Citat:
Ursprungligen postat av Bulawayo
Sluta gnälla och börja producera, Herr Nilsson.
Producera? Mitt inlägg innehöll iallafall mina tankar om hur tråden skulle kunna se ut i framtiden. Diskussionen om detta hade redan startats i tråden
Du illustrerar perfekt problemen med tråden som jag syftade på. Det du håller på med för tillfället är att älta "pull it" grejen igen. Jag vet inte vilken gång i ordningen det är den är uppe nu.
ALLT som sagts om detta de senaste sidorna här är gammalt och har varit uppe i den andra tråden. Inget av det du sagt om detta har tillfört debatten något nytt
överhuvudtaget. Dessutom så ger du dig glatt in i det utan att ha koll på ämnet. Hade det funnits en FAQ-tråd eller liknande så hade du kanske dessutom vetat att "pull" innebär dra ner med linor och så hade de andra sluppit upplysa dig om det. Det är nämligen inte heller någon nyhet.
Producera? Jag producerade lite tankar om hur diskussionen kunde styras upp. Det enda du gör är att reproducera skåpmat som de som varit med ett tag är urlessa på. Vill du producera nåt nytt så kan du ju bemöta mitt inlägg och berätta vad du tycker om det jag har att säga. Istället för att producera ännu en oneliner. Få se nu, kan jag få ett vettigt svar?
EDIT: Din senaste oneliner modererades visst bort. Där ser man...