Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
För det första journalister HAR pratat om det i media i nyheterna och utomlands många gånger. vet du inte det?
Inte Themite - bomber etc. Däremot Bushs eventuella vetskap om Al- Quaidas planer på attacker i USA, som till exempel Michael Moore är inne på. Visst, det kan jag ställa upp och diskutera!
Citat:
För det andra ALLA media företag som är 4 st är ÄGDA av globalisterna. eller det visste du inte?. journalisters jobb ÄR att sprida propaganda, vet du inte det?. Herregud!.
Snare tror jag att journalister ofta blir vilseledda av makten. Men visst finns det media i USA som kan anses som emr eller mindre propaganda. Men om du tar de två största, Washington post och New York Times så är de oerhört kritiska till kriget. Det är tack vare deras kritiska rapportering om Irakkriget som Bush har förlorat majoritet i både kongressen och representanthuset.
Citat:
Föreslår du kollar upp Operation mockingbird
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Mockingbird
Eller det har du aldrig hört talas om?.
Jodå, visst har jag det!
Citat:
Skriver inte mer här, fortsätt älska hitler, jag menna bush och americas politska ledare och försvar. och läs inte nist och fema reporten och fortsätt påstå ni har gjort det och förståt den haha!
Du kommer knappast bli saknad, men du är välkommen tillbaka igen när du är 18 och kanske lite mognare.
Sedan älskar jag varken Hitler eller Bush. Du kommer hela tiden tillbaka till det som om allt bara vore svart eller vitt, ont eller gott. Det är därför som du inte kan se objektivt på 9/11, din politiska agenda är lite väl färgad.
Citat:
Mind controll största sjukdomen i världen idag.
Jo, men den går att bota. Öppna ögonen och var lyhörd inför andras argument så ska du snart bli kry, det lovar jag.
Har du förretsen kommit på vilken president som blivit avsatt p.g.a. två journalister granskningar?