2007-05-07, 10:38
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Vilket sammanträffande, det är de som jag sett förut OCKSÅ.

Sett Loose Change till exempel?
Men vad är det du inte kan förstå lilla vännen? De 5 bildrutor som Tenor postade är de ENDA som finns OAVSETT vilken video du visar upp. Om du har en annan bildsekvens så är jag oerhört intresserad att ta del av den (ingen videofilm tack, utan en bildserie).

Jag hoppas att du vet hur en filmkamera fungerar? Det vill säga att den tar ett antal "foto" i sekunden som när man spelar upp visar sig rörligt. Alltså, det finns inga fler "foton" mellan de i den bildsekvensen som Tenor postade. Det är DÄR du måste motbevisa mig. För du kan inte förneka att skuggan finns där långt innan flashen i Tenors bildserie.
Citera
2007-05-07, 10:39
Medlem
A-Band-Ands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Du HAR blivit bemött, men du verkar ju inte fatta eller komma med några motargument. Det här är EXAKT samma diskussion som övervakningsfilmen från Pentagon.

Ditt bemötande var extremt dåligt igår.
Citera
2007-05-07, 10:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Men vad är det du inte kan förstå lilla vännen? De 5 bildrutor som Tenor postade är de ENDA som finns OAVSETT vilken video du visar upp. Om du har en annan bildsekvens så är jag oerhört intresserad att ta del av den (ingen videofilm tack, utan en bildserie).

Jag hoppas att du vet hur en filmkamera fungerar? Det vill säga att den tar ett antal "foto" i sekunden som när man spelar upp visar sig rörligt. Alltså, det finns inga fler "foton" mellan de i den bildsekvensen som Tenor postade. Det är DÄR du måste motbevisa mig. För du kan inte förneka att skuggan finns där långt innan flashen i Tenors bildserie.

Stillbilderna (rutorna) visar tydligt att blixten var före kollision med tornet.
Citera
2007-05-07, 10:40
Medlem
A-Band-Ands avatar
Måste tyvärr kila nu.. vi härs senare...
Citera
2007-05-07, 10:42
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Stillbilderna (rutorna) visar tydligt att blixten var före kollision med tornet.
Då är följdfrågan.

Vad är det som syns på bild 79 och 80 på fasaden till höger om flygplanet?
Citera
2007-05-07, 10:44
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Band-And
Om du inte vill diskutera missilteorin så kan du väl starta en egen tråd om de där vapnen som du svamlade om...
Nu är det ju inte jag som svamlar. Om du läst runt bland konspirationsidorna torde det inte undgått dig vem Judy Woods är.http://911scholars.org/Media/DEW/jvl_memorandum.pdf
Det är ni som har folk som svamlar om mystiska energivapen och missilbärande Boeings utan att kuna bevisa pytts. Senast tror jag att Heiwa var den som tog upp energivapen, men han försvann rätt fort efter ett tag.
Och som saker utvecklar sig dröjer det nog inte länge förräns Xcore hittar D.E.W-teorin och vill att vi skall motbevsia den också.

Som du inte fattade så ville jag säga att jag inte har ork att diskutera löjliga missilteorier. Jag har lika lite ork att diskutera D.E.W. Men om vi skall prata om löjeväckande teorier så är D.E.W skojigare än missiler.
Citera
2007-05-07, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Nu är det ju inte jag som svamlar. Om du läst runt bland konspirationsidorna torde det inte undgått dig vem Judy Woods är.http://911scholars.org/Media/DEW/jvl_memorandum.pdf
Det är ni som har folk som svamlar om mystiska energivapen och missilbärande Boeings utan att kuna bevisa pytts. Senast tror jag att Heiwa var den som tog upp energivapen, men han försvann rätt fort efter ett tag.
Och som saker utvecklar sig dröjer det nog inte länge förräns Xcore hittar D.E.W-teorin och vill att vi skall motbevsia den också.

Som du inte fattade så ville jag säga att jag inte har ork att diskutera löjliga missilteorier. Jag har lika lite ork att diskutera D.E.W. Men om vi skall prata om löjeväckande teorier så är D.E.W skojigare än missiler.

Tja, det var ju skojigt för dig då.

Nu måste jag också kila.
Citera
2007-05-07, 10:52
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg-A1
Den videon säger 2:28 in att blixten är då "missilen" träffar huset?
(Om man följer planets nos genom att extrapolera från motorernas position i varje frame (samma problem här med dåligt råmaterial/kompressionsartefakter) så syns tydligt att planets nos har träffat byggnaden då blixten syns.)

Jag tycker inte ens det behövs. Efter att ha studerat det lilla fina utdraget ur LC så förstår jag inte alls vad folk snackar om. För mig är det ganska tydligt att ljusfenomenen matchar kollisionsögonblicket, och att det är ganska tydligt från alla vinklarna.
Citera
2007-05-07, 10:54
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Tja, det var ju skojigt för dig då.

Nu måste jag också kila.

Ok, kila du bara. Men sedan vill jag ha svar på vad det är man ser på bilderna 79 och 80 på fasaden till höger om flygplanet?
Citera
2007-05-07, 11:11
Medlem
portnoys avatar
Citat:
Och varför var det inte det?

Du får gärna förklara varför de här sakerna var så onödiga att ta upp.

Menade just det inlägget. 50% av dina inlägg handlar om att andra inte tar till sig den "information" du lägger upp, vilket många egentligen gör.
Citera
2007-05-07, 11:14
Medlem
portnoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung

Men så här är det ju alltid med foliehattarna. Svammel utan belägg.
Citera
2007-05-07, 11:18
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Dessutom behöver man inte "köra några frames" för att tydligt se att blixten är före kollisionen, det räcker med att sätta på och titta. Så tydligt ÄR det faktiskt, men om man inte vill se, så är det lite svårare förstås.

Men om det ser ut som om blixten kommer före när man kör den i full hastighet (29! bildrutor per sekund, på ett föremål som rör sig med 800km/h!) men inte när man granskar bildruta för bildruta, var är det då sannolikast att felet ligger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in