - enligt er - korrekt att utdela en sjuhelvetes massa varningar för småsaker. Därtill så kan inte många människor hålla en konstant "hög, saklig diskussionsnivå", alla skiljer sig utbildningsmässigt vet ni.
MVH
Tro mig min vän, det finns alla sorters människor- "utbildningsmässigt"- som kan hålla sig till reglerna ändå.
Jag har tappat räkningen på rikspuckon man sett skapa trådar och komma med totalt värdelösa argument men som inte gör några regelbrott!
Så detta med att Flashback måste hålla en för hög standard pga alla Moderatorer håller jag faktiskt inte med om.
Visst att man inte orkar vara på humör för att "hålla en konstant hög, saklig diskussionsnivå", men det som mestadels städas bort är när det slår över och en tråd bara innehåller oneliners, personangrepp, grov OT och trollning.
Sedan är jag väl medveten om att många uppskattar detta på internet- trollning är ju superkul, och +1 ser man ju överallt ändå- men kan det inte vara skönt att slippa det på ETT ställe på internet?
Iallafall majoriteten av gångerna?
Jag tycker inte att det ska höra till vad för förutsättningar man har.
Har man IQ badboll eller IQ Einstein spelar absolut ingen roll, man behöver inte fylla ett forum med skräp för det säger sig själv, eller?
Är ganska säker på att högutbildade på forumet har skrivit "+1" och "tar hon den i tvåan?"!