2007-05-07, 00:27
Medlem
Billows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Nej nej du, det har jag aldrig gjort. Jag sa att man blir lurad att tro det. Det kan nämligen se så ut vid första anblick. Men sedan talar bevisen sitt tydliga språk.
Ja bevisen tala sitt tydliga språk. Att det du först såg var rätt. Blixten syns medans planet är påväg mot huset.
Citera
2007-05-07, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billow
Man ser inte bara under planet på videon. Blixtens (explosionsliknande) flamma är alldeles för klar under planet för att den skulle kunnat komma från nosen. Hade den kommit från nosen hade man sett skenet över vänster vinge och lite över också. Planet hade inte varit i vägen för en sådan blixt om det varit från nosen.

Vilket plan och vilken blixt? Det södra eller det norra tornet?
Citera
2007-05-07, 00:29
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Exakt samma sken ser man under planets bakre parti ca. 1- 2 sekunder innan träff. Det syns även ett liknande sken ovenpå flygplanets nos INNAN planet börjar kränga åt vänster. Hur är det möjligt. Klart att det är en ljusreflektion. Kom igen, var lite kritisk i varje fall.
Jag citerar mig själv.

Svara på detta istället.
Citera
Bannlyst
Citat:
Nej nej du, det har jag aldrig gjort. Jag sa att man blir lurad att tro det. Det kan nämligen se så ut vid första anblick. Men sedan talar bevisen sitt tydliga språk.

Tja, andra ser det i alla fall, jag gör det också alltför tydligt för att man skall kunna prata bort det. Sen kan du hålla på ditt hur mycket du vill, det står dig helt fritt.

Jag vet ändå vad som stämmer.
Citera
Medlem
Billows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Snälla nån, vi påstår bara en sak, och det är att det var en flash före det att planen träffade byggnaderna, inget annat.
Jo vad jag vet är detta beviset och det enda vi bekräftat genom bilder och videos. Och allt syns klart och tydligt. Om man inte blundar för det man ser som vissa gör här.
Citera
2007-05-07, 00:30
Bannlyst
Citat:
Jag citerar mig själv.

Svara på detta istället.

Det har man hört förut när det inte gick att bortförklara att flashen inträffade före kollisionen med byggnaderna.

Då får man byta taktik och försöka att tona ned det istället.
Citera
2007-05-07, 00:30
Medlem
Billows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg-A1
Vilket plan och vilken blixt? Det södra eller det norra tornet?
Det södra på videon. Det är ett plan på videon.
Citera
2007-05-07, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Snälla nån, vi påstår bara en sak, och det är att det var en flash före det att planen träffade byggnaderna, inget annat.

Billow skrev:"På google videon visar de en bild under planet. På avstånd kan själva missilen synas dåligt tills den skjuts iväg. Så syns en blixt."
Citera
2007-05-07, 00:32
Medlem
Billows avatar
Citat:
Exakt samma sken ser man under planets bakre parti ca. 1- 2 sekunder innan träff. Det syns även ett liknande sken ovenpå flygplanets nos INNAN planet börjar kränga åt vänster. Hur är det möjligt. Klart att det är en ljusreflektion. Kom igen, var lite kritisk i varje fall.
Jag citerar mig själv.

Svara på detta istället.

Den andra blixten du ser är när planet kommer i kontakt med husväggen. Man ser hela tiden små ljus reflektioner på planets metall men detta syns under hela färden och är inte av samma kaliber som blixten under planet.
Citera
2007-05-07, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Billow
Det södra på videon. Det är ett plan på videon.

Vi lägger ned, de bara försöker att driva med oss, ingen vits med att fortsätta förrän vi får till en vettig diskussion.

Citera
2007-05-07, 00:33
Medlem
A-Band-Ands avatar
Citat:
Jag citerar mig själv.

Svara på detta istället.

det har varit så många klipp idag. Vilket klipp menar du Erik?
Citera
2007-05-07, 00:33
Medlem
Billows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg-A1
Billow skrev:"På google videon visar de en bild under planet. På avstånd kan själva missilen synas dåligt tills den skjuts iväg. Så syns en blixt."
Japp. De visar nämmligen två foton av en närbild på planets undersida mitt i filmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in