2011-04-04, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
- Massa junk om bevis -

Ge ett påstående först. Sedan kan du försöka den svårare uppgiften att försöka ge ett bevis. Med mycket tur kanske beviset t o m gäller påståendet.

Citera
2011-04-04, 20:10
Medlem
söderbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Ge ett påstående först. Sedan kan du försöka den svårare uppgiften att försöka ge ett bevis. Med mycket tur kanske beviset t o m gäller påståendet.

Lägg ner nu.. du påstår ju att det skulle vara USA som ligger bakom men du vägrar visa något som styrker det? Förstår inte var du vill komma
Citera
2011-04-04, 21:04
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:

Väx upp...
Du har fått exempel av mig på bevis som klarat en rättegång. Deal with it.
Klara du inte ens av detta så kanske du skulle ta och undersöka hjärnan.
Citera
2011-04-04, 23:02
Medlem
söderb, och elgiganten,

Ge ett alternativ eller lägg ner.
Citera
2011-04-04, 23:07
Medlem
Egenligen skrattretande det här. Elgiganten pratar om bevis, men har ingen aning om vad han försöker bevisa.
Citera
2011-04-04, 23:24
Medlem
söderbs avatar
Citat:
Egenligen skrattretande det här. Elgiganten pratar om bevis, men har ingen aning om vad han försöker bevisa.

Han försöker förklara för dig att det finns bevis för att det var ett terrorattentat, så pass starka bevis att de håller i en rättegång mot den där jönsen. Jag tror Elgiganten försöker få dig att inse just detta och ger dig ett ypperligt tillfälle att förklara vilka bevis som inte borde hålla i denna rättegång.
Citera
2011-04-05, 00:49
Medlem
Lignetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av söderb
Han försöker förklara för dig att det finns bevis för att det var ett terrorattentat, så pass starka bevis att de håller i en rättegång mot den där jönsen. Jag tror Elgiganten försöker få dig att inse just detta och ger dig ett ypperligt tillfälle att förklara vilka bevis som inte borde hålla i denna rättegång.

Hehe... ja inte var det en olycka

Jag har hört att om man skulle infångat bin laden skulle man inte ha bevis nog för att få honom fälld... (nån dokumentär där en FBI snubbe säger det... kommer inte ihåg vilken)... Är inte det ett problem när man ska rättfärdiga krig på andra sidan jorden liksom? Problem även för trovärdigheten i allmänhet från etablerade teorier för vad som hände...
Citera
2011-04-05, 02:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av söderb
Du misstar detta diskussionsforum för länksamling tror jag backflashad

Du skriver hasbara skitinlägg istället för att svara på frågor i en debatt.
Så vad är den procentuella chansen för ett pass att klara sig ur ett eldinferno som metal disintregreras i?
Citera
2011-04-05, 07:50
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Till skillnad från DIG så har jag läst det jag granskar.
Du vet, om man hittar ett dokument så kanske man skall läsa detta innan man kritiserar det samma.
Men du kanske tycker dig kunna allt detta och nu vill du kanske lägga fram vad som är fel med rättegången??? Eller är det så att du inte läst detta och nu försöker skjuta över focuset på något annat.
Detta har vi ju sett från foliehattar förr.

Citat:
söderb, och elgiganten, Ge ett alternativ eller lägg ner.

Du har fått länk med bevis sammanställd från rättegången. Du har ingen vilja att ta i detta så...
Hej då!!!
Citera
2011-04-05, 08:01
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av worldcitizen
Så vad är den procentuella chansen för ett pass att klara sig ur ett eldinferno som metal disintregreras i?

Jag skulle vilja se bevis på den "disintregrerade" metallen tack!
Eller lade du in det ordet bara för att det skulle verka ännu svårare för passet att klara sig?
Citera
2011-04-05, 08:43
Medlem
Citat:

Har aldrig gjort det förut, men med söderb och elgiganten på ignore ser tråden betydligt bättre ut.
Man tackar BackFlashad för förslaget.
Senast redigerad av ManManne 2011-04-05 kl. 08:52.
Citera
2011-04-05, 09:18
Medlem
Citat:
Vad är den procentuella chansen att du skall fatta följande: ?

Passet tillsammans med en mängd annat material slungades ut ur tornet direkt när planet kraschade in.
Passet var alltså aldrig utsatt för den eld som uppstod.

/T
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in