Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Därför att det mig veterligt aldrig någonsin begåtts ett misstag av en moderator, inte enligt dem iaf.. och hävdar man ändå det, eller på något sätt kritiserar dem kommer hela mobben och förklarar att det inte är så..
Som exempel; finns det någon mod som idag kan erkänna att en moderatortillsättning som slokis inte var så lyckad? det handlar inte om henne personligen utan inställningen ni har och hur ni försvarar en moderator som uppenbart beter sig totalt fel och hon tillåts fortsätta på användares bekostnad.. Skulle hon varit mod idag och jag hade kritiserat henne här i tråden hade jag ändå fått hela moderatormobbern på mig där samtliga försvarar henne med näbbar och klor samtidigt som jag skulle bli idiotförklarad och när deras argument tryter så låses tråden/jag får tillsägelse..
Det är något jag stör mig å det gruvligaste på, att de inte får erkänna att de kan göra fel, eller rätta till eventuella fel.. jag gissar det beror på order från fröken admin, knappast att alla mods är så inåt h-e skitförnäma att de slår dövörat till för kritik..
Som exempel; finns det någon mod som idag kan erkänna att en moderatortillsättning som slokis inte var så lyckad? det handlar inte om henne personligen utan inställningen ni har och hur ni försvarar en moderator som uppenbart beter sig totalt fel och hon tillåts fortsätta på användares bekostnad.. Skulle hon varit mod idag och jag hade kritiserat henne här i tråden hade jag ändå fått hela moderatormobbern på mig där samtliga försvarar henne med näbbar och klor samtidigt som jag skulle bli idiotförklarad och när deras argument tryter så låses tråden/jag får tillsägelse..
Det är något jag stör mig å det gruvligaste på, att de inte får erkänna att de kan göra fel, eller rätta till eventuella fel.. jag gissar det beror på order från fröken admin, knappast att alla mods är så inåt h-e skitförnäma att de slår dövörat till för kritik..
Är det verkligen så? Jag gör minst nåt misstag varje dag som jag moddar. Alltid är det något argt PM man får när man råkat radera ett inlägg för mycket eller någon tråd man helt missat, som borde kastats för länge sen. Sen kan jag absolut säga att minst en tillsägelse jag delat ut var alldeles för hård så här i efetrhand. Vi kanske skulle ha en öppen skämstråd där alla fel och misstag postas?
När det gäller modstillsättningar så finns det flera exempel på personer somm varit helt fel, ganska nyligen också. Men det händer ju mycket mer sällan än användare verkar tro att någon får kicken, de flesta förstår själva att de inte har tid eller lust att modda. Hursomhelst känns det inte som en bra idé att börja droppa namn, jag skulle inte vilja dyka upp som ett exempel på en värdelös moderator jämt när det är diskussion och det vill säkert inte dessa heller. Det räcker väl med att säga att det finns mer lyckade och mindre lyckade tillsättningar?
Jag menar bara att de flesta gör misstag rätt ofta, men förhoppningsvis blir det liv när det blir fel och man ska kunna rätta till saker och ting om det upptäcks i tid.