2007-05-06, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Helmet
Det tycker jag absolut att du har gjort. Inte rakt ut, men underförstått. Annars skulle du ju inte hålla på och dra upp saker som experter och tekniker inte ser som ett problem.

Så om jag ifrågasätter något så tror jag att allt är styrt av USA?
Citera
2007-05-06, 18:17
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Vilken sida?

Sorry hjärnkollaps hos mig.

http://www.911myths.com/html/explosive_force.html
Citera
2007-05-06, 18:17
Bannlyst
Och om jag skulle ifrågasätta guantanamo bay camp?
Citera
2007-05-06, 18:18
Medlem
Citat:
Så om jag ifrågasätter något så tror jag att allt är styrt av USA?

Om man ifrågasätter allt och alla som säger emot ens privata teori samtidigt som man babblar om världsomspännande USA-styrda maffior så är ju inte kopplingen långt borta, eller hur?

Återigen, varför tar du upp problem som inte är problem för till exempel Tom Wilkinson och Håkan på KTH?
Citera
2007-05-06, 18:18
Medlem
Citat:
Och vad har det med WTC raset att göra?

Jag trodde det var självklart:
En nedåtriktad kraft/rörelse kan enkelt omformas till en uppåtriktad dito.
Om det flyger materia uppåt när ett WTC-torn rasar, så har detta en enkel och naturlig förklaring om man vill.
Om man å andra sidan vill foga in det i en konspirationsteori så har man ju ett nytt, om än långsökt, tillfälle!

/T
Citera
2007-05-06, 18:21
Medlem
Billows avatar
Xcore´s teori är det oerhört många som håller för sann. Varför övertyga Xcore, du kan ändå inte övertyga alla andra som tycker samma som han. Vi har alla rätt att ha våra åsikter. Finns ändå inte totalt 100 % bevis åt något håll vare sig det ena eller det andra i denna diskussion
Citera
2007-05-06, 18:22
Medlem
Citat:
Och om jag skulle ifrågasätta guantanamo bay camp?

Vad menar du med att ifrågasätta i detta fall? Ifrågasätta GBCs existens, vem som är ansvarig för det eller bara ifrågasätta det som görs där?

Mycket bra sida du hittade Försöksdjur, http://www.911myths.com/html/explosive_force.html

Förklarar mycket bra varför det balkarna och bitarna vi ser i luften inte alls måste vara utskjutna av en bombexplosion.
Citera
2007-05-06, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Sorry hjärnkollaps hos mig.

http://www.911myths.com/html/explosive_force.html

Tack!

Intressant läsning. Då borde det inte blivit mycket till hög kvar eftersom allt måste spritts ut?
Citera
2007-05-06, 18:24
Bannlyst
Citat:
Vad menar du med att ifrågasätta i detta fall? Ifrågasätta GBCs existens, vem som är ansvarig för det eller bara ifrågasätta det som görs där?

Mycket bra sida du hittade Försöksdjur, http://www.911myths.com/html/explosive_force.html

Förklarar mycket bra varför det balkarna och bitarna vi ser i luften inte alls måste vara utskjutna av en bombexplosion.

Vad som görs där. Kan jag göra det utan att anklagas för att USA styr allt? Och vad är din syn på vad som görs där?
Citera
2007-05-06, 18:26
Medlem
Citat:
Tack!

Intressant läsning. Då borde det inte blivit mycket till hög kvar eftersom allt måste spritts ut?

Varför måste allting spridas ut? Vad har du nu för antingen-eller-tänkande?
Citera
2007-05-06, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tenor302
Jag trodde det var självklart:
En nedåtriktad kraft/rörelse kan enkelt omformas till en uppåtriktad dito.
Om det flyger materia uppåt när ett WTC-torn rasar, så har detta en enkel och naturlig förklaring om man vill.
Om man å andra sidan vill foga in det i en konspirationsteori så har man ju ett nytt, om än långsökt, tillfälle!

/T

Ta en titt på mitt inlägg igen.
Citera
2007-05-06, 18:27
Bannlyst
Citat:
Varför måste allting spridas ut? Vad har du nu för antingen-eller-tänkande?

Jag menade att en hel del av byggnaden måste spridits ut och inte hamnat i en hög rakt under där skyskrapan rasade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in