Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
Erik. Jag har sett att dom har pratat om THERMITE och BOMBER i nyheterna över 20 gånger.
Ja hur var det med den där bomberna/thermiteinstallationen? Du pratade om ett strömavbrott. Hur länge varade det avbrottet? En timme? TVÅ timmar? En vecka? En kvart? Jag vill fortfarande veta hur lång tid "bredbandsinstallatörerna" hade på sig för att rigga sprängmedel/bomber i WCT 1 & 2. För visst är det lite underligt att man kan köra fram thermite nog för att spränga två skyskrapor och få folk att tro att det är fiberkabel man har i ryggsäcken? Fast å andra sidan fick ju den elaka GWB oss idioter att tro att en missil egentligen var en Boeing 757.
Du kan svara på min fråga nu. Det är helt ok.
Citat:
För det första journalister HAR pratat om det i media i nyheterna och utomlands många gånger. vet du inte det?
Vilket utomland menar du nu?
Citat:
För det andra ALLA media företag som är 4 st är ÄGDA av globalisterna. eller det visste du inte?. journalisters jobb ÄR att sprida propaganda, vet du inte det?. Herregud!.
Ok, så alla mediaföretag som är en, två eller tre stycken är inte ägda av "globalisterna"? Hur är det med mediaföretag som är fem eller fler företag? Går de under av multipel företagspersonlighet och får spärras in på företagspsykvården med permission en gång i veckan? Och hur kan ett företag vara fyra företag?