Citat:
Ursprungligen postat av Eeriik
Sen att många undviker att skriva här, eftersom de inte vill käfta med Moderatorer. Får vi inte bortse ifrån.
Eller så håller dom bara inte med dig och vet att dom inte tillför debatten nånting genom att skriva "jag håller inte med dig."
Citat:
Sen tror jag att de som är nöjda nu inte riktigt har förstått hur det skulle se ut om vi fick vår vilja igenom. Många verkar tro att så fort man har en fråga startar man en ny tråd. Det är inte det jag vill.
Inte "vår" vilja, din vilja.
Citat:
Jag vill om möjligt undvika mastodonttrådarna, undvika låsning och kastning av välfungerande trådar för att någon tycker att det var för oseriös trådstart trots att så inte var fallet (tydligare riktlinjer helt enkelt), främja halvstora trådar (te.x. en tråd om Aborrfiske, inte en om aborrfiske med metspö och en med kastspö och inte heller en stor fisketråd).
Nu vet jag inte vilka forum du frekventerar men så fungerar det i mina forum. Det är inte så konstigt om vi inte vill ha 14 trådar om till exempel World of Warcraft, särskilt inte när det inte kommer fram någonting nytt.
Citat:
Det här skulle enligt mig hålla forumet mer levande och inte så stelt som jag anser att det håller på att bli. Sen förstår ju jag också att det inte kan finnas 100 trådar med exakt samma rubrik och frågeställning. Utan snarare kanske 10 trådar om ett liknande ämne med olika infallsvinklar. Diskussionerna i trådarna ska inte vara likadana oavsett tråd.
Problemet är att dom tio trådar du vill se allt som oftast innerhåller gamla åsikter och inga som helst nya infallsvinklar.
Citat:
Hoppas att ni nu på ett ungefär förstår vad jag vill uppnå.
Ska jag vara ärlig så nej; jag förstår inte vad du vill uppnå.