Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
Aha, så du har grundläggande gymnasiekompetens.
Jag själv, jag har ingen teknisk kompetens överhuvudtaget. Men jag är rätt duktig på vetenskapsteori.
Det verkar ju ändå inte spela någon roll, Heiwa har ju en fullföljd utbildning från chalmers. (och om vi ska dra fram ett till argument till min fördel här är att ni sväljer all skit "kunniga" och utbildade civilingenjörer säger till er som stämmer överens med den officiella versionen, medan en utbildad chalmers som är topp 20 i världen över tekniska högskolor för övrigt.)
Hur ska ni ha det, ni skriker å ena sidan att utbildade civilingenjörer säger att det skedde på det officiella sätter. Då är en utbildning en referens, en kvalitet. Men när stackars Heiwa kommer in med sin top 20 tekniska högskolor i världen utbildning så är hans utbildning inte värd skit. Utan ni kvasivetare berättar med er copy-paste funktion att han inte vet vad han snackar om.
MAAAAAAADNESSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
Har du ens läst fysik på gymnasienivå?
Vetenskapsteori? ett nytt kvasivetenskaps område? ingen teknisk kompetens men dock duktig påå hmmm öööh, vetenskapsteori? WTF? tänk om man kunde klara sig i livet med hjälp av lite gammal god vetenskapsteori, jag tror jag ska operera en människa med hjärntumör för jag är "rätt" "duktig" på vetenskapsteori. MADNESS.
Väntar bara på att få reda på vilken kvasivetenskap Elgiganten utövar.
Minns att elgiganten skrev att han vart nere på nån smedja och böjt glödande järn. Kan tänka mig att han går på nåt hem för förståndshandikappade och fick gå på utflykt eller liknande.
Bara spekulationer, du har dock alla medel för att få dem att sluta Elgiganten. Berätta dina kvalifikationer, eller svara på några av mina grundläggande frågor som kommer stegra i svårighet tills jag får reda på exakt hur långt du har kommit i ditt sökande efter kompetens inom området grundläggande fysik och matematik.