2013-01-05, 02:38
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Har buddister, kristna, protestanter, katoliker, hinduer etc. Tjänat på detta?

Nu är du snart där igen. Är det någon som påstått att muslimer skall ha tjänat på 9/11?

Gjorde dom 20 personerna detta för andra muslimer?

Att göra saker i Allahs namn kan man nog inte likställa att man gör det för andra muslimer.
Vem har tjänat då?

Vilka är de tjugo?
Citera
2013-01-05, 11:44
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Ja, varför rasade sjuan?
Jag har förklarat varför sjuan rasade. Om du inte tror på den förklaringen så känns det nog bäst om du kan presentera en egen teori och kanske något som backar upp den. Har du något på sjuan?
Citat:
Varför snöa in på Termit?
Nu är du väl inte seriös längre? Det var ju faktiskt du som tog upp thermite-argumentet från första början genom din lilla lista med "24 hårda faktan":

Citat:
Jag har inte påstått det som du vill pådyvla mig. Sprängmedel har, så vitt jag förstår, återfunnits enligt punkt ett i den faktalista jag postade i länktråden:

”---1) Nano Thermite found in the dust at Ground Zero. Peer reviewed in the Bentham Open Chemical Physics Journal. 'Niels Harrit', 'Thermite Bentham', "The great thermate debate" Jon Cole, 'Iron rich spheres' Steven Jones, 'Limited Metallurgical Examination (FEMA C-13, Appendix C-6)'. 'Nano Tubes'---”

Men nej, vi behöver inte snöa in oss på thermite. Vill du att vi ska fokusera på något annat? Konventionella sprängmedel kanske? Var det därför sjuan rasade?
Citera
2013-01-05, 16:54
Avslutad
Här är i alla fall en video som visar hur mycket "stryk" 7an fick ta innan den rasade. (Och lite andra förklaringar) http://www.youtube.com/watch?v=_kSq663m0G8
Citera
2013-01-05, 19:12
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Vem har tjänat då?
Dom du betalar för att ljuga för dig.

Citat:
Vilka är de tjugo?
Gör dig inte dummare än vad du är!
Citera
2013-01-10, 13:00
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=_gliHOhXYFQ

Finns det en chans att det var en liknande som flög in i Pentagon
Citera
2013-01-10, 13:28
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netforce42
http://www.youtube.com/watch?v=_gliHOhXYFQ

Finns det en chans att det var en liknande som flög in i Pentagon
Nej, det tror jag inte. Ett stort antal vittnen har nämnt att det var ett American Airlines flygplan. Man har även kunnat identifiera passagerarna och hittat vissa av deras tillhörigheter. Inte ett enda vittne har nämnt något om ha sett ett militärplan, en missil, en Global Hawk eller liknande.

"This uncut interview footage with Shanksville Eyewitness Susan McElwain debunks the Official Story and exposes The Histroy Channel's heavy editing of her eyewitness account." Va?
Citera
2013-01-10, 18:54
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=C7SwOT29gbc

HAHAHAH BBC rapporterade att byggnad 7 har rasat en halvtimme innan den rasade på riktigt, de måste kunna se i framtiden eller ngt.

Kom igen Elgiganten kom nu men dina smarta argument mot detta
Citera
2013-01-10, 19:04
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gattuso8
http://www.youtube.com/watch?v=C7SwOT29gbc

HAHAHAH BBC rapporterade att byggnad 7 har rasat en halvtimme innan den rasade på riktigt, de måste kunna se i framtiden eller ngt.

Kom igen Elgiganten kom nu men dina smarta argument mot detta
Kan inte du istället förklara varför det skulle vara bevis för ett inside job?
Citera
2013-01-10, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TODCDFWB
Kan inte du istället förklara varför det skulle vara bevis för ett inside job?

haha jag sa inte att detta är bevis men om du tycker det är normalt att media säger ngt ska hända innan det har hänt låter lite konstigt ändå.

Undrar bara en sak, tror du Bin Laden la bakom allt detta? bara en fråga.
Citera
2013-01-10, 20:32
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
haha jag sa inte att detta är bevis men om du tycker det är normalt att media säger ngt ska hända innan det har hänt låter lite konstigt ändå.
Varför postade du då länken? I det här fallet tycker jag inte att det är ett dugg konstigt. Du tycker uppenbarligen det.

Flera timmar innan WTC7 faktiskt kollapsade så hade brandmännen yttrat sig om byggnadens tillstånd och att den förmodligen inte skulle klara sig. Det är inte alls otänkbart att informationen spred sig på platsen och att media helt enkelt misstolkade "Byggnaden kommer att kollapsa" som "Byggnaden har kollapsat". Reportern Jane Stanley säger t.o.m. själv "Details are very, very sketchy".

Citat:
Undrar bara en sak, tror du Bin Laden la bakom allt detta? bara en fråga.
Ja, jag tror att Bin Laden var inblandad i attackerna. Tror du att George Bush och Dick Cheney låg bakom allt detta? Bara en fråga.
Citera
2013-01-10, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TODCDFWB
Varför postade du då länken? I det här fallet tycker jag inte att det är ett dugg konstigt. Du tycker uppenbarligen det.

Flera timmar innan WTC7 faktiskt kollapsade så hade brandmännen yttrat sig om byggnadens tillstånd och att den förmodligen inte skulle klara sig. Det är inte alls otänkbart att informationen spred sig på platsen och att media helt enkelt misstolkade "Byggnaden kommer att kollapsa" som "Byggnaden har kollapsat". Reportern Jane Stanley säger t.o.m. själv "Details are very, very sketchy".

Ja, jag tror att Bin Laden var inblandad i attackerna. Tror du att George Bush och Dick Cheney låg bakom allt detta? Bara en fråga.

Nä Bush e för dum att ligga bakom ngt som detta.

Var har du bevisen att Bin Laden ligger bakom detta? Varför skulle han vilja göra detta?
Citera
2013-01-10, 21:50
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Nä Bush e för dum att ligga bakom ngt som detta.

Var har du bevisen att Bin Laden ligger bakom detta? Varför skulle han vilja göra detta?
Valde du nu att helt enkelt ignorera svaren du fick på "BBC-visste-om-att-WTC7-skulle-kollapsa-argumentet" som du själv drog upp i tråden?

Och det är svårt för dig att läsa, antar jag? Bin Laden har diskuterats tidigare i tråden för inte alls längesen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in