Citat:
Ursprungligen postat av tenor302
Tråden som du skriver i heter ju faktiskt "Konspirationer och alternativa teorier/911".
Då kunde man ju tänka sig att det faktiskt framlades lite alternativa teorier, och rentav bevis för dessa.
Men, du nöjer dig tydligen med att bara uttrycka dina tvivel utan några försök till bevis, och då tar det ju slut där....
/T
Citat:
Ursprungligen postat av Ronaldinho
Du kom med ett påstående som innehöll termen "controlled demolition". Det är med andra ord upp till dig att framföra giltiga argument kring detta påstående. Inte bara hävda att alla andra har fel.
Ni har gjort fullständigt omöjligt för en att "presentera" bevis, för såfort man presenterar de enda bevis vi kan ge (dvs filmklipp) så kommer ni som ni gjort ALLA andra gånger man länkar ett klipp som är extremt relevant.
"Nä jag tänker inte slösa bort 2h av mitt liv på något som inte stämmer"
"Hahahaha Youtube som källa"
"Kan ni sluta länka youtube klipp era foliehattar"
Osv.
Vad förutom foto/film bevis kan vi presentera?
Ska vi presentera bevis i NIST rapporten? Med tanke på att de flesta av oss motsäger oss den "rapporten" så känns de lite tafatt.
Sä var så snälla och beskriv för mig/oss hur i helvete vi ska kunna presentera bevis när det enda ni gör när vi presenterar bevis är att gnälla.