Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Du gör mig ärligt irriterad. Förväntar du dig att någon skall läsa en länk som du postar och därmed automatiskt inse vilka idiotiska slutsatser du personligen drar av innehållet?
Om du nu överhuvudtaget har tänkt en tanke, så presentera den!
Ja, du tänk om du skulle gå tillbaka till dina EGNA inlägg och se vad du kräver av oss. Du ville ha bevis, jag gav dig dom bevis i rättegången som finns.
Det du nu gör är bara att visa oss att DU inte är intresserad av bevis utan du har redan bestämt dig för vad du TROR på. Och detta är helt ok för min del.
Men sitt för i helvete inte och gnäll på saker du inte har läst eller förstår.
Har du något och invända på dessa bevis, gör det då.
Ta något exempel på när rättegången har gjort fel i dom rapporter jag gav dig.
Kan du detta så har du en förutsättning att kalla dig normal och egen tänkare.
Allt annat som du nu håller på med är idioti och hjälper inte din sak framåt ett dugg, men det är du för dum för att fatta.
Du skulle ju faktiskt kunna göra en skillnad i detta, du skulle ju kunna presentera något som är felaktigt dessa rapporter och kanske till och med lägga fram bevis som omkull kastar dessa rapporter. Men jag tror faktiskt att du är för dum i huvudet för att klara av en sådan enkel sak.
Men det är väl enklare och sätta sig själv på höga hästar och sedan kräva saker av andra istället för att kunna komma i närheten av något som kan kallas för bevisning. Bättre att lägga fram fantasier och trolla i tråden i stället med massa skit.
Så det är upp till DIG om du vill komma någon vart. Snart 10 år och det har inte beviats en enda sak som tyder på inside job. 10 år, vilka sopor ni är. Jag slår vad att om 10 år så för ni samma tomma hjärndöda retorik: "Jag vet att det är ett "inside job" så nu skall ni bevisa att det inte är det.
Tror till och med att daghemmet ekorren har mer logiskt tänkande på sin dagordning än vad ni foliehattar har.