Oj glömde visst bl.a Philip Zelikow som ju faktiskt skrev 9/11 commission report. Även han har dubbelt medborgarskap. Hauer lever, onödigt av mig att skriva med det där att han raporterades ha dött, bara förvirrande.
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Så att Kissinger inte var med i 9/11 commision är mystiskt och konspiratoriskt?
Åh vänta...jag får en vision här. Tyst lite. Ja...nu hör jag. Om han varit med hade det också varit mystiskt och konspiratoriskt.
Du är mästare på att missförstå. Att Kissinger som är gammal krigsbrottslig, med ett väldigt smutsigt förflutet var första valet som ledare för 9/11 commission är självklart märkligt. Har jag sagt att det är märkligt att han inte blev det pga familjernas protester? Det är ju så klart ganska naturligt.
Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
Klassisk antisemitism
Och det här är ytterligare ett av skälen till att trutherrörelsen inte kommit någon vart på åtta år. Jag använder sällan orden, men det här är faktiskt rent foliehatteri.
Grattis du fick in två smutskastningsord i ett litet kort inlägg. Vad är det som är antisemitiskt? Inget bemötande av vad jag skrev dock.
Om man vill diskutera Israeliska företag och personer med dubbelt medborgarskap, som möjligtvis kan ha lojaliteten någon annanstans, är det en ganska bra ide att göra en lista för att man ska kunna se omfattningen av det hela.
Citat:
Lienno har inte styrkt att någon av dem skulle samarbeta med Israel. Därmed är det ren jävla antisemitism - av den mer korkade typen. Svårare än så är det inte.
Jodå, flera av dem har alltså spionerat för Israel, flera av dem är med i zionistiska föreningar, flera har dessutom varit med i Israeliska think tanks. Att USA sammarbetar med Israel vet vi väl sedan tidigare. Jag kan tillägga att jag har sagt att det är intressant att diskutera, inte att jag vet att alla dessa ingår i en stor judekonspiration. Men det är självklart problematiskt med dubbla medborgarskap. Särskilt när Israel också har haft konflikter i samma områden.
Om halva sveriges regering skulle vara Japaner med dubbelt medborgarskap och Sverige skulle börja kriga mot t. ex nordkorea, då skulle man ju börja undra lite. Om halva USAs regering var danskar, med dubbelt medborgarskap och någon ville diskutera en eventuell konspiration där, skulle du bli lika upprörd då SLOB? Är det just det faktum att det finns ett ord som heter antisemitism som gör att man inte får diskutera detta? Jag tänker iaf inte låta mig censureras av något sådant ord. Jag har judiska vänner som också är antizionister. Tycker det är så jävla lågt av dig att använda såna här smutskastningsord.
Nu har du fan nått botten SLOB