2007-04-12, 18:27
Medlem
Malmoesoldier:

Hur är det att tillhöra en försvinnande liten grupp människor som enligt er själva i alla fall är på en nivå som vida överstiger allt annat levande på jorden? Inkl era medmänniskor.

Är det så att du anser dig vara mer inteligent än resten av oss som tror på den officiella versionen av vad som hände den 11 september?

Hur kommer det sig att ni får ströva fritt och obehindrat trots att ni enligt er själva är på väg att avslöja den enskilt största händelsen någonsin, Varför tas inte detta upp på på exempelvis 60 minutes? eller nått annat program som granskar media och staters förehavanden? Och kom för guds skull inte och säg du också som nämts tidigare i den andra tråden att dom är "köpta" för sånt skitsnack funkar inte, det kanske duger som förklaring för sinnes svaga individer som tror på allt som sägs så länge det passar in i den version man valt som den enda rätta.

Är det så att ni verkligen tror på er själva eller är ni här för att underhålla oss med era tokigheter?
Citera
2007-04-12, 18:31
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulawayo
Det går fortfarande att kalla objekt som faller fritt i luften för fritt fall, men självklart, om det ska bli några seriösa uträkningar måste man ju ta hänsyn till luftmotståndet. Det beror ju också helt på objektets natur och omständigheterna i det aktuella fallet hur stort luftmotståndet är. Ibland är det försumbart och ibland är det verkligen inte det, som i fallet med fjädern. Som approximation kan man då alltså ibland använda den rätta formeln då man inte känner till det exakta värdet på luftmotståndet. I just fallet med tornen gjordes en sådan approximation med syftet att visa att de föll orimligt snabbt. Det är i alla fall min ödmjuka tolkning.

Nej det faller efter förväntad tid!

http://www.iti.northwestern.edu/research/wtc/media/bazantwtcstory.pdf

Men du kanske har en bättre uträkning! I så fall så hysta upp den snarast efter som du "vet" att det skedde på ett onaturligt sätt.
Citera
2007-04-12, 18:32
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
Pad du är en änu större idiot, har du läst några sidor bak ser du att jag citera allt från NIST RAPORT FRÅN DERAS HEMSIDA. ska jag skicka länken och säga vilken sida det står på igen?.

Pad, du har problem, rigtigt trög. hahahahahaha

Nej, det är nog faktiskt du som är riktigt trög om du tror att det bara är sex personer som ligger bakom en sådan rapport. Givetvis har de betydligt större personalstyrka än så med rejäl kompetens på de berörda områdena. Trodde du verkligen något annat?
Citera
2007-04-12, 18:32
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
ElGiganten. Vet du vilket stål jag prata om, kolla du filmen jag skicka till dig? NEJ det gjorde du inte.

du e lite trög. kanske ska ta och kolla filmen jag skicka vad det är för stål och sen säg kan man böja sånt? TYVÄRR det är omöjligt. hahahahaha shit. skit i att kolla stålen jag länka till och ta det som jag menna ALL stål överhuvetaget, mannen du e en idiot.

Pad du är en änu större idiot, har du läst några sidor bak ser du att jag citera allt från NIST RAPORT FRÅN DERAS HEMSIDA. ska jag skicka länken och säga vilken sida det står på igen?.

Pad, du har problem, rigtigt trög. hahahahahaha

I stället för att svara på ditt inlägg så anmälde jag det till moderatorn.
Citera
2007-04-12, 18:50
Bannlyst
CAPCOM. 60 minutes är styrda av regerigen, dom har gjort en del reklam för chipen dom så gärna vill sätta i oss på ett sätt med som om du inte tar det e du AQ.

All media och alla nyhetes kannaler i america är ägda av globalisterna.

Föreslår du söker upp "operation mocking bird"

Och ser du inte är så insatt, Alex jones The truth movement och sanningen bakom 9-11 har pratats om i media många gånger, C-SPAN täkte 20 min på tv av ett föredrag med Alex jones Truth movement föra året. Utomlands har dom pratat om det i tidningar och tv oxå. The truth movement är MAINSTREAM det är dom som har FORSKARE och folk från regerigen/militär bakom sig. inte dom andra.

i america är det 50/50 ena delen vet det är ett jobb från insidan andra inte.

Och vi är inga "övermänniskor" vi lider inte av lika mycket mindcontroll som visa andra bara. vet du vad mind controll är? det fungerar att göra på folk på global skala, kolla på allt folk under hitlers tid i tyskland som va hjärntvättade och trodde det dom gjorde va rätt. Skol systemet + propaganda i media och saker runt omkring oss påvärkar folk, mind controll kallas det, Bill clinton bad om ursäkt en gång med för dom hade blivit avslöjade att dom gjorde saker med typ radio vågor glömmt exakt vad det kallas, som gick in på vår hjärnas frekvens och störde tankar m.m

Anledningen visa personer har svårt att förstå uppenbara saker som 9-11 är på grund av mind controll och att se propaganda dagligen och i många fall att inte ha läst rigtig historia så man blir förvånad när man hör sånt.

Som några personer sa.

The individual is handicapped by coming face to face with a conspiracy so monstrous that he cannot believe it exists." ~ J. Edgar Hoover

That imagination survives formal education is a miracle - Albert Einstein

The only thing that interferes with my learning is my education." Albert Einstein

We Didn't Have Education. We Had Inspiration. If I Was Educated, I'd Be A Damn Fool -Bob Marley
Citera
2007-04-12, 18:53
Bannlyst
ElGiganten. Haha okej trevligt. och du kolla aldrig länken innan du svara. lol

Pad. tror du inte jag förstår det själv, att nist utrednings team består av fler?.

kan du däremot ta och ge mig personernas namn från nist som officiellt står för historian?. precis
Citera
2007-04-12, 18:56
Medlem
Bulawayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Nej det faller efter förväntad tid!

http://www.iti.northwestern.edu/research/wtc/media/bazantwtcstory.pdf
Men du kanske har en bättre uträkning! I så fall så hysta upp den snarast efter som du "vet" att det skedde på ett onaturligt sätt.

Ärligt talat så kan inte jag ta ställning till huruvida de föll "för snabbt" eller ej, utöver att det såg konstigt ut i teve för mina otränade ögon. Jag presenterade här endast min tolkning av andras tankar angående just det. Jag kollade in uträkningarna som snabbast, men jag får erkänna att jag inte har kunskap nog att se ifall de är korrekta eller ej, och jag har svårt att tänka mig att du har den kunskapen, fördomsfull som jag är.

Hur som helst så har vi den objektivt sanna falltiden att utgå ifrån, och sedan är det ju egentligen bara att räkna baklänges tills dess att man får rätt värden. Med det vill jag inte alls säga att det är en bluff, även om jag kan tänka mig att så är fallet.

Hur tolkar du exv denna saxning ur dokumentet: "According to this hypothesis, one may estimate that C = 71 GN/m (due to unavailability of precise data, an approximate design of column cross sections had to be carried out for this purpose)" ?

Och snälla, inget snack om att jag struntade i att svara på någon av dina frågor om månlandaren för ett halvår sen, vilket gör dig immun mot att själv svara på frågor. Jag vill bara veta hur mycket du själv förstår av innebörden.
Citera
2007-04-12, 18:59
Medlem
Bulawayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CAPCOM
Malmoesoldier:

Hur är det att tillhöra en försvinnande liten grupp människor som enligt er själva i alla fall är på en nivå som vida överstiger allt annat levande på jorden? Inkl era medmänniskor.

Är det så att du anser dig vara mer inteligent än resten av oss som tror på den officiella versionen av vad som hände den 11 september?

Hur kommer det sig att ni får ströva fritt och obehindrat trots att ni enligt er själva är på väg att avslöja den enskilt största händelsen någonsin, Varför tas inte detta upp på på exempelvis 60 minutes? eller nått annat program som granskar media och staters förehavanden? Och kom för guds skull inte och säg du också som nämts tidigare i den andra tråden att dom är "köpta" för sånt skitsnack funkar inte, det kanske duger som förklaring för sinnes svaga individer som tror på allt som sägs så länge det passar in i den version man valt som den enda rätta.

Är det så att ni verkligen tror på er själva eller är ni här för att underhålla oss med era tokigheter?

Om du tror att skeptiker mot den officiella storyn tillhör en försvinnande liten grupp människor kan du alltid kolla in här och läsa själv: http://www.patriotsquestion911.com/
Citera
2007-04-12, 19:01
Medlem
Pendeltågs avatar
Tråd temporärt låst för regelbrott och frekvent tramsande av Malmoesoldier.

Låser förhoppningsvis upp tråden senare ikväll. Har en del saker att reda ut här, så det kan ta en stund, dessutom skall jag tyvärr bort en stund nu.

Tackar för de rp som har inkommit.

//Moderator
Citera
2007-04-12, 19:51
Medlem
Pendeltågs avatar
Malmoesoldier Får en tillsägelse för att ha brutit mot följande regler:

0.3. Håll er till ämnet i tråden

1.07. Grova personangrepp och trakasserier är förbjudet

Eftersom personangreppen är relativt milda blir det bara en tillsägelse. Tillsägelsen är en kombination av regelbrott mot de regler jag tagit upp.

Jag ber härmed Malmoesoldier att läsa igenom reglerna ordentligt och höja nivån för att undvika fler tillsägelser. Tänk på att flertalet tillsägelser kan leda till en varning.

*Tråd upplåst*

//Moderator
Citera
2007-04-12, 20:01
Medlem
Erik1974s avatar
Malmoesoldier

Det är dags att lugna ner sig pojk och börja lyssna till argument och sakfrågor.

Till att börja med lämnade du diskussionen om "Pull it" obesvarad. Jag tror inte det var någon här som blev klok på vad du trodde egentligen. Först var Silversdtein inblandad då han ägde byggnaden och lätt kunde vara med och placera ut sprängladdning, sedan säger du att han kanske inte visste så mycket i första skedet utan bara fick order av regeringen. Kontentan av ditt argument blev då att Silverstein avslöjade i TV att brandchefen var med i en konspiration som dödade över 300 av hans arbetskamrater. Och ingen av familjemedlemmarna har ifrågasatt honom i efterhand. Sanslöst!

Sedan har du inte alls motbevisat oss någonting med dina lösryckta citat från NIST rapporten. Det är sant att branden i sig inte fick tornen att rasa, och det är sant att flygplanen också i sig inte fick tornen att rasa. Men tillsammans gick det, och det är det som NIST rapporten säger. Om du inte har förstått det så är det allvarliga problem i din hjärna.

En sista sak, ingen av mig veterligt som debatterar mot foliehattarna här har en politisk agenda. Alla är vi mer eller mindre kritiska till bushregimen och efterspelet av 9/11. Det gör att vi okritiskt kan analysera attackerna 9/11, för jag hade fullständigt skitit i om USA själva låg bakom. Men det finns inget som pekar åt det. Du däremot visar mycket väl i din avatar en stark politisk ställning. Du likställer en person som med massutrotelse bibehåller makten i ett skräckvälde, med en person som två gånger har blivit vald demokratiskt. Du är förblindad av ditt USA hat att du inte kan se klart. Tragiskt!

Och din kommentar om att vi skulle dyrka Hitler är ett slag under bältet. Men du kan fråga din vän Powerboy här. Han säger rakt ut att han hatar muslimer!
Citera
2007-04-12, 20:21
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Du däremot visar mycket väl i din avatar en stark politisk ställning. Du likställer en person som med massutrotelse bibehåller makten i ett skräckvälde, med en person som två gånger har blivit vald demokratiskt.

Njae... eh... han blev vald MINST en gång demokratiskt... hur det nu egentligen låg till första gången kommer väl tyvärr att försvinna in i historiens dimma. Det är givetvis gravt OT, men min åsikt är att USA efter den lilla valhistorien borde sänka volymen ett par snäpp med att prata om valfusk i andra länder...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in