2011-05-22, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koolkat
Gahh... Tyckte helt klart att mattetestet med talföljder var värst på datortestet hemma. Är det samma på de slutgiltiga urvalen också? Blir banne mig till att plugga matte som en tok

Va jag fatta som på Lena från Tcc så kommer de vara helt andra tester då!!
Finns någonstans i denna tråden en beskrivning på vilka tester som kommer, Leta lite så hittar du det
Citera
2011-05-22, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elis91
Tänkte fråga inom vilket företag du ska utbilda dej hos?
Har nämligen bara hört om TCC o jag har sökt genom dom till Hallsberg men jag ska göra testerna först i slutet av juni. Kan det variera mellan olika ställen tror du/ni?

O så får man självklart gratulera också!

Ah det är via TCC, det är nog lite olika för hur många som sökt osv, ja fick komma ganska fort o göra prov hos psykologen, typ 3 veckor efter ja klarade datorproven hemma.

Tack
Citera
2011-05-22, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjalle
Nu gäller det bara att klara läkarundersökningen också, är även jag antagen till utbildningen i Mjölby 29/8

Ja visst är det så, men det ska nog inte vara några problem, om man inte vet med sej att man har problem med nått.
Fast då hade det vart onödigt o söka
Citera
2011-05-22, 19:54
Medlem
Citat:
Stort GRATTIS! Hur snabbt fick du tid för läkarundersökningen? Var ni många som var på urvalstesten?

Thanks
Läkarundersökningen får man boka själv, senast 1 oktober ska dom ha papper för den, men jag tycker ju man ska göra den Innan utbildningen börjar, dåligt om man nu inte skulle klara den så har man tagit upp plats för nån annan isf.
Nae alltså just i link var vi 2 (var direkt på morgonen kl 9) men efter ca 1,5 timme så kom det en till o efter ett tag en till, så man gick omlott, men mer än 4 var man inte, alla var i varsit rum o sen fick man byta rum för varje test lite fram o tillbaka. Men spec pratsamma var ju dom andra sökande inte... Haha
Citera
2011-05-22, 19:58
Medlem
Citat:
Gahh... Tyckte helt klart att mattetestet med talföljder var värst på datortestet hemma. Är det samma på de slutgiltiga urvalen också? Blir banne mig till att plugga matte som en tok

Kommer vara helt andra tester, står i nån tråd här på FB näst intill exakt vad som kommer. Iaf om du gör det i Linköping.
Men gå dit utvilad, det är nästan 4 timmar av hög koncentration Sen om det är lätt eller svårt är ju väldigt individuellt. Jag tyckte nog papper o penna(logiska uppgifter) va knepigast, men jag hann alla o hade alla rätt.
Simultanprovet var stressigt och hinner man alla uppgifter som sägs är man duktig! jag missade 2 st, men satte alla andra!
Sen är det en matteuppgift, väldigt lätta tal men man ska inte slöa där!
Och sen det fina prickprovet! Det var härligt......... jag vart lite störd då grannarna bestämde sej för att ha sex just då......
Citera
2011-05-22, 19:59
Medlem
Citat:

Kommer vara helt andra tester, står i nån tråd här på FB näst intill exakt vad som kommer. Iaf om du gör det i Linköping.
Men gå dit utvilad, det är nästan 4 timmar av hög koncentration Sen om det är lätt eller svårt är ju väldigt individuellt. Jag tyckte nog papper o penna(logiska uppgifter) va knepigast, men jag hann alla o hade alla rätt.
Simultanprovet var stressigt och hinner man alla uppgifter som sägs är man duktig! jag missade 2 st, men satte alla andra!
Och sen det fina prickprovet! Det var härligt......... jag vart lite störd då grannarna bestämde sej för att ha sex just då......
Citera
2011-05-22, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milosmamma

Vad är de för sorts uppgifter man ska lösa på de där "papper och penna" provet??
Citera
2011-05-22, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaisedFist
Vad är de för sorts uppgifter man ska lösa på de där "papper och penna" provet??

typ av de lättaste., om eva är kortare än moa o moa är kortare än peter, är då moa kortast?
om ja skriv ner i tredje rutan från höger om andra rutan frånvänster på rad fyra nedifrån. Om nej skriv ja i första rutan från vänster andra raden från höger.

sen blir de lite svårare o svårare ju fler man hinner, men det handlar om o kunna läsa instruktioner.
Citera
2011-05-22, 21:16
Medlem
Citat:
typ av de lättaste., om eva är kortare än moa o moa är kortare än peter, är då moa kortast?
om ja skriv ner i tredje rutan från höger om andra rutan frånvänster på rad fyra nedifrån. Om nej skriv ja i första rutan från vänster andra raden från höger.

sen blir de lite svårare o svårare ju fler man hinner, men det handlar om o kunna läsa instruktioner.

okey då hajar jag Tack
Citera
2011-05-22, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaisedFist
okey då hajar jag Tack

Lycka till, när har du tid?
Citera
2011-05-22, 22:20
Medlem
Citat:

Tackar jag också! Jag är kallad i slutet av juni. Trodde jag var helt körd då jag kände mig som tankebefriad på uppgiften om talföljder. Fick göra om den och tänkte faktiskt skita i det, gjorde om den i förbifarten, uppgivet, sista dagen jag hade chansen. Fick mail nu i veckan att jag ska ner
Citera
2011-05-22, 23:05
Medlem
När blir uttagningarna klara för Ängelholm, eller är det klart redan? Hur kan den utbildningen vara på bara 40 veckor då de övriga ligger på 60? Någon smart som sitter på svar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in