Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Nja, jag väntar nog med mina svar tills du svarar ordentligt på min fråga och inte försöker släta över den som du gjorde nu.
Har du sett en sådan "cutter charge för nanothermite" på riktigt eller en fungerande design för en sådan som faktiskt används? Det var vad jag frågade, jag är nämligen intresserad av om du bara hittade på det och hoppades att du inte skulle bli synad? Om det är så att du bara hittade på så faller ju i så fall även ditt resonemang om den horisontellt verkande thermiten, eller hur? För det är väl inte så att du har olika måttstockar för om något är trovärdigt?
Har du sett ett hus rasa på samma sätt innan? Det är bevisat att ett hus kan förstöras med CD.
Vad som dock är oklart är dessa frågor:
Ursprungligen postat av Thaddeus
Den officiella versionen har inga bevis, men det är ändå den som gäller.
Den officiella innehåller:
WTC7 föll långsammare i rapporten än i verkligheten.
NISTs simuleringar stämmer inte överrens med verkligheten.
Jag trodde liksom att man utgår från verkligheten och inte en simulering när man skriver en rapport, har jag fel?
NIST vill inte lämna ut beräkningar, antaganden och in-data till sina simuleringar. Varför?
Detta är som att jag skulle kunna åtala dig för mord och skapa en simulering i min dator där du mördar någon.
Sen drar jag slutsatsen från en bevakningskamera som visar att någon annan gjorde det att det visst var du som gjorde det.
Sen när folk frågar hur jag kom fram till att det var du som gjorde det, så vill jag inte berättar.