Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Lienno
När folk säger explotion, menar de inte att en hiss kraschade, det upplevs inte på samma sätt.
Hur vet du det? I bägge fallen uppstår en hög ljudknall.
När folk säger explotion, menar de inte att en hiss kraschade, det upplevs inte på samma sätt.
Hur vet du det? I bägge fallen uppstår en hög ljudknall.
Som sagt gå in och kolla på sidan, de rapporterar upprepade explotioner, vissa har fått allvarliga sprängskador, de var på olika våningar. man märker om en hiss kraschar. Vilka bevis finns förresten på att hissen kraschade? Kan säkert vara möjligt men finns det några bevis? Många säger att lobbyn var helt uppsprängd. Brandmänn säger att det lät:bom bom bom bom bom. Roudrigez vittnar även han om en explotion, innan planet flög in och flera senare. Kraschade hissarna innan planet träffade?
Citat:
Citat:
Hur kan generatorer explodera
För att de är fyllda med bränsle, och börjar brinna?
Citat:
eller våningsplan kollapsa då?
Tja, de strukturen som bär upp våningen försvagas, och så rasar den.
Hur kan generatorer explodera
För att de är fyllda med bränsle, och börjar brinna?
Citat:
eller våningsplan kollapsa då?
Tja, de strukturen som bär upp våningen försvagas, och så rasar den.
Förstår du inte min poäng? De var längst ner i byggnaden, branden var 1100 feet därifrån. Varför skulle konstruktionen där nere försvagas och våningsplan kollapsa där nere, när branden var däruppe? Varför skulle generatorer där nere explodera när branden var där uppe? Du tar ju mina ord ur sitt sammanhang. Är det ingen som håller med om det?
Citat:
Citat:
Barry Jennings upplevde explotionerna INNAN båda tornen föll. Hur förklarar du det?
Precis som jag gjorde för tjugo minuter sedan, alltså brandgasexplosioner, kraschande hissar, exploderande generatorer, fallande våningsplan.
Barry Jennings upplevde explotionerna INNAN båda tornen föll. Hur förklarar du det?
Precis som jag gjorde för tjugo minuter sedan, alltså brandgasexplosioner, kraschande hissar, exploderande generatorer, fallande våningsplan.
Jag antar att du har missat att Barry Jennings befann sig i 7:an, annars kan jag aldrig tänka mig att du skulle skriva ett sådant svar. Men han befann sig alltså i 7:an och upplevde detta innan båda tornen föll. Vill du att jag skickar länken till hans vittnesmål igen?