Citat:
Just därför kan det vara intressant att veta vilken åsikt, eller vilka delar av den, som du delar, men du har fortfarande inte lyckats förklara vad du ville förmedla med dina senaste länkar. Du har heller inte kommenterat mina kommentarer om innehållet i dina länkar, så därför passar de kanske bättre i länktråden.
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Om man länkar till något, kan det betyda att man delar den, eller delar av åsikten?
Citat:
Förklara då på vilket sätt jag hellre diskrediterar budbäraren än att debattera seriöst och hederligt. Jag har nu i tre inlägg försökt diskutera dina länkar, men du har skrivit mer om min hårväxt än innehållet i det som du själv länkar till. Är det seriös debatt?
Du kanske inte läser vad du skriver, men hade du gjort det så hade du upptäckt att du, då som nu, hellre diskrediterar budbäraren än att debattera seriöst och hederligt. Men det blir väl så när argumenten inte räcker till. Historien upprepar sig, vilket du med all önskvärd tydlighet avslöjar i dina kommentarer.
Citat:
Men att du kan vara så öppen för flera förslag tyder väl på att bevisen inte är särskilt starka? Annars skulle du inte behöva vara öppen för så många. Du skulle till exempel inte behöva länka till förespråkare för sprängmedelsteorier, samtidigt som du länkar till en text som förklarar att man inte ska tro på de teorierna. Åtminstone inte utan att du förklarar vilka delar det är som du vill att man ska ta på allvar.
Vad du fortfarande inte fått under pannbenet är att jag är öppen för flera förslag vad gäller den teknik som användes för att rasera tornen men att bevisen pekar övervägande åt att det var ett "inside job" och naturligtvis inga "muslimska terrorister".
Citat:
Du får väldigt gärna ge exempel på när jag har varit okontrollerat ursinnig, fanatisk eller liknande.
Såna saker är väldigt enkla att förstå, för den som anstränger sig vill säga, vilket du på ett väldigt rabiat sätt visat att du varken vill eller kan. Varför vet nog bara Gud.