Citat:
Ursprungligen postat av jin83
Flygplanskaparna fanns inte på passagerarlistorna och de som sades ligga bakom det hela påträffades friska och levande i sina hemländer.
Imponerande att du fortsätter komma med grundlösa påståenden även efter det att jag pekat dig till trådar de det här tramset blivit vederlagt för flera år sen. Lite talande att du inte heller bemöter något av det som skrivs här utan bara fortsätter hoppa till nästa tuva med nya grundlösa påståenden. Tror du på fullt allvar att vi inte hört det här tusen gånger förr? Och jag kan upplysa om att det inte stämde då heller.
Du kan göra det här den svåra, lätta eller foliehattsmässiga vägen.
- Den lätta innebär att du exempelvis kollar igenom tråden för vederlagda teorier, läser på om det där med flygplanslistorna, insera att du har fel och medger det så slipper SLOB få nöjet att leka med dig som en katt bollar en mus fram och tillbaka.
- Den svåra innebär att du är den där musen som vägrar inse hur det ligger till trots att vi parkerat källor och bevis framför nosen på dig.
- Den foliehattsmässiga vägen är den du slagit in på hitills, alltså skygglappar på, aldrig svara på frågor, aldrig medge att man haft fel, för guds skull inte kolla upp några otäcka länkar som kan leda till tvivel i din tro.
Det är ditt eget val... Jag skall roat se vilket spår du väljer.