2007-05-07, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg-A1
Billow skrev:"På google videon visar de en bild under planet. På avstånd kan själva missilen synas dåligt tills den skjuts iväg. Så syns en blixt."

Jag säger inte att det var en missil i alla fall, men en flash var det, och FÖRE kollisionen.

Det KAN ha varit en missil, men det kan ju inte jag hävda till 100%
Citera
2007-05-07, 00:34
Medlem
Billows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Vi lägger ned, de bara försöker att driva med oss, ingen vits med att fortsätta förrän vi får till en vettig diskussion.

Det gör dom efterssom dom vet att vi har rätt.
Citera
2007-05-07, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billow
Det södra på videon. Det är ett plan på videon.

Den jag ser vid 2:28 in i http://www.youtube.com/watch?v=-PCr8CyG1Sg&mode=related&search= alltså. Men den är inte så ljusstark att den kan tävla med solbelysningen av planet.
Citera
2007-05-07, 00:35
Medlem
A-Band-Ands avatar
Citat:
Visst är det så
Citera
Bannlyst
Citat:

Precis, nu lägger vi ned för inatt.

Sorry att det blev så mycket skräp postning, nästa gång struntar jag i att försöka att övertyga när folk inte vill lyssna.
Citera
Medlem
Billows avatar
Då de jämför ett likadant plan med terrorist planet på videon på nära håll ser det ut som en missil. Eller nån form av raket. Något sådant är det iallafall.
Citera
Medlem
Pads avatar
Jösses, här ägnar man sig åt annat två dagar, och vad händer med tråden? Tjena, vilken hög med svammel man kom tillbaka till och givetvis tennsoldaten som utan tillstymmelse till källor fortsätter upprepa sina påståenden om DNA och araber...

Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
Och allt jag säger om flyglistorna är. 1. piloter har sagt dom aldrig hade klarat göra en sån manöver.

Jag upprepar, vilka manövrar? Vad är det som är så svårt? Otränade civilister har utan större problem fixat att upprepa dem i simulator. Alltså verkar det inte så toksvårt. Som vanligt skulle det uppskattas om påståenden följdes upp med relevanta hänvisningar.

Citat:
2. inga arbers dna hittades.

Så hur vet du det? Var har du fått den superkraften ifrån? Man har inte identifierat all DNA från vare sig WTC eller Pentagon, så hur i herrans namn kan du veta att man inte hittat DNA från araber? Eller arbers (vad nu det är)?

Jag har nu på olika mer eller mindre finlkänsliga sätt försökt få dig att förstå hur DNA-identifiering går till, en vetenskap som du verkar vara FULLSTÄNDIGT okunnig om.

Jag är hyggligt och skickar med lite länkar så du kan läsa på om arbetet:

http://911research.wtc7.net/sept11/victims/pentagonkilled.html

http://www.nist.gov/public_affairs/newsfromnist_DNAinterview.htm

http://dna-view.com/wtc.htm

http://www.hpcwire.com/hpc/879473.html

Så... det har framgått för ALLA utom dig tror jag att du är sönderollad här. Det vore märkligt och mystiskt om man IDENTIFIERAT någons DNA som kapare, för var skulle man fått referensmaterialet från? Du har inget case, det är inget mystiskt med listorna. Du hade kunnat undvika att få det skrivet i ansiktet på det här sättet, enklast hade varit om du stannat upp och lyssnat på vad vi sa om DNA-identifiering... Som sagt, DNA är ingen ID-bricka som visar vem man är.

Så vad återstår? Jo, du har nu ett flertal gånger felaktigt påstått saker om passageralistor och offerlistor. Ingenstans har du haft något att komma med, allt har visat sig vara fel. Läge att erkänna det nu kanske?

Citat:
3. var dom på planet så var det mest troligt för dom trodde det var en träning (dom var cia agenter).

Fler påståenden utan belägg... Vem är förvånad?

Citat:
4. en person som träna dom sa dom inte kunde flyga och NEJ det räcker inte med att kuna flyga ett plan för köra in i world trade center det är SVÅRT. och pentagon krashen var skicklig med. och saker som kommer från fbi ska man vara kritisk till. lol

Men ändå har du inte lyckats slänga fram en enda verifierbar källa på vare sig vad som skulle vara så svårt med att krascha planen eller vem som sa det. Och du missade också frågan om var de fått sina flygcert från? Du fattar att de faktiskt hade licens för att flyga? Om de nu var så usla som du vill göra gällande, var fick de licenserna ifrån?
Citera
Medlem
Citat:
Jag vet ändå vad som stämmer.

Vilket tydligt visar vem som tagit till sig en fundamentalistisk åsikt. Godnatt.
Citera
2007-05-07, 00:36
Medlem
Billows avatar
Citat:

Japp jag är rätt sömnig. Ska jobba imorrn. Vi får kika in imorrgon igen och se om de ändrat sig eller inte. Det är så mycket lättare att föra en diskussion när man har rätt. Jaja god natt. Hörs imorrn.
Citera
2007-05-07, 00:36
Medlem
A-Band-Ands avatar
Citat:
Jag kom ju just igång
Citera
2007-05-07, 00:38
Medlem
Billows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Band-And
Jag kom ju just igång

Jo du ska väl inte upp tidigt imorrgon och hinner diskutera en hel natt. Vi andra behöver sova. Gör det du också så kanske du orkar uppfatta hur videon EGENTLIGEN ser ut imorrgon
Citera
2007-05-07, 00:38
Medlem
A-Band-Ands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Jösses, här ägnar man sig åt annat två dagar, och vad händer med tråden? Tjena, vilken hög med svammel man kom tillbaka till och givetvis tennsoldaten som utan tillstymmelse till källor fortsätter upprepa sina påståenden om DNA och araber...

Om du inte trivs med strukturen så har jag svårt för att förstå varför du återvänder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in