2011-09-15, 21:52
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Ska bli intressant att se hur "Vakthundarna" förklarar detta.

Det intressanta är att ni foliehattar tror på allt som pekar på en konspiration helt okritiskt.

Filmen är den gamla vanliga, men att ni inte ser att den är spegelvänd är en gåta.
Det syns tydligt på var den överbyggnad på huset finns bara på en sida och i denna video är den på "fel" sida.

Men detaljer är inte er starka sida. Att använda den del av kroppen som sitter ovan axlarna är inte heller er paradgren direkt.

Ännu en gång har ni visat på att ni är ett gäng lätt ledda får.
Citera
2011-09-15, 22:02
Medlem
KimNeilJungs avatar
Jag tänkte gå av dagpasset för att krypa till kojs. Dra ned rejält på personangreppen nu så behöver jag inte börja morgondagen med att dela ut tillsägelser.
Det börjar bli för mycket o.t just nu för att vara ok.
//mod
Citera
2011-09-15, 22:06
Medlem
Arthur Dents avatar
Hittade ett nytt klipp med texten The following footage was found on an old digital camera...
Klargör ju inget precis.

http://www.youtube.com/watch?v=f5kouddrPxE
Citera
2011-09-15, 22:14
Medlem
Citat:
Varför isåfall göra sig besväret att animera den 2 ggr?
(Och då faila? lol)

Om man tillfälligt tar bort Elgiganten från ignore-listan, så ser man anledningen ganska tydligt.
Citera
2011-09-15, 22:24
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Om man tillfälligt tar bort Elgiganten från ignore-listan, så ser man anledningen ganska tydligt.

Ja, så verkar det vara. Många kommentarer på Youtube om den saken. Klantigt och onödigt men ganska effektivt.
Citera
2011-09-15, 22:37
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Hittade ett nytt klipp med texten The following footage was found on an old digital camera...
Klargör ju inget precis.

http://www.youtube.com/watch?v=f5kouddrPxE

När jag läser texten under denna video så får jag känslan av att det är gjort för att misskreditera A&E, effektivt som sagt.
Citera
2011-09-15, 22:37
Medlem
Citat:

Fanns det verkligen digitalkameror med videofunktion för 10 år sedan??
Inget ifrågasättande av dig alltså, utan möjligen av upphovspersonen.
Jag hade ingen digitalkamera alls för 10 år sedan, och den första som jag köpte senare kunde inte ta video...

/T
Citera
2011-09-15, 22:38
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenor302
Jag hade ingen digitalkamera alls för 10 år sedan, och den första som jag köpte senare kunde inte ta video...

/T

Jag är faktiskt osäker på det. kan inte heller minnas några digitalkameror från den tiden.
Citera
2011-09-15, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenor302

/T

Jag hade en sony. Den sparade på magnet-band men i digitalt format. Kunde även spara kortare sekvenser i ram.
Arthur Dent var den första att ifrågasätta filmen i den här tråden för övrigt...
Citera
2011-09-15, 22:45
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ja, så verkar det vara. Många kommentarer på Youtube om den saken. Klantigt och onödigt men ganska effektivt.

Klantigt??? Ja av er foliehattar som köper det och sedan får krypa till korset IGEN!
Varför överhuvudtaget lägga in länken innan man tänkt till lite? Jo naturligtvis för att det går för er så fort det är någon som skickar upp en video som skall verifiera era galna och bevisat felaktiga åsikter.

Att man kritiskt granska materialet innan är inte att änka på.
Nej i stället kommer det kommentarer som:

Citat:
Kan inte vara roligt att vara vakthund i dessa dagar.

Citat:
Ska bli intressant att se hur "Vakthundarna" förklarar detta.

Tänk om ni foliehattar la ner lika mycket energi på att kritiskt granska tex NIST rapporten.
Och då menar jag att ni själva kommer med egna idéer om vad som skulle vara fel med dessa rapporter.
Lite mera som om vi tar Harrit o Steven Jones rapport. Dom lägger fram att dom har bevis på att det skulle förekomma rester av nano-thermite i resterna av WTC.
Har man lite koll på sin kemi så ser man snart att deras rapport inte kan bevisa förekomsten av nano-thermite.

Vore ju väldigt intressant om någon kunde sakligt bemöta detta.
Men eftersom det inte finns någon video på youtube så kommer vi få vänta ett tag till.
Citera
2011-09-15, 22:55
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Jag hade en sony. Den sparade på magnet-band men i digitalt format. Kunde även spara kortare sekvenser i ram.
Arthur Dent var den första att ifrågasätta filmen i den här tråden för övrigt...

Googlade lite och verkar ha funnits på marknaden redan 1995. Jo, jag tyckte klippet var märkligt men missade att det var spegelvänt, reagerade mest på att något sådant skulle släppas tio år efteråt när inget tydde på att det kom genom en FOIA-förfrågan.
Citera
2011-09-15, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Alla kapare som flög planen var godkända piloter. Klarat alla prover dom utförde.

haha .. du får mig att skratta, inte pga det du säger utan från ett minne av ett citat jag hörde för 8 år sedan från en av instruktörerna på en av de flygskolor de gick på .. "they were like dumb and dumber.." ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in