Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Tja, ungefär så började jag mitt intrång i tråden. Finns det äntligen lite bevis?
Om du säger så, är jag idel öra. Vad finns det? Vad menar du? länk?
Ge mig något!
Finns knappast bevis som stjälper alla andra bevis. Även om jag inte tror allt gick till som den officiella antagna förklaringen, så finns det knappast på kartan ens att bush skulle ligga bakom något alls. Skulle detta vara fel, och han verkligen låg bakom allt, så vill jag helst bara gratulera honom för sitt fina actingjob att spela så förbannat korkad.
Läser en massa om för små hål osv i pentagon, brist på flygplans delar i shanksville osv men ang. pentagon så finns inte speciellt mycket dokumenterat vad som återfunnits eller inte. Det är lätt att sitta och spekulera om allt möjligt då. Det jag funnit mest knepigt är det faktum att sjuan(?) föll över huvud taget. Men jag är inte så insatt i det så jag tror varken eller egentligen. Det andra är det faktum att piloterna är så pass skickliga som dom var, när enligt endel utsagor dom knappt kunde framföra ett cessna plan som till och med jag kunnat och provat. Men å andra sidan så är ju det mest hörsägen det med.
Med tanke på alla folieteorier så går ju inte ens deras utsagor ihop. En del säger att det var missiler som sköts innan kaboomen, medans andra säger att det var tränade piloter från mars i princip. Det enda riktigt säkra vi har är att husen inte finns mer, att pentagon repareras jäkligt fort, och att bin ladin och hans dubbelgångare snackar en massa skit.
Personligen bryr jag mig inte ens om det skulle vara en konspiration. Det är u.s.a.'s jäkla röra och inget jag har något att vinna eller förlora på. Det finns puckon i alla sociala led, och att u.s.a skulle vara annorlunda är ju föga troligt.