2007-06-13, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Är du dum på riktigt eller fånar du dig bara? Hur löjligt är det inte av dig att ta fram en annan mening än den jag syftar på? <---fråga.
Den meningen du citerar är inte en fråga och det fattar du med. Vad är poängen? <---fråga.
Skärp dig!

Det är JAG som anklagar dig för att dra slutsatser istället för att läsa, och JAG som valde ut var du gjorde det. Var är frågetecknet? Jag ser en punkt vilket är det samma som ett konstaterande. Frågetecken följer efter varje fråga, och jag ser inget här.
Citera
2007-06-13, 21:50
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Det är JAG som anklagar dig för att dra slutsatser istället för att läsa, och JAG som valde ut var du gjorde det. Var är frågetecknet? Jag ser en punkt vilket är det samma som ett konstaterande. Frågetecken följer efter varje fråga, och jag ser inget här.
Då tar vi detta långsamt och försiktigt.
Där du letar efter ett frågetecken finns det inget då den meningen inte var en fråga. Mycket riktigt var den meningen ett konstaterande. Har jag påstått något annat? <---fråga.
I den meningen jag säger var en fråga fanns det ett frågetecken allra sist.
Meningar som slutar med frågetecken = fråga
Meningar som inte slutar med frågetecken = inte en fråga.

Om du efterfrågar var min fråga fanns så får du också börja med att peka ut vilken mening du syftar till. Då du inte gjorde detta citerade jag min fråga samt hänvisade sedan till det inlägg den frågan ställdes i.

Sedan i efterhand påstår du nu att du syftade till en helt annan mening som du godtyckligt valt ut.
Har du tänkt att framföra en poäng som rör den här tråden eller skall du fortsätta uppföra dig som ett troll? <----fråga
Just nu förstör du bara tråden.

O.T
Jag är fortfarande intresserad av det här inlägget som jag har missat. Kan någon ge mig numret på det inlägget så kan jag leta reda på det alldeles själv?
Citera
2007-06-13, 21:58
Bannlyst
Citat:
Då tar vi detta långsamt och försiktigt.
Där du letar efter ett frågetecken finns det inget då den meningen inte var en fråga. Mycket riktigt var den meningen ett konstaterande. Har jag påstått något annat? <---fråga.
I den meningen jag säger var en fråga fanns det ett frågetecken allra sist.
Meningar som slutar med frågetecken = fråga
Meningar som inte slutar med frågetecken = inte en fråga.

Om du efterfrågar var min fråga fanns så får du också börja med att peka ut vilken mening du syftar till. Då du inte gjorde detta citerade jag min fråga samt hänvisade sedan till det inlägg den frågan ställdes i.

Sedan i efterhand påstår du nu att du syftade till en helt annan mening som du godtyckligt valt ut.
Har du tänkt att framföra en poäng som rör den här tråden eller skall du fortsätta uppföra dig som ett troll? <----fråga
Just nu förstör du bara tråden.

O.T
Jag är fortfarande intresserad av det här inlägget som jag har missat. Kan någon ge mig numret på det inlägget så kan jag leta reda på det alldeles själv?

Kim, du har bara ETT ENDA påstående av den sorten i det inlägget, och jag citerade just det. Erkänner du att det var fel av dig att anklaga Jdon på det viset utan att ha läst vad han skrev?

Och nu anklagar du mig för att uppföra mig som ett troll?
Citera
2007-06-13, 22:10
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Kim, du har bara ETT ENDA påstående av den sorten i det inlägget, och jag citerade just det. Erkänner du att det var fel av dig att anklaga Jdon på det viset utan att ha läst vad han skrev??
Citat:
Visserligen försöker han gömma sig bakom sin utgångspunkt att NIST är felaktigt, och vill inte rakt ut säga att det var bomber.
Du menar det där? Nej jag kvarstår vid vad jag skrev. Jdon frågar själv i ett inlägg var han har sagt att WTC raserades medelst bomber. Och han har inte heller skrivit att det fanns några bomber.
Men jag har inte heller sett vilken teori han anser vara den rätta. Istället blev både du och han sura och vägrar visa upp vad det är jag missat läsa.
Edit: Jag erkänner inte att jag har fel. Jag påstår att jag resonerar utifrån den information jag sett. Men, jag har ett flertal gånger bett om att få ta del av det här inlägget som jag uppenbarligen missat. När jag fått göra det kan det mycket väl visa sig att jag har fel. Och då erkänner jag gärna det.
Och jag har inte sagt att jag hade tonvis med frågor. Jag hade EN fråga. Det var den meningen som slutade med ett frågetecken. Hur förbannat borta är du som förväntar dig frågetecken efter meningar som inte är frågor?
Citat:
Och nu anklagar du mig för att uppföra mig som ett troll?
Ja du tillbringar den senaste inläggen med att fåna dig över avsaknaden av ett frågetecken. Fånigt trollbeteende och det tillförde inte den här tråden någonting. Utom att understryka ännu mer hur embarmlig din argumentationsteknik kan vara.
Citera
2007-06-13, 22:17
Bannlyst
Citat:
Du menar det där? Nej jag kvarstår vid vad jag skrev. Jdon frågar själv i ett inlägg var han har sagt att WTC raserades medelst bomber. Och han har inte heller skrivit att det fanns några bomber.
Men jag har inte heller sett vilken teori han anser vara den rätta. Istället blev både du och han sura och vägrar visa upp vad det är jag missat läsa.
Edit: Jag erkänner inte att jag har fel. Jag påstår att jag resonerar utifrån den information jag sett. Men, jag har ett flertal gånger bett om att få ta del av det här inlägget som jag uppenbarligen missat. När jag fått göra det kan det mycket väl visa sig att jag har fel. Och då erkänner jag gärna det.
Och jag har inte sagt att jag hade tonvis med frågor. Jag hade EN fråga. Det var den meningen som slutade med ett frågetecken. Hur förbannat borta är du som förväntar dig frågetecken efter meningar som inte är frågor?

Ja du tillbringar den senaste inläggen med att fåna dig över avsaknaden av ett frågetecken. Fånigt trollbeteende och det tillförde inte den här tråden någonting. Utom att understryka ännu mer hur embarmlig din argumentationsteknik kan vara.

Jdon skriver klart och tydligt att han INTE påstår att det var bomber i WTC tornen, varför läste du inte det före det att du anklagade honom?

Läs först, anklaga sen.

Du har gjort fel Kim.

Minns du vad du gjorde igår?

Vill du att jag skall citera det på den här tråden?
Citera
2007-06-13, 22:29
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Jdon skriver klart och tydligt att han INTE påstår att det var bomber i WTC tornen, varför läste du inte det före det att du anklagade honom?
Är du blind!!!?
Jag skrev ju precis att han inte påstår att det fanns bomber i WTC!?
Citat:
Ursprungligen postat av KimNEilJung
Jdon frågar själv i ett inlägg var han har sagt att WTC raserades medelst bomber. Och han har inte heller skrivit att det fanns några bomber.
Vill du att jag förstärker med lite smileys så det framgår ännu tydligare?
Citat:
Läs först, anklaga sen.
Nejnej, du först.
Edit2: Ja om någon bara kunde ta fram det här förbannade inlägget vi pratar om så kan vi gå vidare utifrån det!

Citat:
Du har gjort fel Kim?
Jaha? Ja du får ursäkta. Du skriver nu inte vad exakt du syftar på så det är svårt besvara den frågan Du har ett frågetecken i slutet på den meningen.

Citat:
Minns du vad du gjorde igår?

Vill du att jag skall citera det på den här tråden?
Är det ovanligt roligt och underfundigt skrivet av mig tycker jag du skall lägga in det i din signatur.
Citera
2007-06-13, 22:50
Bannlyst
Citat:
Är du blind!!!?
Jag skrev ju precis att han inte påstår att det fanns bomber i WTC!?

Vill du att jag förstärker med lite smileys så det framgår ännu tydligare?

Nejnej, du först.
Edit2: Ja om någon bara kunde ta fram det här förbannade inlägget vi pratar om så kan vi gå vidare utifrån det!

Jaha? Ja du får ursäkta. Du skriver nu inte vad exakt du syftar på så det är svårt besvara den frågan Du har ett frågetecken i slutet på den meningen.

Är det ovanligt roligt och underfundigt skrivet av mig tycker jag du skall lägga in det i din signatur.

Kim

Var det du som skrev det här?

Citat:
Visserligen försöker han gömma sig bakom sin utgångspunkt att NIST är felaktigt, och vill inte rakt ut säga att det var bomber.

Ja eller nej

I så fall, anklagar du Jdon för att inte säga rakt ut att han menar att det skulle funnits bomber i tornen?

Ja eller nej räcker
Citera
2007-06-13, 23:38
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jdon
Men tusse, beböver du en kram?
Snart står du ensam för alla lågvattenmärken i denna tråd. Kvacka och gnälla är i princip det enda du är kapabel till.

Jag har kollat tillbaka lite i tråden och kan inte finna att du själv har kommenterat det dokument skrivit av Eric Douglas. Har ska jag veta att du ens själv har läst det? Med tanke på trådens historia är det inte underligt att jag hängivet slänger mig över allt ni mindre vetande slänger ur er. Hur många gånger har det till exempel inte kommit upp länkar som är rena falsarier, och till och med fiktiva berättelser som dina gelikar använt som källmaterial. Sedan har de mage att kritisera en officiell utredning enbart för att den är just finansierad med offentliga medel. Som om du nu har hittat ett revolutionerande dokument tycker jag att du ska lyfta upp kärnan i det dokumentet och visa på oklarheter i den officiella utredningen.

Och du, om du söker manlig närhet kan du alltid prova www.sylvester.se, Med din självömkan och martyrdom borde medlemsskapet vara ordnat på nolltid.
Citera
2007-06-14, 07:49
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Kim

Var det du som skrev det här?

Ja eller nej

I så fall, anklagar du Jdon för att inte säga rakt ut att han menar att det skulle funnits bomber i tornen?

Ja eller nej räcker
Ja det var jag som skrev det. Jag har t o m tidigare sagt att jag kvarstår vid det. Jag kan skriva det igen då. Jajamensan. Det där skrev jag!
Men nej jag anklagar inte jdon för att inte säga rakt ut att det fanns bomber i tornen. Jag konstaterar att det - av de inlägg jag sett - enbart finns kritik mot NIST. Men inte heller anges det någon annan orsak till varför tornen rasade.
NIST konstaterar att energin från flygplanen med bränsle, fart osv var tillräckliga för att rasera WTC. Om man anser att NIST har fel i detta så bör man rimligtvis kunna lägga fram en annan orsak på bordet än att bara säga "j´accuse dunderpuckon"
Men enligt dig skall det då finnas ett inlägg där han/hon lägger fram en annan teori? Och det inlägget har fortfarande ingen visat upp. Men som jag också skrivit ett flertal gånger är jag fullt villig att erkänna att jag har dragit fel slutsatser. Men då måste jag väl rimligtvis först få se vad som skrevs?

Istället tillbringar du ett otal inlägg med att trolla runt ett frågetecken. Och - som vanligt - inte besvara några frågor utan bara komma med motfrågor.
Tjusigt jobbat.
Citera
2007-06-14, 08:15
Medlem
TEOs avatar
Kan ni sluta tönta er och hålla er till ämnet tack. Denna tråd är bitvis intressant men när den börjar handla om frågetecken ja då är botten nådd.
Citera
2007-06-14, 08:39
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TEO
Kan ni sluta tönta er och hålla er till ämnet tack. Denna tråd är bitvis intressant men när den börjar handla om frågetecken ja då är botten nådd.
I couldn´t agree more. Fullständigt meningslös diskussion.
Citera
2007-06-14, 08:52
Bannlyst
Citat:
Ja det var jag som skrev det. Jag har t o m tidigare sagt att jag kvarstår vid det. Jag kan skriva det igen då. Jajamensan. Det där skrev jag!
Men nej jag anklagar inte jdon för att inte säga rakt ut att det fanns bomber i tornen. Jag konstaterar att det - av de inlägg jag sett - enbart finns kritik mot NIST. Men inte heller anges det någon annan orsak till varför tornen rasade.
NIST konstaterar att energin från flygplanen med bränsle, fart osv var tillräckliga för att rasera WTC. Om man anser att NIST har fel i detta så bör man rimligtvis kunna lägga fram en annan orsak på bordet än att bara säga "j´accuse dunderpuckon"
Men enligt dig skall det då finnas ett inlägg där han/hon lägger fram en annan teori? Och det inlägget har fortfarande ingen visat upp. Men som jag också skrivit ett flertal gånger är jag fullt villig att erkänna att jag har dragit fel slutsatser. Men då måste jag väl rimligtvis först få se vad som skrevs?

Istället tillbringar du ett otal inlägg med att trolla runt ett frågetecken. Och - som vanligt - inte besvara några frågor utan bara komma med motfrågor.
Tjusigt jobbat.

Då bryter vi ned meningen lite till.........

Vad säger du här Kim?

Citat:
och vill inte rakt ut säga att det var bomber.

Självklart att du vill göra allt för att undvika att medge att du är falsk och anklagade Jdon för något han inte hävdat, och som vanligt smita undan. Rannsaka dig själv innan du anklagar andra.

Visst, vi kan lämna det här, texten talar ändå för sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in