Citat:
Ursprungligen postat av sjelvefan
Excitationsvolymen verkar vara ett hett ämne....
Via Google blev man inte så mycket klokare heller, endast 8 sökresultat. Varav trådar till Flashback och något konspirationsforum. Är ordet felstavat och alla har stavat fel eller något?
Via Google blev man inte så mycket klokare heller, endast 8 sökresultat. Varav trådar till Flashback och något konspirationsforum. Är ordet felstavat och alla har stavat fel eller något?
Ordet är för svenskat.... Excitations volyme
1200 träffar.
Och nej din första träff är definitivt inget konspirationsforum. Där träffar du personer med utbildning och kunskap om dom ämnen som tas upp.
Den Ohlycksalige BlizzardKing har ju skrivit detta.
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Jag litar inte på VoFFare, då de uppenbarligen har som agenda att springa den moderna, många gånger mycket bristfälliga, vetenskapens och den megalomana maktelitens intressen.
Och detta säger han om personer som har studerat på universitet och jobbar som lärare på universitet. Det är personer som dagligen får sin forskning granskad och prövad.
Jag har inte sett någon där med utbildning skrivit enradiga meningslösa inlägg då det ställs en relevant fråga till dem. Tycker du skall testa den sidan. Väldigt bra källa för frågor om 911.
Citat:
Ursprungligen postat av sjelvefan
Det går att hitta lite mer info i en annan tråd då, men jag fick mest deja vu-känslor där.
Annars mer info här: https://www.flashback.org/t886594p63
Annars mer info här: https://www.flashback.org/t886594p63
Ja känslan är det samma nu som då.
Nej jag tycker inte vi skall fästa för stort fokus på ordet Excitationsvolym, det var mest för att den Ohlyksalige BlizzardKing skulle vara lite frän och försöket vrida på resonemanget om analysmetoder utförda av Steven Jones och Niels Harrit.
Nu har BlizzardKing erkänt att han inte hade en aning om vad excitationsvolym är för något.
Vitsen med detta var ju att visa analysmetoden Niels Harrit utförde undersökningen av dammet inte är användbar då man skall ta reda på vilken substans som man hittat i dammet.
Deras metod kan upptäcka grundämnen men kan inte se kemiska föreningar.
Tex. Hade du gett Niels Harrit ett glas vatten så kan han inte säga att et var vatten du gav han. Han kan däremot tala om att det innehöll väte och syre. Hoppas verkligen att du ser det meningslösa i att komma fram till att i dammet fanns det spår av bal. järn, aluminium, svavel.
Ämnen som fanns överallt i WTC 1 och 2.
Så deras undersökning är värdelös då det gäller att fastställa förekomsten av thermite, thermate eller nanothermite.
Frågor på det?