Citat:
Ursprungligen postat av ThePuppetMaster
Ja, det är väl lite det som är själva poängen. Jag hör alltid foliehattarna påpeka att byggnaden faller onaturligt,
Om 1 byggnad faller rakt ned såsom den gör i en kontrollerad rivning så säger jag: What a coincidence
om 2 byggnader gör det så säger jag: What a coincidence
När 3 byggnader gör det, varav en av dem inte ens träffats av ett plan så säger jag: This smells bad.
Jag har sett många många kontrollerade rivningar, och jag kan ta att både wtc 1 och wtc 2 faller på sådant sätt av en ren slump, men inte när det även händer med wtc 7..
Sannolikheten att det händer, på en och samma dag, är mindre än sannolikheten att ett ufo kraschar i min trädgård, passagerarna överlever och JAG blir världens ambassadör mellan jorden och aliens.
Jag skiter i dokumentärer för och emot, det enda jag egentligen begriper är matematisk sannolikhet, och ekvationen för hur byggnader rasade 911 kommer sysselsätta mig en hel livstid..

safe to say is: something is VERY wrong here.
Det BORDE ha spridits tegelstenar, fönsterkarmar,kontorspapper, dataskärmar, datordelar, hisselektronik, glassplitter mm över hela Manhattan .. Men istället koncentrerades det till ett område om ca 1 kvkm
If that's not a controlled demolition, then I am Princess Diana!