2007-04-13, 15:58
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
Försöksdjur. som du BORDE se så sprängs det på ett ställe lite under planet träffa, på ett helt annat ställe.

Sprängs? Det är en liten liten ljusfläck

http://radified.com/911/JPEGs/911_plane_03.jpg
Samma tid punkt men en annan vinkel, ingen explosion.
Citera
2007-04-13, 16:00
Bannlyst
Skol pojkar gå tillbaka till bänken och tvn och bli tillsägda vad ni ska tro och lev utan förmågan att tänka på egen hand.
Citera
2007-04-13, 16:07
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Skol pojkar gå tillbaka till bänken och tvn och bli tillsägda vad ni ska tro och lev utan förmågan att tänka på egen hand.
Här är det faktiskt tvärtom. Det är du som blir tillsagd vad du ska tro på. Jag har läst mer böcker i mitt liv än du någonsin kommer att göra, speciellt historielitteratur - såväl vänster- som högerorienterad. Jag är fullt kapabel att ta ställning utifrån olika teorier, och i bland reviderar jag även det jag tidigare har trott på.

Du däremot utelämnar dig helt okritiskt till vad ett par galna gossar på internet har att säga. Sanningen är det att det finns inte en journalist i världen som likt en gam skulle slängt sig över ett scoop om att USA själva ligger bakom om det bara fanns det minsta belägg för det. Speciellt amerikanska journalister som är de mest granskande i världen. Det vore inte första gången i så fall som en journalist fått en president att avgå.

Om du nu är så historieintresserad kanske du vet vilken president?
Citera
2007-04-13, 16:13
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:

Tog argumenten slut?
Citera
2007-04-13, 16:19
Bannlyst
För det första journalister HAR pratat om det i media i nyheterna och utomlands många gånger. vet du inte det?

För det andra ALLA media företag som är 4 st är ÄGDA av globalisterna. eller det visste du inte?. journalisters jobb ÄR att sprida propaganda, vet du inte det?. Herregud!.

Föreslår du kollar upp Operation mockingbird http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Mockingbird

Eller det har du aldrig hört talas om?.

Och SLOB och andra, att ha som bild americas försvar är som att ha AQ eller hitler som bild, för dom är dom STÖRSTA terroristerna i världen. så det är rätt roligt och se er ha det och försvara 9-11 fast bevis till att det skulle gåt till som dom säger långt ifrån räcker till.

Skriver inte mer här, fortsätt älska hitler, jag menna bush och americas politska ledare och försvar. och läs inte nist och fema reporten och fortsätt påstå ni har gjort det och förståt den haha!

Mind controll största sjukdomen i världen idag.
Citera
2007-04-13, 16:21
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
...

Kan du medge att explosionen du talade om inte var någon explosion?
Citera
2007-04-13, 16:29
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
För det första journalister HAR pratat om det i media i nyheterna och utomlands många gånger. vet du inte det?
Inte Themite - bomber etc. Däremot Bushs eventuella vetskap om Al- Quaidas planer på attacker i USA, som till exempel Michael Moore är inne på. Visst, det kan jag ställa upp och diskutera!

Citat:
För det andra ALLA media företag som är 4 st är ÄGDA av globalisterna. eller det visste du inte?. journalisters jobb ÄR att sprida propaganda, vet du inte det?. Herregud!.
Snare tror jag att journalister ofta blir vilseledda av makten. Men visst finns det media i USA som kan anses som emr eller mindre propaganda. Men om du tar de två största, Washington post och New York Times så är de oerhört kritiska till kriget. Det är tack vare deras kritiska rapportering om Irakkriget som Bush har förlorat majoritet i både kongressen och representanthuset.

Citat:
Föreslår du kollar upp Operation mockingbird http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Mockingbird

Eller det har du aldrig hört talas om?.
Jodå, visst har jag det!

Citat:
Skriver inte mer här, fortsätt älska hitler, jag menna bush och americas politska ledare och försvar. och läs inte nist och fema reporten och fortsätt påstå ni har gjort det och förståt den haha!
Du kommer knappast bli saknad, men du är välkommen tillbaka igen när du är 18 och kanske lite mognare.

Sedan älskar jag varken Hitler eller Bush. Du kommer hela tiden tillbaka till det som om allt bara vore svart eller vitt, ont eller gott. Det är därför som du inte kan se objektivt på 9/11, din politiska agenda är lite väl färgad.

Citat:
Mind controll största sjukdomen i världen idag.
Jo, men den går att bota. Öppna ögonen och var lyhörd inför andras argument så ska du snart bli kry, det lovar jag.

Har du förretsen kommit på vilken president som blivit avsatt p.g.a. två journalister granskningar?
Citera
2007-04-13, 16:33
Bannlyst
Försöksdjur. http://911lies.org/images2/white_laser.gif

Som du ser på bilden, SPRÄNGS det till höger om byggnaden en bra bit under där flygplanet flög in, alltså inte äns där flygplanet flög in utan höger om byggnaden en bit under där den INTE flög in. vet inte vad som är svårt med att se det. är du blind?. Herregud!!!

Hejdå. Och hoppas ni trivs med Flygande övervaknings "drones" och pratandes lyckstolps kameror och ett folk med ett chip i kroppen så satelliter kan se var man är, och inte längre hanlda mat och saker med kontanter utan med chip, och med Svart kläda poliser med maskingevär mitt i stan. Bye
Citera
2007-04-13, 16:40
Bannlyst
Erik. Jag har sett att dom har pratat om THERMITE och BOMBER i nyheterna över 20 gånger. många har gjort det!. Igen som vanligt vet du inte vad du pratar om överhuvetaget. Använd internet och kolla upp saker innan du gör som du alltid gör och påstår saker rakt ut och aldrig vissar källor!. haha!

C-SPAN Visade i tv ett 20 MINUTER klipp från ett möte med över 1000 personer med Alex jones Truth movement. DOM ÄR MAINSTREAM alex jones håller inte hus i ett forum på internet bara. lol
Citera
2007-04-13, 16:46
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Försöksdjur. http://911lies.org/images2/white_laser.gif

Som du ser på bilden, SPRÄNGS det till höger om byggnaden en bra bit under där flygplanet flög in, alltså inte äns där flygplanet flög in utan höger om byggnaden en bit under där den INTE flög in. vet inte vad som är svårt med att se det. är du blind?. Herregud!!!

Nej jag ser det, eller jag vet inte vad du menar. Kan du hänvisa till en bättre film eller bild.
Citera
2007-04-13, 16:51
Bannlyst
Försöksdjur. Kolla på den Röda pilen som pekar var planet flyger in, sen kolla på den andra röda pilen dom visar som visar en explotion till höger om byggnaden där planet inte träffa, dessutom lägre ner. inte svårt att se alls
Citera
2007-04-13, 16:53
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Försöksdjur. Kolla på den Röda pilen som pekar var planet flyger in, sen kolla på den andra röda pilen dom visar som visar en explotion till höger om byggnaden där planet inte träffa, dessutom lägre ner. inte svårt att se alls

Den röda pilen pekar på en liten liten ljus fläck (?)

Kan du inte hänvisa till en större bild? Ska det vara så svårt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in