2007-04-13, 16:57
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
En får tacke! Spara och kollar igenom lite senare!

Här finns samtal från AA11:

http://www.vaed.uscourts.gov/notablecases/moussaoui/exhibits/prosecution/flights/P200018.html

77:

http://www.vaed.uscourts.gov/notablecases/moussaoui/exhibits/prosecution/flights/P200054.html

93:

http://www.vaed.uscourts.gov/notablecases/moussaoui/exhibits/prosecution/flights/P200055.html
Citera
2007-04-13, 16:58
Bannlyst
vet ingen större bild.

Faktan är att en explotioner händer en bra bit under DÄR planet träffa. vilket det INTE hade kunat göra utan bomber . slut
Citera
2007-04-13, 16:59
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
vet ingen större bild.

Faktan är att en explotioner händer en bra bit under DÄR planet träffa. vilket det INTE hade kunat göra utan bomber . slut

Vilken jäkla explosion? Jag ser ingen! Leta efter en bild, det finns ju hur många som helst på attacken...

EDIT: Tackar SLOB!
Citera
2007-04-13, 17:00
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
För det första journalister HAR pratat om det i media i nyheterna och utomlands många gånger. vet du inte det?

För det andra ALLA media företag som är 4 st är ÄGDA av globalisterna. eller det visste du inte?. journalisters jobb ÄR att sprida propaganda, vet du inte det?. Herregud!.
Jag är journalist och jag väntar fortfarande på order och betalning. Men det kanske kommer senare?

Citat:
Och SLOB och andra, att ha som bild americas försvar är som att ha AQ eller hitler som bild, för dom är dom STÖRSTA terroristerna i världen. så det är rätt roligt och se er ha det och försvara 9-11 fast bevis till att det skulle gåt till som dom säger långt ifrån räcker till.

Jahadu. Hitler, AQ (vem är det?) och "americas försvar" alltså.

/S
Citera
2007-04-13, 17:02
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Erik. Jag har sett att dom har pratat om THERMITE och BOMBER i nyheterna över 20 gånger.
Ja hur var det med den där bomberna/thermiteinstallationen? Du pratade om ett strömavbrott. Hur länge varade det avbrottet? En timme? TVÅ timmar? En vecka? En kvart? Jag vill fortfarande veta hur lång tid "bredbandsinstallatörerna" hade på sig för att rigga sprängmedel/bomber i WCT 1 & 2. För visst är det lite underligt att man kan köra fram thermite nog för att spränga två skyskrapor och få folk att tro att det är fiberkabel man har i ryggsäcken? Fast å andra sidan fick ju den elaka GWB oss idioter att tro att en missil egentligen var en Boeing 757.
Du kan svara på min fråga nu. Det är helt ok.

Citat:
För det första journalister HAR pratat om det i media i nyheterna och utomlands många gånger. vet du inte det?
Vilket utomland menar du nu?

Citat:
För det andra ALLA media företag som är 4 st är ÄGDA av globalisterna. eller det visste du inte?. journalisters jobb ÄR att sprida propaganda, vet du inte det?. Herregud!.
Ok, så alla mediaföretag som är en, två eller tre stycken är inte ägda av "globalisterna"? Hur är det med mediaföretag som är fem eller fler företag? Går de under av multipel företagspersonlighet och får spärras in på företagspsykvården med permission en gång i veckan? Och hur kan ett företag vara fyra företag?
Citera
2007-04-13, 17:09
Medlem
Bulawayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Vilken jäkla explosion? Jag ser ingen! Leta efter en bild, det finns ju hur många som helst på attacken...

EDIT: Tackar SLOB!

Bilden som malmoesoldier länkar till är en animerad gif som visar mer än den första bilden om du väntar en liten stund.
Citera
2007-04-13, 17:10
Bannlyst
SLOB jag tror du har försökt att skriva mycket om vad som händer i världen och med konspirationer, eller inte. haha!, Hur skulle du kuna prata illa om dit älskade america?. och lycka till att få med nåt sånt i tidingen. Och det är faktiskt otroligt hur mycket som har kommit ut ändå.

Lär er lite om Thermite, 7 min klipp
http://www.youtube.com/watch?v=U29NEZGv4O0

Försöksdjur. Ingen kommentar. LOL
Citera
2007-04-13, 17:12
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
SLOB jag tror du har försökt att skriva mycket om vad som händer i världen och med konspirationer, eller inte. haha!, Hur skulle du kuna prata illa om dit älskade america?. och lycka till att få med nåt sånt i tidingen.

Jag älskar inte "america". Eller jo, jag gillar Costa Rica, Nicaragua och Mexico skarpt, har svårt för Belize och trivs i Philadelphia.

Citat:
Lär er lite om Thermite, 7 min klipp
http://www.youtube.com/watch?v=U29NEZGv4O0

Jag har inga direkta frågor om thermite. Det är din thermite med bomb-manick , dess placering osv jag undrar över:

Citat:
Ursprungligen postat av Mig själv
Förklara för mig konstruktionen av denna bomb med thermite som gjorde klippet som du visade på bilden och förklara hur det hänger ihop med hur tornen föll.

/S
Citera
2007-04-13, 17:13
Bannlyst
KIM. Jag pratade om att 4 företag äger all media i america.

Och svara inte på dina eller nån annans oseriösa frågor längre.

Allt jag säger är taget från nist,fema osv osv, så neka vad dom skriver och allt annat. 9-11 var ett jobb från insidan.
Citera
2007-04-13, 17:14
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulawayo
Bilden som malmoesoldier länkar till är en animerad gif som visar mer än den första bilden om du väntar en liten stund.

Jo men jag förstår mig inte på den. En röd pil pekar på en liten liten ljus fläck?
Knappast en explosion.

Detta borde finnas med på andra bilder, men Soldier verkar ha problem med att finna någon sådan bild.
Citera
2007-04-13, 17:19
Bannlyst
Försöksdjur, dom mennar ljusfläcken oxå. man ser ljusfläckar som du sa, vilket är kännetecken för vad? bomber!. jag tycker dom bilderna räcker rätt bra, har sett andra med. ska försöka gräva fram
Citera
2007-04-13, 17:20
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
ska försöka gräva fram

Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto