Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
1.Det beror på när någon är villig att träda fram och berätta vad som verkligen hände.
Med det resonemanget kommer du ju aldrig att kunna välja sida. Att du resonerar så tyder ju på att du
vill att det fonns en konspiration. Du tänker vänta på Godot, och om han inte dyker upp så är det fortfarande inte bevis nog för att han inte finns.
Citat:
2.Det är inte säkert att det gick till så, det vet vi inte än
Men besvara då hur det gick till att aptera byggnaden. På något sätt kom ju bomberna dit eller hur?
Citat:
3.Precis som du
Nej jag famlar inte efter halmstrån. Jag tror bara inte på extremt osannolika scenarion. Det gör du dessvärre, utan bevis för att det du vill skall ha hänt verkligen kunde hända.
Citat:
4.När nån verkligen visar att det gick till på det "officiella" viset så kommer jag att acceptera det, men tills dess så är jag ytterst tveksam till att 2 plan och jetbränsle sänker byggnader av WTC tornens kaliber, på det sättet.
Men det finns en officiell rapport som bevisar det hela. Vad du ser är alla konspirationsmössor som klipper saker ur sitt sammanhang, missförstår måttenheter och ibland direkt förfalskar bevis för sina teorier.
Vad vi vet:
1. Två flygplan körde in i WTC 1 & 2.
2. Ingen har kunnat bevisa att det finns bomber eller hur det skulle gå till att i hemlighet aptera byggnaderna.
Således måste 1 varit tillräckligt för att rasera tornen.