2013-04-29, 13:37
Medlem
Noxids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lektor
Jag gjorde testen i Huddinge. Papper och penna den 14e mars, psykologen den 22a april. Det gick fint! Klarade mej utan reservation. Blev faktiskt förvånad över beskedet, men jag antar väl att jag var en god medelmåtta

Åhh fan, då får jag gratulera!

Jag väntar fortfarande på att få besked om när jag skall göra testerna.....
Citera
2013-04-29, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxid
Åhh fan, då får jag gratulera!

Jag väntar fortfarande på att få besked om när jag skall göra testerna.....

Tackar! Spännande Vad jag vet så är Lena, som är testansvarig på TCC, ledig och åter på plats i början på maj. Förmodligen därför det dröjer. Får önska dej lycka till!
Citera
2013-04-29, 15:28
Medlem
Noxids avatar
Citat:
Tackar! Spännande Vad jag vet så är Lena, som är testansvarig på TCC, ledig och åter på plats i början på maj. Förmodligen därför det dröjer. Får önska dej lycka till!

Okej, nä men jag har redan fått reda på att jag kommit vidare bara det att de tester som var i april och ev maj är uppbokade.

Vi får se hur de går....

Tack!
Citera
2013-04-29, 16:26
Medlem
Citat:
Jag gjorde testen i Huddinge. Papper och penna den 14e mars, psykologen den 22a april. Det gick fint! Klarade mej utan reservation. Blev faktiskt förvånad över beskedet, men jag antar väl att jag var en god medelmåtta

Har du någon aning om hur många som har sökt till Huddinge nu...? För över en månad sedan var det ju 600 stycken, tror jag, att jag har läst här. Någon aning om hur många som klarat sig vidare i Huddinge hittills? (Klarat psykologtestet alltså)
Citera
2013-04-29, 18:38
Medlem
Jag har faktiskt ingen aning. Jag har hört liknande siffror som du. Tillräckligt många sökande och urvalstesten blir otillräckliga antar jag.
Citera
2013-04-29, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moln111
Har du någon aning om hur många som har sökt till Huddinge nu...? För över en månad sedan var det ju 600 stycken, tror jag, att jag har läst här. Någon aning om hur många som klarat sig vidare i Huddinge hittills? (Klarat psykologtestet alltså)

Senast jag hörde något var det ca 700 sökande (varav ca 130 tagit sig förbi webbtesterna). Obekräftat dock.
Citera
2013-04-29, 19:49
Medlem
U-166s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basker
Datortesterna är i princip en "nedbantad" variant av testerna på plats.

Okej, du verkar ha läst lokförarutbildningen om jag förstått det rätt, vad är medelåldern på de läsande skulle du säga?
Citera
2013-04-29, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miskeh
Senast jag hörde något var det ca 700 sökande (varav ca 130 tagit sig förbi webbtesterna). Obekräftat dock.

Ok, och hur många är det som brukar klara alla tester, 1 av 10?
Om det nu t ex är 70 som klarar det, kan det då tänkas bli de 35 som har bäst resultat på testerna (isf vilket, datatesterna?) som kommer in i Huddinge...? Eller kommer det bli sånt behov av lokförare att de kan tänkas ha en ny utbildningsstart i vår?
Har tidigare läst att det inte brukar vara något problem att komma in där man sökt så länge man klarat testerna men nu känns det ännu svårare...
Citera
2013-04-29, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U-166
Okej, du verkar ha läst lokförarutbildningen om jag förstått det rätt, vad är medelåldern på de läsande skulle du säga?

När jag gick utbildningen för 7 år sedan, så var väl medelåldern på utbildningen jag gick nånstans runt
25-26, men det var rätt stor spridning, men fletalet var väl mellan 22-25, min känsla är att det förhåller sig så fortfarande.
Citera
2013-04-30, 00:06
Medlem
Baskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-166
I min klass var snittåldern förvånansvärt hög och majoriteten var över eller kring de 30. Den yngsta var 21 och den äldsta 46 eller 47.
Citera
2013-05-02, 22:48
Medlem
Nu är det upp till läkaren om hen släpper ut en på spåren eller ej. Kanske dags att köpa löparskor.
Citera
2013-05-02, 23:20
Medlem
Citat:
Nu är det upp till läkaren om hen släpper ut en på spåren eller ej. Kanske dags att köpa löparskor.
Det går säkert bra, jag har hittills bara gjort förtestet hemma, önskar att jag var i din sits nu... Undrar hur många som är kvar än, av alla sökande..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in