2011-05-19, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avtal
jag fick detta mailet av tcc-lena idag.

förstår inte varför jag får göra om mattedelen när jag redan har klarat den en gång, bara pga konkurrensen? känns som att mailet är skrivet som att om jag klarar mattedelen är jag klar för utbildningen, inte testerna till utbildningen.

Citat:
ja, det verkar så. men endast mattedelen. jag har inte ens fått reda på om jag får göra dom "riktiga" testerna. tycker hela hennes mail är rätt konstigt formulerat. får väl helt enkelt göra matten och se vart det leder!

Förmodligen ligger du på gränsen på mattedelen! Klarar du dem bättre så får du gå vidare och göra de riktiga testerna! Har du sökt till gbg i första hand lr?
Citera
2011-05-19, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaisedFist
Förmodligen ligger du på gränsen på mattedelen! Klarar du dem bättre så får du gå vidare och göra de riktiga testerna! Har du sökt till gbg i första hand lr?

ja, det måste vara så! japp, göteborg i första hand. men om jag skulle klara testerna kan jag tänka mig utbildningen var som helst.
Citera
2011-05-19, 23:25
Medlem
Citat:
ja, det måste vara så! japp, göteborg i första hand. men om jag skulle klara testerna kan jag tänka mig utbildningen var som helst.

Ja då var de väl därför hon frågade om du kunde tänka dig att plugga på annan ort, du kanske inte var bland de bästa som hade sökt till gbg i första hand men att du låg tillräckligt bra till för att kunna gå kursen hallsberg lr mjölby!

Kommer inte riktigt ihåg matten, men var de sifferföljder man skulle lösa?

Lycka till!!!
Citera
2011-05-20, 09:48
Medlem
Ja va o gjorde tester hos psykologen i Linköping i söndags morse, igår kom mejlet. Well hello Mjölby, vi ses 29 augusti Nice!!
Citera
2011-05-20, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milosmamma
Ja va o gjorde tester hos psykologen i Linköping i söndags morse, igår kom mejlet. Well hello Mjölby, vi ses 29 augusti Nice!!

Grattis
Citera
2011-05-20, 11:53
Medlem
Tack! De känns kanoners
Citera
2011-05-20, 13:38
Medlem
Vad tror ni, är man fast som lokförare efter en utbildning eller finns det chans att avancera högre inom Tågföretagen? Och isåfall till vad ..
Senast redigerad av Pekkaguld 2011-05-20 kl. 13:41.
Citera
2011-05-20, 13:43
Medlem
bastard.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pekkaguld
Vad tror ni, är man fast som lokförare efter en utbildning eller finns det chans att avancera högre inom Tågföretagen? Och isåfall till vad ..

Instruktör.
Citera
2011-05-20, 18:08
Medlem
Citat:

Tänkte fråga inom vilket företag du ska utbilda dej hos?
Har nämligen bara hört om TCC o jag har sökt genom dom till Hallsberg men jag ska göra testerna först i slutet av juni. Kan det variera mellan olika ställen tror du/ni?

O så får man självklart gratulera också!
Citera
2011-05-21, 15:38
Medlem
Nu gäller det bara att klara läkarundersökningen också, är även jag antagen till utbildningen i Mjölby 29/8
Citera
2011-05-22, 01:27
Medlem
Gahh... Tyckte helt klart att mattetestet med talföljder var värst på datortestet hemma. Är det samma på de slutgiltiga urvalen också? Blir banne mig till att plugga matte som en tok
Citera
2011-05-22, 12:08
Medlem
Citat:

Stort GRATTIS! Hur snabbt fick du tid för läkarundersökningen? Var ni många som var på urvalstesten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in