Citat:
Ursprungligen postat av Silverax
I ett diskussionsforum och större delen av all skriven kommunikation får du nog, autist eller ej, tyvärr acceptera att smileys inte alltid kommer att hjälpa dig.
They have served me well for 20 years. När BBs.kommunikation var vanligast (80-90-talet, innan internet var populärt och tillgängligt för alla) fanns klara standarder för hur man uttrycker intention i skrivet material.
Citat:
Ursprungligen postat av Silverax
Jag utgår ifrån att ett inlägg där nån nämner plan som glider ner för oförstörbara stålväggar i grunden är så uppenbart felaktigt att den som skrev det inte menade allvar eller lever i en tecknad fantasivärld.
För en person som lever med total okunskap om rörelseenergi och hållfasthetslära så är dock slutsatsen om att planet "gklider ned jäms väggen" dock en självklarthet, och om det är något jag lärt mig under den tid jag vistats på detta forum, så är det att ta hänsyn till att det finns folk av alla möjliga olika kunskapsnivåer här.
Jag kan sätta 1 mille på att kunskaper jag anser vara självklara, är sådant som du inte ens luktat på under dina levnadsår.
Dock ser jag det inte som att du lever i en tecknad fantasivärld bara för att du inte kan allt jag kan, utan jag ser det helt enkelt som att du inte kan allt jag kan.. No more, no less.