Citat:
Ursprungligen postat av A-Band-And
Varg nr 2.
Ingen idé att bemöta ren frustration och okunskap. Du har redan bevisat ditt sanna jag. Jag kommer som följd av detta bevis härdan efter att ignorera den sämsta debattören jag någonsin skådat.
Så kan man ju också fly från debatten. Vilken tur att jag inte kommer att ignorera dig! Själv tycker jag att okunskap och frustration skall bemötas. Ofta och gärna. Åtminstone okunskap. Okunskap för att it´s bad for your brains. Frustration för att det är skojigt att läsa era svar.
Varför bevisar du inte vilken jubelidiot jag är? Jag förklarade för dig hur jag tolkar innebörden i "spekulation" och "bevis" genom att presentera en förhållandevis enkel modell. Är jag en idiot och du är den smartaste killen på FB så är det ju bara att överbevisa mig eller hur? Som idiot ser jag inte de uppenbara bristerna i mitt resonemang. Det måste vara skitlätt att krossa mig eller hur? Få mig att fly med svansen mellan benen!
Bara för att göra det riktigt lätt för dig så skippar vi drakarna. Du blir ju så upprörd av mina fantasier.
Spekulation = WTC 1&2+7 raserades av spängladdningar.
Bevis = Rester av sprängmedel. Odetonerade sprängladdningar. Foton av sprängladdningar. Vittnen som såg sprängladdningar apteras. Erkännanden från någon inblandad konspiratör. Demoleringsexperter som förklarar varför det måste vara sprängladdningar och inget annat. En motsvarande NIST-modell men en som förklarar varför de två planen inte räcker.
Fram tills dess att jag kan uppvisa något ur kategorin "bevis" har jag bara "spekulation" på hand. Så enkelt gör jag det för mig. Och utifrån det resonemanget kan jag än så långe inte anse er konspiration för sanning.
Förklara för mig vad i mitt resonemang som är felaktigt!
Edit: Oooh mitt tusende inlägg. Långt ifrån mitt bästa. Men ganska signifikativt om jag får säga det själv.