Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Jo, kvaliten var ju överväldigande efter (hur många gångers förstoring?)
Jag säger igen, titta på kontaktkartan 2 bilder efter flashen, där träffar planet.
Ännu bättre se videon i normalfart.
Men jösses, min bild var ju bara ett sätt att VISA var jag hävdar att skuggan börjar och slutar, du vet, den slutsats jag drog av att se den högupplösta filmen, och den slutsats som jag fortfarande drar när jag tittar på den högupplösta filmen.
Vad är det med konceptet "Visa med markeringar men titta på originalet" som du har problem med? Din video som du vurmar för visar ju PRECIS samma sak, fryser jag den vid bildruta 80 så går skugga likväl ända fram till planet.
Jag HAR tittat hur mycket som helst på din kontaktkarta. Jag kan verkligen inte se varför planet skulle slå i just rutorna efter flashen (mer än att du tycker det blir en bättre teori då). Det jag ser är planet på väg in i byggnaden, precis efter kraschen.
Och du glömde svara på vad det jag uppfattar som en skugga egentligen är? Du vet det där mörka från nosen och snett neråt höger som liksom en skugga uppenbarar sig på bildruta 79 och sen försvinner när planet kraschat.