2011-09-15, 13:20
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flipp-Flopp
Du kan ju börja med att lägga fram några vettiga argument... Inte bara:

"De kollapsar ju rakt ner, det är omöjligt"

Du kanske kan lämna ett endaste bevis för att det är omöjligt... Varför ska vi ta ditt ord rakt av?

Och, JA. Vi vet att det liknar en CD, men det betyder inte att det är det. Det finns också betydande skillnader som vi har förklarat för dig om och om igen.
Varför ska de som ifrågasätter en händelse presentera bevis?

Det är faktiskt den som påstår att det skedde så som den officiella versionen förtäljer som ska bevisa det. Så fram med de tunga bevisen för att två (2!) flygplan kunde rasera tre (3!) byggnader.
Citera
2011-09-15, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Tråden som du skriver i heter ju faktiskt "Konspirationer och alternativa teorier/911".
Då kunde man ju tänka sig att det faktiskt framlades lite alternativa teorier, och rentav bevis för dessa.
Men, du nöjer dig tydligen med att bara uttrycka dina tvivel utan några försök till bevis, och då tar det ju slut där....

/T
Citera
2011-09-15, 13:43
Medlem
Ronaldinhos avatar
Citat:

Det är faktiskt den som påstår att det skedde så som den officiella versionen förtäljer som ska bevisa det. Så fram med de tunga bevisen för att två (2!) flygplan kunde rasera tre (3!) byggnader.
Du kom med ett påstående som innehöll termen "controlled demolition". Det är med andra ord upp till dig att framföra giltiga argument kring detta påstående. Inte bara hävda att alla andra har fel.
Citera
2011-09-15, 13:48
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenor302
Tråden som du skriver i heter ju faktiskt "Konspirationer och alternativa teorier/911".
Då kunde man ju tänka sig att det faktiskt framlades lite alternativa teorier, och rentav bevis för dessa.
Men, du nöjer dig tydligen med att bara uttrycka dina tvivel utan några försök till bevis, och då tar det ju slut där....

/T

Citat:
Ursprungligen postat av Ronaldinho
Du kom med ett påstående som innehöll termen "controlled demolition". Det är med andra ord upp till dig att framföra giltiga argument kring detta påstående. Inte bara hävda att alla andra har fel.

Ni har gjort fullständigt omöjligt för en att "presentera" bevis, för såfort man presenterar de enda bevis vi kan ge (dvs filmklipp) så kommer ni som ni gjort ALLA andra gånger man länkar ett klipp som är extremt relevant.

"Nä jag tänker inte slösa bort 2h av mitt liv på något som inte stämmer"
"Hahahaha Youtube som källa"
"Kan ni sluta länka youtube klipp era foliehattar"

Osv.
Vad förutom foto/film bevis kan vi presentera?
Ska vi presentera bevis i NIST rapporten? Med tanke på att de flesta av oss motsäger oss den "rapporten" så känns de lite tafatt.
Sä var så snälla och beskriv för mig/oss hur i helvete vi ska kunna presentera bevis när det enda ni gör när vi presenterar bevis är att gnälla.
Citera
2011-09-15, 13:51
Medlem
Ronaldinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Ni har gjort fullständigt omöjligt för en att "presentera" bevis, för såfort man presenterar de enda bevis vi kan ge (dvs filmklipp) så kommer ni som ni gjort ALLA andra gånger man länkar ett klipp som är extremt relevant.

"Nä jag tänker inte slösa bort 2h av mitt liv på något som inte stämmer"
"Hahahaha Youtube som källa"
"Kan ni sluta länka youtube klipp era foliehattar"

Osv.
Vad förutom foto/film bevis kan vi presentera?
Ska vi presentera bevis i NIST rapporten? Med tanke på att de flesta av oss motsäger oss den "rapporten" så känns de lite tafatt.
Sä var så snälla och beskriv för mig/oss hur i helvete vi ska kunna presentera bevis när det enda ni gör när vi presenterar bevis är att gnälla.
Jag har inte gnällt, vad pratar du om?
Citera
2011-09-15, 14:04
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenor302
Citat:
Ni har själva inte presenterat ett enda bevis på att den officiella konspirationsstoryn om 9/11 stämmer och den håller ju inte för en kritisk granskning som det har påvisats en masse i den här tråden.

Men vem fan vill lägga ner energi på att debattera med idioter.
Citera
2011-09-15, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermassa
Videon heter Screw loose change

Vet du vart jag kan få tag på den med TEXTAT antigen engelska eller svenska?
Citera
2011-09-15, 14:13
Medlem
Ronaldinhos avatar
Citat:
Ni har själva inte presenterat ett enda bevis på att den officiella konspirationsstoryn om 9/11 stämmer och den håller ju inte för en kritisk granskning som det har påvisats en masse i den här tråden.
Visa var du har påvisat att den officiella versionen inte håller.
Citat:
Men vem fan vill lägga ner energi på att debattera med idioter.
Enkelt, ge fan i att skriva.
Citera
2011-09-15, 14:24
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Visa var du har påvisat att den officiella versionen inte håller.Enkelt, ge fan i att skriva.

Då kan du ju börja med att kolla igenom tråden.
Citera
2011-09-15, 14:27
Medlem
Ronaldinhos avatar
Citat:
Då kan du ju börja med att kolla igenom tråden.
Jag har gjort det och hittar inget.

Varför väljer du att svara på BlizzardKings inlägg? Har du full koll på den mannens posthistorik?
Citera
2011-09-15, 14:40
Medlem
Citat:
Ponera att det kanske användes Thermite då.
Hur mycket stämmer DÅ in?

Men lilla vän, de påstår ju att exv WTC7 föll till följd av bränder. Hur länge brann det? 3-4h?
WOW.

2005 brann ett höghus i Spanien i över 24h utan att ens visa tillstymmelse till att falla.
Hmm?
Sen kan man ju även dra till med att INGET HUS I VÄRLDSHISTORIEN HAR NÅGONSIN FALLIT I SINA EGNA FOTSPÅR TILL FÖLJD AV EN BRAND!
Du tänker på Madridskrapan? Den var ju byggd i betong... Itom toppen som var av metall och som kollapsade.. så jag vet inte helt hur det där ligger till din fördel faktiskt.
Citera
2011-09-15, 14:48
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tradet
Du tänker på Madridskrapan? Den var ju byggd i betong... Itom toppen som var av metall och som kollapsade.. så jag vet inte helt hur det där ligger till din fördel faktiskt.

Ta fram ett hus som är gjort i stål som har rasat till följd av brand.
Då ska de isåfall inte tippa över eller liknande, utan det ska falla rakt ner.

Men även om du skulle hitta något som tippar, så var god och länka det.
Ska tillochmed vara så snäll att säga att ni kan länka till youtube.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in