2007-10-20, 16:37
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Band-And
När man gjuter golv som ska tåla rörlighet så sammanfogar man inte plattorna med armering. Man gjuter in en kolv per meter som sticker ut från den redan gjutna plattan. Bilderna som du länkar till förklarar inte detta, de visar bara ett helt golv vilket naturligtvis kan uppfattas som ett helt golv av en som saknar erfarenhet av div beteongjobb, men det är ok.
Sen så gjuter de inte plattan på ett redan helt golv som du påstår, de gjuts på ett golv som består av golvelement, alltså sektioner som man sätter dit en och en. sen om man svetsar ihop eller hakar fast dem i varandra gör det inte till ett helt golv. Tolerans om du mins?

Golven var i ett stycke, det är bevisat och klart, om du sen gjuter 532 plattor ovanpå detta stycke av golv så spelar det ingen roll.
Golvet var fäst i "central core" och i fasaden.
Fasad och "central core" var skadat av att ett flygplan har flugit in i huset med över 800 km/h.

Citat:
Nu till det riktigt roliga. Som bekant så stödjer inte NIST pannkaksteorin eftersom den är omöjlig, så vad är det du föröker att bevisa med att golven skulla ha varit hela eller sammanfogade?

Hade du haft ett minne lite större än ett får skulle du vetat detta, men jag påminner dig gärna, eftersom det är detta som du fegade ur på förra gången.

Saken var och är den att om ett våningsplan som väger upp till 4000 ton kommer farande ner så är det inget som kommer att stoppa den i dess väg, då har vi plötsligt 2 våningsplan som rör sig nedåt. Eftersom "center core" var skadat och fasaden som också håller upp varje våningsplan inte längre kunde hålla dessa våningsplan så är förloppet i gång.

Detta skrev svenska forskare mindre än 2 veckor efter 9/11 om i en artikel.
Hade du bemödat dig och läst detta så hade du nog inte kommit med dessa FELAKTIGA påståenden som du gör.
http://www.nyteknik.se/art/17356

Citat:
En rimlig förklaring enligt mig kan vara:
Att laddningarna gick av vid krachögonblicket på de våningarna som planen träffade. Det kan man bland annat se från det högupplösta klippet av det första planet som träffade, där ser man bla svart rök som väller ut från penthouse före den röken som kommer från krachen når upp dit (jag förväntar mig en bortförklaring av den händelse trots att du ännu inte har sett den, mao så kommer du spekulera om det som en amatör expert) Man kan även se hur det puffar till i den byggnaden som redan har träffats i samma ögonblick som det andra planet flyger in.
Åter till händelseförloppet:
Resterande sprängämnen plaseras under golven i dessa undertak som du ser här:
http://www.lindstromundertak.se/
I dessa undertak är det väldigt lätt att placera sprängämnen och dylikt genom att lyfta dem och montera. Om du placerar spräng ämnen i taket så påverkas inte sprängämnerna under nästa våning av div tryck från redan sprängda attrapper.
Men jag tror att de mesta av sprängämnerna var inne i kärnan vilket då skulle förklara varför man inte ser några större dammoln förutom squibs det vill säga. squibs som karakteriserar kontrolerad demolering.

det är ju bara spekulationer från min sida, det är annat än patetiska försök till påståenden som ni syslar med och som ni aldrig kan bevisa.

Jo vi kan bevisa saker till skillnad får DIG, du har fått denna länk förr och jag ger dig gärna en gång till.

Tala nu om vad som är fel med dessa uträkningar!!!

http://fire-research.group.shef.ac.uk/Downloads/SC_Baltimore.pdf

Detta är ett bevis, det innehåller nämligen vetenskapliga uträkningar på vad som hände.
Detta är mer än vad du åstadkommit.

Citat:
Det där med tiden ja... Jisses.
Du kan omöjligt skapa samma kraft som sprängmedel gör, med en hammare. Du kan uppnå samma resulta som en sprängladdning men då ska du hamra i ett år eller fler. Du kan omöjligt vara så dum att du jämför kraften från en hammar och WTC utan att ta in tiden som raset tog. du kan omäjligt vara så trög!

Trögheten får du nog leta efter i din egen hjärna.
Du kommer få exakt samma resultat om du slår med en hammare med 1 tons kraft mot ett betongblock som om du använder ett sprängmedel med 1 tons sprängverkan. Ingen skillnad.
Men eftersom DU inte tycker att det är rätt så kan väl du förklara skillnaden mellan 1 tons hammarkraft och 1 tons sprängkraft.

Vet du inte vad kraft betyder? Jag trodde inte du var så obildad.

Citat:
Vad har mitt utsende med sakfrågan att göra? Endast en idiot beskriver en okänd människas utseende! men å andra sidan så är kritik från en idiot beröm som någon sa.

Endast en IDIOT kommenterar en bildlig beskrivning som en bokstavlig tolkning. Du är obildad. Jisses....

Lär dig skillnaden mellan bildligt talat och bokstavligt talat.
När du gjort det kan du väl hojta till.

Vad hände med ditt uttalande:
Citat:
Jag har inte påstått att de sprängdes

För du har ju samtidigt sagt detta!!!!!!
Citat:
Ja ja, nu vet vi att det var en kontrolerad demolering...

Men det blev väl lite obekvämt kanske.......
Citera
2007-10-20, 16:40
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Av alla dem som jag har diskuterat med så är du den sämsta debattören av dem alla.
Åh tack!
Citat:
Om du hade varit ens lite uppmärksam så hade du förstått skillnaden mellan spekulation och bevis.
Det gör jag också.
Spekulation = WTC raserades av ostsprutande drakar.
Bevis = Bilder/filmer på drakar, förekomsten av drakfarm, drakuppfödare med en livs levande drake. En intervju med en drake.

Så länge jag inte kan föra fram något som tillhör kategorin "bevis" kan jag bara spekulera.
Jag förstår att du och jag har vitt skilda uppfattningar om vad som är bevis och vad som är spekulationer. Du får gärna förklara för mig vad som är felaktigt med min modell.
Citat:
Vargflocken kan omöjligt bevisa något här på forumet, det kan inte jag heller. Men jag kan stå för mina spekulationer och jag har framförallt en rättighet av att tycka vad jag vill. Jag behöver inte hyckla med något så som vargflocken gör. Din rädsla gör att du följer den manipulerade vargflocken, Rädsla är ditt liv!
Åh puttenuttestackars dig nobla ädla sanningssökare som vågar stå upp mot elaka oss.
Jag kan också stå för mina spekulationer. Dock förstår jag att jag framstår som en idiot om jag försökte använda mina spekulationer om drakar som faktiska bevis.
Citat:
C4 är ett vanligt ämne som i huvudsak används av militär. Jag har dock aldrig nämnt tomtar och troll, det är bara dina slutsatser och funderingar som är totalt meningslösa, humorbefriade och obeskrivligt töntiga i sammanhanget, du har som vanligt inget att komma med. Det är så tydligt när man kommer med liknande resonemang som du gjorde.
Jag kan ge mig fan på att du skrattade och mös åt ditt eget resonemang som om resonemanget kommer att uppfattas som bra humor av den övriga flocken. Jisses så patetiskt. Och det blir bara än mer patetiskt om någon ur flocken nu helt plötsligt skulle kommentera ditt inlägg som kul eller på något sätt innehålsrikt.

Mmm vet du på våra hemliga möten där vi tillber GWB så skrattar vi mest åt dig. Sedan tillber vi GWB igen. Sedan kör jag en liten stand-up och så skrattar vi åt dig. Sedan försöker vi störta världsordningen.
För att svara på din fråga; Ja jag tyckte jag var jätterolig faktiskt. Det är du med.
Jag förstår att du och dina gelikar blir förbannade över min skitdåliga liknelse med drakar. Vet du varför? Ni kan inte säga emot den. Vad skall ni göra? Skratta åt att jag framför en teori, f´låt spekulation, som aldrig går att bevisa? Mmm, snälla gör det.
Det ni gör istället är att börja förlöjliga mig och hur ni uppfattar mig och de på min sida. Men det är ok. Jag har kastat ett par ruttna pajer själv.

Citat:
Det är ju iofs inte alls konstigt om folk försvinner i månader när man diskuterar med usla debattörer som bara inriktar sig på att förlojliga istället för att diskutera som vuxna människor. Men å andra sidan, hur ska jag veta att Ni är vuxen? Tvärt om så borde jag ana en lite jävla skit unge bakom ratten. Fan vad sorgligt att beskåda.
Jag började med att be dig om en modell som förklarar hur tornen apterades. En rätt seriös fråga i sammanhanget. Du har fortfarande inte tagit fram någon sådan. Det enda du har visat är vad du tror och vad du spekulerar om.
Din poäng var??
Citera
2007-10-20, 16:40
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
jag har sett andra kontrolerade rivningar och kan bevittna squibs, alltså en expert behöver inte tala om för mig att det är det i wtc.

Såklart du har.

/S
Citera
2007-10-20, 16:49
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
jag har sett andra kontrolerade rivningar och kan bevittna squibs, alltså en expert behöver inte tala om för mig att det är det i wtc.

Och du ser inte skillnaden?????

Demolerad rivning av ett hus STARTAR med explosioner man ser DAMM från husen.
Sen kommer raset.

WTC, Inga explosioner INNAN, damm puffar som far ut ur byggnaden kommer inte förrän husen rasar, dessa damm puffar orsakas av att luft trycks ur husen under raset.

Sen till dina illusioner om att allt skulle vara damm efter raset. I så fall har dammet en sagolik förmåga att forma sig efter stålbalkar och kontormaterial. Hur kommer det sig att damm kan forma sig efter dessa former enlligt dig.

Så här såg det ut efter raset på "ground zero".

http://www.photolibrary.fema.gov/photodata/original/6033.jpg

Fantastiskt hur damm kan forma sig som balkar och rör... Allt enligt Band Aid

http://www.photolibrary.fema.gov/photodata/original/5682.jpg
Här har dammet antagit formen av fasaden på WTC 1 och 2 ... Allt enligt Band Aid

http://www.photolibrary.fema.gov/photodata/original/4018.jpg
Dammet kände nog för att bilda en kopia av nedre delan av fasaden på WTC 1 o 2... Allt enligt Band Aid
Citera
2007-10-20, 16:52
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Du ser med andra ord inte skillnad på spekulation och bevis. så dum är du.

Men eftersom du bevisligen är lite efter

Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Hade du haft ett minne lite större än ett får

Endast en IDIOT kommenterar en bildlig beskrivning

Det här är två exempel på det jag menade i min tidigare post. Jag skrev inte den posten bara för att jag hade tråkigt utan för att vi skulle skärpa upp diskussionen i den här tråden.

Jag säger det en gång till och det gäller samtliga. Skärpning.

/SLOB
moderator
Citera
2007-10-20, 17:21
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Nej! Ni förnekar bla vittnen som vittnar om enorma explosioner. Men framförallt så har man aldrig undersökt möjligheterna om kontrolerad demolering, trots att det finns en samling människor som uttalade sig samma dag om att det påminner om kontrolerade sprängningar i direktsändning, efteråt så har bara frågorna blivit fler och fler...

Jo! Det finns experter som rent spontat har uttalat sig om att det ser ut som demoleringar. Med andra ord så måste man undersöka frågorna närmare och framför allt upplysa medborgarna att man ska ta miljontals dollar från skattebetalarnas pengar för att undersöka frågan. Det är normalt en myndighets skylldighet att undersöka det som medborgare kritiserar och begär en nogrannare undersökning av.

Det faktum att Osama inte är efterlyst för 11:e spetember vittnar om att man har vilselett medborgare. Om man frågar sovande medborgare vem det var som orketrerade 9 11 så kommer majoriteten säga osama. Klarare bevis för vilseledning finns inte. med andra ord så är det någon som ljuger för majoriteten när den officiella konspirationen faller isär.

Vilken lögn skall man börja med??!!!!!

Jag vet ingen som förnekat några vittnen.

Men tittar du på tex Loose Change så får vi ALDRIG höra frågan till vittnet.
Frågan kan vara, hur lät det när planen kraschade mot byggnaden. Vittnet svarar: "Det lät som en enorm explosion."
Vittnet kan svara på frågan: Hörde ni någonting mera medan ni evakuerades?" Vittnet svarar: "Det lät som en enorm explosion."

Exakt samma svar men frågan är okänd så vad är det för värde på vittnet enligt dig?
Bara för en kommentator röst säger en fråga innan vi får höra vittnet prata så betyder det inte att det är sanningen. Där har du problemet med "vittnen" i "truth filmer" Vi vet inte frågan.

Jo det finns undersökningar efter sprängämnen, Steven Jones har ju gjort dessa, varför har du inte läst dessa för?

Jag kan ju avslöja att han INTE hittade några unika ämnen för tex Thermite/thermate.
Det han hittade var bla. FE, inte illa för en jubelåsna att hitta järn i rasmassorna efter WTC. Duktig idiot. Han hittade svavel, riktigt NOBEL upptäckt då detta ämne finns i gipsskivor. Det som han borde hittat är barium ett unikt ämne för thermite/thermate. Men si det gjorde han inte.
Så det finns undersökningar efter detta.
Hade du sedan bemödat dig att läsa tex NIST rapporten så hade du här sluppit den fönedering som nu pågår i tråden av dig.

NIST:
The fact sheet explains how NIST found no corroborating evidence for alternative hypotheses suggesting that the WTC towers were brought down by controlled demolition using explosives planted prior to 9/11, or that missiles were fired at or hit the towers.
www.nist.gov

Du kritiserar något som du inte tagit reda på. Detta är kärnan i all foliehattsverksamhet.
Ta dig för bi detta neandertalar-stadie, herre gud all tillgänglig FAKTA skall granskas, du granska genom att INTE läsa det du kritiserar. Oavsett om vi/du kan bevisa EN ENDA sak så kan man i alla fall begära att man läser det man skall kritisera. Men det är nog för mycket begärt av sådana som dig.

Citat:
Myndigheternas totala ovilja att bemöta och debattera frågorna ger en stark fingervisning om att det ligger något i frågorna som är obehagliga för myndigheterna.

Har du redan glömt vad ditt återinträde i debatten bestod av?

Du jublade för att NIST inte kunde till 100% förklara vad som hände med ALLT vid raset av WTC 1 o 2.

Rapporten du stödde ditt felaktiga antagande mot var ju ett resultat av en Fråga från Bla. Foliehatten Steven Jones, mannen som hittade FE (järn) i rasmassorna efter WTC 1 o2. Så någon " total ovilja" finns bevisligen INTE, detta har jag bevisat tack vara DIG. fy fan va kul detta är.....
Citera
2007-10-20, 17:27
Medlem
A-Band-Ands avatar
Citat:
Golven var i ett stycke, det är bevisat och klart, om du sen gjuter 532 plattor ovanpå detta stycke av golv så spelar det ingen roll.
Golvet var fäst i "central core" och i fasaden.
Fasad och "central core" var skadat av att ett flygplan har flugit in i huset med över 800 km/h.

Hade du haft ett minne lite större än ett får skulle du vetat detta, men jag påminner dig gärna, eftersom det är detta som du fegade ur på förra gången.

Saken var och är den att om ett våningsplan som väger upp till 4000 ton kommer farande ner så är det inget som kommer att stoppa den i dess väg, då har vi plötsligt 2 våningsplan som rör sig nedåt. Eftersom "center core" var skadat och fasaden som också håller upp varje våningsplan inte längre kunde hålla dessa våningsplan så är förloppet i gång.

Detta skrev svenska forskare mindre än 2 veckor efter 9/11 om i en artikel.
Hade du bemödat dig och läst detta så hade du nog inte kommit med dessa FELAKTIGA påståenden som du gör.
http://www.nyteknik.se/art/17356

Jo vi kan bevisa saker till skillnad får DIG, du har fått denna länk förr och jag ger dig gärna en gång till.

Tala nu om vad som är fel med dessa uträkningar!!!

http://fire-research.group.shef.ac.uk/Downloads/SC_Baltimore.pdf

Detta är ett bevis, det innehåller nämligen vetenskapliga uträkningar på vad som hände.
Detta är mer än vad du åstadkommit.

Du kommer få exakt samma resultat om du slår med en hammare med 1 tons kraft mot ett betongblock som om du använder ett sprängmedel med 1 tons sprängverkan. Ingen skillnad.
Men eftersom DU inte tycker att det är rätt så kan väl du förklara skillnaden mellan 1 tons hammarkraft och 1 tons sprängkraft.

Vet du inte vad kraft betyder? Jag trodde inte du var så obildad.

Endast en IDIOT kommenterar en bildlig beskrivning som en bokstavlig tolkning. Du är obildad. Jisses....

Lär dig skillnaden mellan bildligt talat och bokstavligt talat.
När du gjort det kan du väl hojta till.

Vad hände med ditt uttalande:

För du har ju samtidigt sagt detta!!!!!!

Men det blev väl lite obekvämt kanske.......

Oj oj oj,,,, hela vargflocken har radat upp sig i ren frustration. Kul...

Bevisa att golven var sammanfogade med armering. Betongen var inte fäst i i fasaden och kärnan, fackverken och bjälkarna var det däremot. Fackverken och bjälkarna var inte ett golv, de bestod av flera element. Det har vi bevis på av bland annat dem bilderna som du länkade till.

Om det skulle ha varit så att golvet rasade i ett helt stycke motsvarande 4000 ton så skulle nästa våning bromsa upp den kraftigt. och skulle 2 våningar träffa nästa och sen 3 träffa nästa osv... så skulle vi se en hel hög med våningsplan på marken efter kollapsen. Nu ser vi inte det och då kan man göra som NIST. INTE STÖDJA PANNKAKSTEORIN. Ditt dumma helvete. Hade du fattat det så hade du inte kommit med dessa idiotiska påståenden.

Sen ska du BEVISA att golven rasade i ett helt stycke oavsett om de var konstruerade i ett helt stycke eller inte. MED ANDRA ORD SÅ SPEKULERAR OCH GISSAR DU BAR OM VAD SOM HÄNDE NÄR RASET STARTADE OCH OM SJÄLVA PROCESSEN. ditt dumma får!

Uträkningarna bevisar inte ett piss om vad som verkligen hände eftersom byggnaderna går upp i mikroskopiskt damm, därför kunde man aldrig göra en undersökning av de skador som uppstod ac carken brand eller krash, uträkningarna är vilda spekulationer eftersom liknande händelser aldrig har hänt.

WTC har brunnit under 3 timmar över 6 våningar i ett tidigare tillfälle. Inga försvagningar i varken stål, fasad eller kärna. nu bran det i knapt en timma och det var inte x antal ton flygbränsle som brann eftersom den gick upp i rök innom 5 sekunder efter krashen.

Du kan inte jämföra hammarslaget med WTC. Det är bara ologiskt. Om du menar att kraften av golven som rasar på varandra hade pulveriserat betongen så skulle ju vikten försvinna i samma ögonblick som det pulveriseras och då skulle ju nästa våning inte behöva stoppa mer än dammet från golven som rasat. Men jag förväntar mig inte att du kommer att förstå det motsägelsefulla i ditt påstående, Men ännu en gång så ska jag påminna dig om att NIST inte stödjer pannkaksteorin. Med andra ord så har du inget stöd för den teorin. Det är en myt.
Citera
2007-10-20, 17:31
Medlem
A-Band-Ands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Åh tack! Det gör jag också.
Spekulation = WTC raserades av ostsprutande drakar.
Bevis = Bilder/filmer på drakar, förekomsten av drakfarm, drakuppfödare med en livs levande drake. En intervju med en drake.

Så länge jag inte kan föra fram något som tillhör kategorin "bevis" kan jag bara spekulera.
Jag förstår att du och jag har vitt skilda uppfattningar om vad som är bevis och vad som är spekulationer. Du får gärna förklara för mig vad som är felaktigt med min modell.
Åh puttenuttestackars dig nobla ädla sanningssökare som vågar stå upp mot elaka oss.
Jag kan också stå för mina spekulationer. Dock förstår jag att jag framstår som en idiot om jag försökte använda mina spekulationer om drakar som faktiska bevis.

Mmm vet du på våra hemliga möten där vi tillber GWB så skrattar vi mest åt dig. Sedan tillber vi GWB igen. Sedan kör jag en liten stand-up och så skrattar vi åt dig. Sedan försöker vi störta världsordningen.
För att svara på din fråga; Ja jag tyckte jag var jätterolig faktiskt. Det är du med.
Jag förstår att du och dina gelikar blir förbannade över min skitdåliga liknelse med drakar. Vet du varför? Ni kan inte säga emot den. Vad skall ni göra? Skratta åt att jag framför en teori, f´låt spekulation, som aldrig går att bevisa? Mmm, snälla gör det.
Det ni gör istället är att börja förlöjliga mig och hur ni uppfattar mig och de på min sida. Men det är ok. Jag har kastat ett par ruttna pajer själv.

Jag började med att be dig om en modell som förklarar hur tornen apterades. En rätt seriös fråga i sammanhanget. Du har fortfarande inte tagit fram någon sådan. Det enda du har visat är vad du tror och vad du spekulerar om.
Din poäng var??

Varg nr 2.

Ingen idé att bemöta ren frustration och okunskap. Du har redan bevisat ditt sanna jag. Jag kommer som följd av detta bevis härdan efter att ignorera den sämsta debattören jag någonsin skådat.
Citera
2007-10-20, 17:49
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
WTC har brunnit under 3 timmar över 6 våningar i ett tidigare tillfälle. Inga försvagningar i varken stål, fasad eller kärna. nu bran det i knapt en timma och det var inte x antal ton flygbränsle som brann eftersom den gick upp i rök innom 5 sekunder efter krashen.

Jag hänvisar till Tries gamla post!

http://www.flashback.org/showpost.php?p=6906262&postcount=1113

EDIT: Och hur var det nu med dom där experterna vi pratade om? Eller NISTs bilder på det hängade golvet som drar fasaden innåt?
Citera
2007-10-20, 17:55
Medlem
A-Band-Ands avatar
Citat:
Vilken lögn skall man börja med??!!!!!

Jag vet ingen som förnekat några vittnen.

Men tittar du på tex Loose Change så får vi ALDRIG höra frågan till vittnet.
Frågan kan vara, hur lät det när planen kraschade mot byggnaden. Vittnet svarar: "Det lät som en enorm explosion."
Vittnet kan svara på frågan: Hörde ni någonting mera medan ni evakuerades?" Vittnet svarar: "Det lät som en enorm explosion."

Exakt samma svar men frågan är okänd så vad är det för värde på vittnet enligt dig?
Bara för en kommentator röst säger en fråga innan vi får höra vittnet prata så betyder det inte att det är sanningen. Där har du problemet med "vittnen" i "truth filmer" Vi vet inte frågan.

Jo det finns undersökningar efter sprängämnen, Steven Jones har ju gjort dessa, varför har du inte läst dessa för?

Jag kan ju avslöja att han INTE hittade några unika ämnen för tex Thermite/thermate.
Det han hittade var bla. FE, inte illa för en jubelåsna att hitta järn i rasmassorna efter WTC. Duktig idiot. Han hittade svavel, riktigt NOBEL upptäckt då detta ämne finns i gipsskivor. Det som han borde hittat är barium ett unikt ämne för thermite/thermate. Men si det gjorde han inte.
Så det finns undersökningar efter detta.
Hade du sedan bemödat dig att läsa tex NIST rapporten så hade du här sluppit den fönedering som nu pågår i tråden av dig.

NIST:
The fact sheet explains how NIST found no corroborating evidence for alternative hypotheses suggesting that the WTC towers were brought down by controlled demolition using explosives planted prior to 9/11, or that missiles were fired at or hit the towers.
www.nist.gov

Du kritiserar något som du inte tagit reda på. Detta är kärnan i all foliehattsverksamhet.
Ta dig för bi detta neandertalar-stadie, herre gud all tillgänglig FAKTA skall granskas, du granska genom att INTE läsa det du kritiserar. Oavsett om vi/du kan bevisa EN ENDA sak så kan man i alla fall begära att man läser det man skall kritisera. Men det är nog för mycket begärt av sådana som dig.

Har du redan glömt vad ditt återinträde i debatten bestod av?

Du jublade för att NIST inte kunde till 100% förklara vad som hände med ALLT vid raset av WTC 1 o 2.

Rapporten du stödde ditt felaktiga antagande mot var ju ett resultat av en Fråga från Bla. Foliehatten Steven Jones, mannen som hittade FE (järn) i rasmassorna efter WTC 1 o2. Så någon " total ovilja" finns bevisligen INTE, detta har jag bevisat tack vara DIG. fy fan va kul detta är.....

Varg nr?

Exakt, frågan "KAN" lyda hur som helst, vad får dig att utesluta frågan "vad hände" vilket vore den mest normala frågan i en händelse som 911. Men men, man kan helle inte uteslutta dina frågeställningar, men faktum kvarstår att det vittnades om FLERA enorma explosioner (mer än 2). Men som jag har sagt tidigare så spekulerar både du och jag bla eftersom du själv inte kan BEVISA frågorna som ställdes till vittnerna.

Jones försöker få uppmärksamhet för att det finns möjligheter att sprängämnen användes och vill därför ha en ny officiell undersökning. Har du verkligen missat det?

Varför skulle NIST undersöka om det fanns sprängämnen när NI säger att NIST uppgift gick ut på att undersöka hur raset startade och inte själva processen? Någon ljuger, jag vill se länken till citat:
"The fact sheet explains how NIST found no corroborating evidence for alternative hypotheses suggesting that the WTC towers were brought down by [b]controlled demolition using explosives"

Jag har ingen lust, tid eller ork att läsa igenom NIST, det erkänner jag villigt eftersom den mestadels består av spekulationer av temperaturer, skador i kärnan, och försvagat stål mm. den är helt enkelt inte trovärdig för mig. Man kan säga att stål försvagas vid en viss temperatur mm, men kan aldrig bevisa att det var det som hände i tornen och i 7:an. 7:an har de helt utelämnat dessutom, skandal...

Någon som tycker det är kul visar sällan tecken av frustration och ovårdat språk som du gör. Jag tror du ljuger när du säger att det är kul.

Du får mer än gärna tycka att jag gör bort mig på detta forum men faktum är att jag kan inte bry mig mindre om jag gör det eller inte. det spelar ingen roll så länge man har styrkan att stå för sina åsikter och inte behöva skrämas av rädsla för vad andra tycker. Det är bara ett programerat beteende som propagandan genom hela ditt liv har tutat i dig från dagis till vuxen ålder. Du är förmodligen så egoistisk att du enbart tänker på andra när du anmärker hur de ser ut. Patetiskt med hjärntvättade människor som inte kan tänka själv.
Citera
2007-10-20, 18:01
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:

Jones försöker få uppmärksamhet för att det finns möjligheter att sprängämnen användes och vill därför ha en ny officiell undersökning. Har du verkligen missat det?

En liten AW alltså. Synd att hans undersökningar inte hittade något speciellt då.

Kan det bero på att sprängämnen inte användes kanske?
Citera
2007-10-20, 18:13
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ditt dumma helvete.

A-Band-And får en tillsägelse för detta.

Som sagt. Skärpning.

/S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in