Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Den videon har du redan länkat till en gång, vet du inte vad du skriver?
Jag kommenterade den också. Men du tar upp den en gång till. Debatt sabotage.
Du kan inte bevisa att det är stål, du vet inte varför det skulle finns smällt metall på GZ överhuvud taget, men jag förstår att du klamrar dig fast vid detta eftersom det är det enda du inte totalt har haft fel i. Efter debatterna om att sprängladdningarna exploderade efter att raset hade startat, themite, Loose Change, seismologiska kurvor, för snabbt fall osv osv. Du har inte kommit med NÅGOT som varit rätt i debatten. Inga bevis inga uträkningar och inga dokument, så fattar jag nu varför du klamrar dig fast vid det smälta "stålet". Fast du har ju sagt att det var smält stål, så antingen så tar du tillbaka detta påstående eller så bevisar du detta.
Har du hittat dokumenten du lovade Majava om hur Loose Change bevisar sina teorier än?
Har du hittat inlägget där du skriver 7 och 9 sekunder för raset?
Jag hittar dom inte, men du kanske har misstagit dig om detta också??? OBS INTE ironi.
Nejdå, det är inte debattsabotage, jag tyckte att videon kunde postas en gång till, för att tydliggöra NIST ståndpunkt angående smält stål. Och hur de ignorerade vittnesuppgifterna. Dessutom ville jag samla uppgifterna i ett enda inlägg. Jag postade även den andra videon 2 gånger. Angående det smälta materialet som hittades, 3 gånger, eftersom jag inte fick något svar.
Angående Loose Change (det var några inlägg sedan jag hörde det namnet nu, hmmm, något kanske är fel?) (ironi)

Jag har aldrig sagt att Loose Change är bevis för något, har jag? Däremot så har jag sagt att DE sade sig ha bevis, men det är i så fall deras sak att ta fram bevisen i så fall tycker jag, tycker inte du? Jo, jag vet att du menade att jag personligen skulle ge Majava "bevis". Det lättaste borde vara att besöka deras sajt i så fall? OM de nu lagt fram något som de hävdar är bevis. Å andra sidan så antar jag att Majava redan besökt deras sajt och då kan kan jag tyvärr inte tillföra något.
Har jag sagt att det är smält stål, var? Visa mig gärna. Däremot så har jag frågat mig OM det kan vara smält stål, eller hur? Nu är vi ute och cyklar igen ElGiganten, och det är inte första gången. Å andra sidan så är jag inte SÅ överraskad. Taktik va?
Och nej, jag har inte hittat inlägget om 7 och 9 sekunder, men jag har för mig att jag läste det på någon officiell sajt? Jag skriver mycket "off forum" i Notetab Pro (för övrigt ett mycket bra program) och det är inte alltid att allt kommer med som jag skriver. Ibland ändrar jag mig och tar inte med allt. Det KAN vara förklaringen om jag nu inte hittar inlägget. Det var heller inte ironi.
Ladda ned gratisversionen av Notetab här.
http://www.notetab.com/
Jag skall inte anmärka mer på din stavning eftersom du verkat tagit åt dig rätt mycket, det var bara en taktik när du gick på som värst, och när du anmälde mina inlägg. Å andra sidan så är det kul att läsa rättstavade och prydliga inlägg med tanke på hur många som har mängder med stavfel i sina inlägg. Du vet, den som ger sig in i leken..........
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
En portion STOOOOOOR humor i ditt inlägg, det är bra om du skall överleva detta.
Du har ju inte läst vad NIST skriver, men du kräver att dom skall bevisa saker.
Du vet ju inte ens vad dom skriver om "molten metal". *garvar fortfarande*
Ställ samma krav på dig själv innan du gapar om hur andra skall leverera svar på hur det gått till. NIST FEMA och the 9/11 comission report, finns att tillgå på nätet, när du läst detta så har du rätt att komma med krav på dessa. Då har du ju en ärlig chans att tala om vad som är fel också, just nu låter du foliehattar likt dig själv göra jobbet. Klart oärligt.
Dina indicier du hittat hor bla. Loose Change är så ollade och nergrävda så att du borde ta dig en funderare på var du skall hämta dina uppkräkningar i fortsättningen.
Det var roligt att du tyckte om det.
Får jag fråga dig en sak? Varför tror du att så många människor tvivlar på vad som presenterats av NIST?
1.Är det inte tydligt nog?
2.Saknas det klara bevis?
3.Har man inte förtroende för NIST?
Fundera lite på det innan du svarar.
De som skall leverera svar är ANSTÄLLDA experter, det är deras jobb att förse oss med svar om vad som hände 11 Sep 2001. Och göra det på ett trovärdig sätt så att alla blir övertygade om att så var fallet. Du och jag är inte anställda för att ta fram teorier som vi skall lägga fram för NIST, eller hur?
Så, vi behöver inte ställa en massa krav på oss själva att leverera klara och hållbara teorier, och det gör i sin tur INTE att vi inte har rätt att ifrågasätta vad NIST tar fram.
Förresten.
Intressant, jag har postat ett inlägg 3 gånger, och ingen här på tråden har varit pigg på att kommentera. Okej, då vet jag det. Det var svar i sig.