2012-12-01, 14:44
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neozz
http://www.youtube.com/watch?v=mAYJF6yypdU

Han va där, inte vi! Kolla lite mer om du inte vem detta är
Jag vet vem det är. Mark Roberts har skrivit en bra artikel där han granskar William Rodriguez påståenden. Det kanske kan vara något att läsa? Det finns mycket som talar emot hans historia.

Ett litet utdrag:
Citat:
The descriptions of explosions in the basement levels are entirely consistent with jet fuel traveling down the elevator shafts and entirely inconsistent with the effects of high explosives. On the B-4 level, three stories below Rodriguez, Hursley Lever says, "I heard a bomb." But in his next sentence he makes it clear that he didn't think it was a bomb: "So, I says, 'Probably a transformer again blew up.' So I step back, finish what I had to finish, and I started towards the door again. And there came a big blast with a big ball of fire.""

Citat:
In this paper I present over 220 witness accounts from inside the towers, from below the aircraft impact zones. Below the 92nd floor of the north tower, one or more of the following conditions was reported on at least 50 separate floors, all the way to the lowest basement level: fireballs from the elevator shafts, fires, presence of jet fuel or fumes, blown elevator shafts or elevator cars, burns or other injuries from elevator shaft explosions and fire, and interior damage caused by the aircraft impact, fuel ignition, and falling elevators. More than one of those conditions was reported on many of those 50 floors. What William Rodriguez and other conspiracists say couldn't happen, did happen: to real people in the real world.

EDIT: glömde länk. https://sites.google.com/site/911stories/home
Citera
2012-12-01, 18:40
Medlem
Det du kopierar från nätet är ju taget ifrån en sida där dom gör allt för att lura och ändra vad som igentligen hände, det var explosioner i byggnaden från explosiva medel samt termit som inte låter lika högt när det andvänds, likheterna är med kontrollerade rivningar är alldeles för lika med tornens kollaps så det finns igentligen inte något att diskutera... Detta var ett inside job helt utan tvekan. Men vem vågar i media säga det?? att ta den sidan vore självmord i USA mot de högt uppsatta som iscensatt denna tragedi.
Citera
2012-12-01, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jone74
Det du kopierar från nätet är ju taget ifrån en sida där dom gör allt för att lura och ändra vad som igentligen hände, det var explosioner i byggnaden från explosiva medel samt termit som inte låter lika högt när det andvänds, likheterna är med kontrollerade rivningar är alldeles för lika med tornens kollaps så det finns igentligen inte något att diskutera... Detta var ett inside job helt utan tvekan. Men vem vågar i media säga det?? att ta den sidan vore självmord i USA mot de högt uppsatta som iscensatt denna tragedi.

Hur korkad kan man vara....?

Det har ju påståtts babblats i 10 år nu i all möjlig media om att det var allt möjligt konstigt med 9/11, så ditt påstående om att det är självmord att säga det i media är rent trams, för hur kan då det annars komma sig att Steven Jones, Dyland Avery, Niels Harrit, David Griffin, Richard Cage m fl fortfarande lever och är helt offentliga....
Citera
2012-12-01, 22:30
Medlem
Citat:

Jo du Dr.T
Du är riktigt korkad.. Du kan inte hjälpa det,
Öppna ögonen, se sanningen.

Jag säger att Media inte vill trycka på med detta budskap för det gynnar inte dom.... Förstår du??
Det skulle betyda att dom kommer bli bojkottade och satta ur spel som företag..om det skulle vara annorlunda så skulle inte det behövas att spridas över det fria mediamedlet som vi har, youtube, twitter, googlevideo, mm mm mm det är därför du och dina inte tror på det...för det sitter inte nån känd reporter som du tror att du kan lita på...men skulle Bengt Magnusson eller någon annan känd nyhetseporter sitta i rutan och säga att tornen var rasade och det var ett insidejobb då skulle du svälja allt utan att ifrågasätta....

Sluta kommentera dina ej genomtänkta inlägg.
Citera
2012-12-02, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus

Det har ju påståtts babblats i 10 år nu i all möjlig media om att det var allt möjligt konstigt med 9/11, så ditt påstående om att det är självmord att säga det i media är rent trams, för hur kan då det annars komma sig att Steven Jones, Dyland Avery, Niels Harrit, David Griffin, Richard Cage m fl fortfarande lever och är helt offentliga....

Steven Jones fick sparken pga detta! Hotad på köpet samt mutad att vinkla storyn lite och inte forska i allt, men det helt vanligt att det så!

Finns vissa här som tror på allt myndigheter säger haha.. tänka sig vad som kan hända om dom hälsar på er. Ni kanske rent av ger dom alla eran egendom för dom tycker det
Senast redigerad av Neozz 2012-12-02 kl. 00:32.
Citera
2012-12-02, 00:55
Medlem
Citat:
Jo du Dr.T
Du är riktigt korkad.. Du kan inte hjälpa det,
Öppna ögonen, se sanningen.

Jag säger att Media inte vill trycka på med detta budskap för det gynnar inte dom.... Förstår du??
Det skulle betyda att dom kommer bli bojkottade och satta ur spel som företag..om det skulle vara annorlunda så skulle inte det behövas att spridas över det fria mediamedlet som vi har, youtube, twitter, googlevideo, mm mm mm det är därför du och dina inte tror på det...för det sitter inte nån känd reporter som du tror att du kan lita på...men skulle Bengt Magnusson eller någon annan känd nyhetseporter sitta i rutan och säga att tornen var rasade och det var ett insidejobb då skulle du svälja allt utan att ifrågasätta....

Sluta kommentera dina ej genomtänkta inlägg.

Citat:
Steven Jones fick sparken pga detta! Hotad på köpet samt mutad att vinkla storyn lite och inte forska i allt, men det helt vanligt att det så!

Finns vissa här som tror på allt myndigheter säger haha.. tänka sig vad som kan hända om dom hälsar på er. Ni kanske rent av ger dom alla eran egendom för dom tycker det

Ok, så det är därför som t ex TV 4 fakta och liknande kanaler i andra länder med jämna mellanrum sänder ett flertal av dessa konspirationsfilme? Som t ex Loose Change med flera....

I dessa filmer påstås ju i princip allt det ni yrar om, och det visas i media, på bästa sändningstid, och vad jag vet så har ingen TV-kanal som sänt dessa filmer vare sig gått i konkurs eller blivit mordhotade el dyl...

Så, återigen så är ni avslöjade med att kasta fram ren dynga, lögner och idiotpåståenden. Era mellanstadielärare misslyckades grovt om man säger så....
Citera
2012-12-02, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Ok, så det är därför som t ex TV 4 fakta och liknande kanaler i andra länder med jämna mellanrum sänder ett flertal av dessa konspirationsfilme? Som t ex Loose Change med flera....

I dessa filmer påstås ju i princip allt det ni yrar om, och det visas i media, på bästa sändningstid, och vad jag vet så har ingen TV-kanal som sänt dessa filmer vare sig gått i konkurs eller blivit mordhotade el dyl...

Så, återigen så är ni avslöjade med att kasta fram ren dynga, lögner och idiotpåståenden. Era mellanstadielärare misslyckades grovt om man säger så....

Men hur många vill ha en ny utredning i USA? Den massan växer vettu! Sen finns det dom som inte har nån aning om vad som hänt och varför det hänt. Sen du som verkar ha bra koll! Skicka ett förslag till SSAB att börja smälta stål mer en brasa för det fanns flytande metall där pga eld, för du tror juh att det va eld som tog ner dessa byggnader. Undra vem som missat nåt i mellanstadiet
Citera
2012-12-02, 01:12
Medlem
Dr.T
Du hade nog ingen lärare överhuvud taget... isåfall var det någon som sa till dej hur du skall tänka inte gå mot strömmen för det är fel oavsett... Det massan tycker är rätt... Om alla säger att 5+5 är 11 så tror du det med.
Du är uppväxt att inte kunna tänka själv, bilda logiska utvärderingar på vad du ser.

Men jag tror mer att du trollar för ingen kan missa så mycket av den fakta som finns, 9/11 var planerad av USA, den uppfattningen har jag och det finns inget du kan skriva som ändrar det..speciellt när man utrycker sig så klantigt som du gör.
Citera
2012-12-02, 01:18
Medlem
Citat:
Men hur många vill ha en ny utredning i USA? Den massan växer vettu! Sen finns det dom som inte har nån aning om vad som hänt och varför det hänt. Sen du som verkar ha bra koll! Skicka ett förslag till SSAB att börja smälta stål mer en brasa för det fanns flytande metall där pga eld, för du tror juh att det va eld som tog ner dessa byggnader. Undra vem som missat nåt i mellanstadiet

Du är en blåljugande idiot med grava brister i läskunnighet.

Jag har för bara några inlägg sedan i klartext skrivit att det är lögn att husen kollapsade enbart p g a brand, utan att det berodde på kombinationen av de allvarliga strukturella skadorna de fick av flygplanen samt i fallet WTC7 av tornens ras, och bränderna.

Så, varför beter du dig som en jubelidiot och påstår att jag tror de kollapsade enbart av branden, när jag bevisligen har förklarat nyligen i denna tråd att jag inte alls påstår eller tror nåt sådant?
Citera
2012-12-02, 01:22
Medlem
Citat:
Dr.T
Du hade nog ingen lärare överhuvud taget... isåfall var det någon som sa till dej hur du skall tänka inte gå mot strömmen för det är fel oavsett... Det massan tycker är rätt... Om alla säger att 5+5 är 11 så tror du det med.
Du är uppväxt att inte kunna tänka själv, bilda logiska utvärderingar på vad du ser.

Men jag tror mer att du trollar för ingen kan missa så mycket av den fakta som finns, 9/11 var planerad av USA, den uppfattningen har jag och det finns inget du kan skriva som ändrar det..speciellt när man utrycker sig så klantigt som du gör.

Du är fri att ha vilken uppfattning du vill, men den blir inte en verklighet hur mycket du gastar och ljuger om du inte kan bevisa det på ett trovärdigt sätt.

Stor humor att se att du säger att inget kan ändra din uppfattning, då det bevisar att du är helt ointresserad av verklighet sanning och fakta, utan bara har en blind tro på något för att du tycker så. Jag tror på det som kan strykas med konkreta kontrollerbara bevis.
Citera
2012-12-02, 01:41
Medlem
Citat:
Jag har för bara några inlägg sedan i klartext skrivit att det är lögn att husen kollapsade enbart p g a brand, utan att det berodde på kombinationen av de allvarliga strukturella skadorna de fick av flygplanen samt i fallet WTC7 av tornens ras, och bränderna.

Hahahaha du ju ett skämt..

Tornen fick klart skador av planen men inte så att de skulle rasa, inte ens av elden från bränslet.
Detta är klargjort redan av de som designat byggnaden....folk med utbildning
Sen att WTC7 rasa utan några större skador är ju mystiskt... Det fanns andra byggnader som fick större skador än så men dom stod kvar. Men dom var ju inte preppade med explosiva ämnen heller.

Det finns säkert kurser som du kan gå i och lära dej ett och annat om hur metall beter sig och hur varmt det blir när flygplansbränsle brinner så kan du själv lägga ihop 1+1

När du gjort det så kan du läsa dina sjuka inlägg.
Citera
2012-12-02, 01:46
Medlem
DR.T På riktigt nu erkänn att du är en skojare,
Jag skrev att DU inte kan skriva något som ändrar min uppfattning,
Senast redigerad av jone74 2012-12-02 kl. 01:53. Anledning: Rättelse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem