Citat:
Ursprungligen postat av söderb
Här är 2 av de hus han själv sprängt ner, lägg märke till att det låter och syns när man river hus på detta sätt. ÄVEN för denne Tom Sullivan..
Använder han thermite där eller?
Va sa han i länken jag postat till dig flera gånger?
Citat:
Sista klippet visar en film på hålet skapat av flygplanet?
Titta igen, klippet markerar hålet med ett stort gul cirkel.
Menar du att hålet kom av flygplanskraschen?
Konstigt att jag inte sett det på nån foto eller video, nu har du chans och visa att jag har fel, så länka nån bild eller video.
Citat:
Det är konstigt att dessa explosioner som sägs ha skett långt innan rasen inte finns med någonstans på vare sig video eller mätningar tycker du inte? Det är dessutom rimligt att anta att flygplansbränsle och diverse bränder kan orsaka explosioner, som vi kommit överens om inte måste innebära bomber.
Jasså det har vi?
Kan du va snäll och berätta då för mitt låga IQ inte förstår hur lobbyn kunde exdplodera...
Citat:
Den seismiska aktiviteten kan du ju bara kolla upp själv om du känner för det, jag har redan gått igenom detta för längesen och känner ingen mening med att göra det igen. Jag berättar för dig att det finns inga mätningar som indikerar på bomber, vägrar du tro det är det väl vilket som för mig egentligen.
OK?
Du får ursäkta men att du säger en sak utan att ens backa upp det med nånting alls betyder ingenting, sorry.
Citat:
Jag undrar fortfarande (4e gången jag frågar?) om hur stor del av fallet du hävdar skedde i frifall...
Ja länken jag postade va ju så svår att klicka på eller?
Men utan att tjuvskicka så gissar jag på ca:..... 2.4 sekunder.
Du kommer ihåg att det va wtc7 vi prata om va?
Citat:
Är det en slump att dessa "överlevare" tjänar multum på sina historier? Säljer föreläsningar och prylar till löjliga priser..
Ja för det va det första folk tänkte på när dom sprang ut ur wtc och stötte ihop med en kamera, ljug så har jag en story som jag kan sälja.
Men vänta lite:
2 st inblandade i samma händelse går och hänger sig?
Och en av dom säger i en intervju: - jag kommer inte ta mitt eget liv, om jag dör tro inte på att jag tagit livet av mig.
http://www.youtube.com/watch?v=St3gLiynu14
Fler vittnen som dör:
http://www.youtube.com/watch?v=bvay28lZiHU
söderb, jag måste fråga:
Snurrar hjulet, men hamstern är död?
Lyset är tänt, men ingen hemma?
Spelar du poker utan kort?
Eller trollar du bara?