Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
1.Du är nog den siste som skulle ta ordet debattsabotage i din mun, som förpestar den här tråden med ändlösa inlägg om en film. Jag ställde frågan för att du slingrade dig vid en direktkonfrontation med vad du själv hade yttrat. Du ville säga det vid "sidan om" och helst undvika min fråga.
Hur många tillsägelser har du fått i tråden? Rest my case!!!!!
Citat:
2.Ironi är nog inte din starka sida.
Hellre det än kunskapsbrist.
Citat:
3.Någonstans finns det bland alla inlägg.
Visa mig var! Eller ljuger du igen?
Citat:
4.Säger jag att Loose Change är bevis? Låter inte det i så fall rätt konstigt? Trodde det. Jag skulle knappast säga att en film är bevis, ha ha ha. Det var ovanligt dumt, till och med för att vara av dig ElGiganten. Och du menade det på fullt allvar?
Tydligen vet du inte ens vad du själv skriver, det är en stor brist då man skall försöka föra en debatt.
Detta har DU skrivit, citerat UTAN förvrängning.
Citat:
Har du sett dokumentären Loose Change 911?
Det finns en hel del intressanta saker med i dokumentären, som avstängningen av WTC tornens kameror, som annars alltid var påslagna, för nyhetssändningar odyl.
Det står här UTOM tvivel att du hänvisar till filmen Loose Change, eller skal du neka till detta också?
Majava svarar.
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Jag ger blanka fan ifall en konspirationsvideo säger att det är så, jag vill ha källor på det. Jag vill veta exakt hur de fick veta att kamerorna var avstängda och få en möjlighet att själv ta del av den ursprungskällan. Har du eller har du inte något annat bevis än att de säger det i en konspirationsvideo?
Majava begär här av dig en källa till det som påstås.
Ditt svar blir föga förvånande. Åter igen direkt citerat av vad DU skrivit.
Citat:
Jodå, de hade bevis på vad de pratade om genom dokument och annat. Du kanske borde se dokumentären? Annars skall jag försöka hitta länkar till dokumenten sen.
Min fetstill för att påpeka vad DU skriver.
Sen vill jag se dessa dokument!!
Citat:
5."De hade bevis", eller sade sig ha bevis. Jag citerade. När jag säger att JAG har bevis, så kan du posta om det.

Detta skrev jag, inget annat!
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Håller med dig men du har hävdat att det Loose Change säger är BEVIS. Och det kan jag bevisa för dig.
Så det du nu håller på med är OT, eftersom du försöker få mitt påstående till något annat än vad det är. Lär dig hur man använder citeringsknappen, så kanske det blir lättare för dig så slipper din fantasi skena i väg på det sätt vi ser nu.
Men tack vare att du inte kan eller vill minnas vad som sagts så blir det dessa upprepningar. Din totala insiktlöshet i vad du har skrivit är ett stort problem, men det kanske är ditt sätt att debattera. Skit i sakfrågan flumma runt i stället.
Citat:
Hävdar de sånt också?, det var ju kul för dem då. Å andra sidan så har du nämt det 70 gånger så här långt?
Bevisa det. Använd citeringsfunktionen.
Citat:
Du har nämt Loose Change, men inte Second Edition, hur kommer det sig?
Jasså inte?? Du kommer inte att gilla detta inlägg, men eftersom du påstår en idiotisk lögn igen så är jag tvungen att bevisa dina galna påpekanden. IGEN!
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
36 minuter in i Loose Change 2 så säger speaker rösten (Avery??) ordagrant citerat från filmen Loose Change 2.
"The Twin Tower came domwn in nearly free fall speed, 200 000 tons of steel, shatters in to sections no longer than coupel of feet long." (stavning) ???
Då vill jag att du visar mig vart dom säger att det är "kontorsmaterial och möbler" dom menar?
Gärna vilken film och vilken tid in i filmen dom säger detta.
Nu har jag bevisat för dig att du inte vet fa fan du talar om.
Och åter igen, nu när det är bevisat att Loose Change säger EXAKT det jag påstått hela tiden. Nämligen att dom menar att det är STÅLET som blir max 2 foot stort.
Har dom rätt eller fel?
Citat:
ElGiganten, du har inte funderat på att göra något mer konstruktivt än att kritisera en deltagares gamla inlägg? Man skulle ju faktiskt kunna att diskutera vidare i ämnet, vore inte det mer konstruktivt tycker du? Eller tycker du om att upprepa dig gång på gång som en vinylskiva som hakat upp sig?
Dags för något som för tråden framåt istället?
Är det det samma som när du påpekar ett stavfel i stället för att kommenterar mitt bevis emot att seismologiska kurvor som foliehattar använder är felaktiga?
Där hade du chansen att säga att det jag visade var fel eller rätt, men du påpekar ett stavfel i stället. Är det så du skall ha debatten, den skall falla in i ditt USA hat, annars är det inget att ha?