Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
Pad. Gå tillbaka till skol bänken och bli tillsägd vad du ska tro på bää.
Du tycker inte att det är lite udda att en kille som blivit beslagen med sakfel ungefär lika ofta som jag byter kalsonger raljerar och uppmanar andra att gå tillbaka till skolbänken.
Jag misstänker att jag har bättre utbildning än vad du någonsin kommer att skaffa dig, och då slutade jag ändå mina högskolestudier för i runda slängar 14 år sen.
Citat:
dom hitta ingen araber bland deras victims lista
Det där var ett speciellt sätt att använda "hitta" på. Man letar inte efter folk på en offerlista, man sammanställer den. Och nu har vi ju redan berättat för dig ungefär femtio gånger utan att det gått in att man med flit inte sätter upp kaparna på offerlistorna eftersom man tycker att de är FÖRÖVARE och inte OFFER.
Frågor på det?
Men det är ju bra att du referrerade till det som victims list, för det måste ju innebära att du också fattat att det inte var passagerarlistan som du först påstod. Vilket jag ser som bara ännu ett bevis på att du blivit överbevisad på den punkten.
Frågor på det?
Citat:
och du tror säkert att passet överlevde ner till gatan oxå LOL
Jag vet att det ofta händer att vissa saker överlever i princip oskadda medans saker som låg bredvid kan vara förstörda bortom all igenkännlighet. Detta fenomen kan observeras vid många krascher och är inget märkligt i sig. Nu hade ju passet inget med listorna att göra, men jag förstår att du behövde ett nytt isflak att hoppa över till eftersom du kände att ditt ansikte började lukta ollon så fort listorna kommer på tal.
Citat:
Ja listan fortsätter med frågor du inte kan svara på. du kan inte engelska, du är komisk, har du gåt i skolan???
Jag läser, skriver och talar utmärkt engelska såväl som svenska, något man inte kan säga om dig. Med tanke på din meningsbyggnad och din stavning så borde du vara tämligen försiktig med att påstå att andras kunskaper i språk är dåliga. Särskilt komiskt blir det med tanke på alla översättningsfel du blivit påkommen med.
Citat:
hur kan du inte läsa engelska? hur kan du äns prata om 9-11 när du inte förstår engelska?. du tror på allt du läser på forum på internet.
Nej, jag läser saker, funderar och ser vad som håller. Du däremot har bestämt dig för blind tro och slår ifrån dig allt som inte matchar det du bestämt dig för.