Citat:
Ursprungligen postat av Burros
En enda anledning till jag skrev om Jesse och termit var som svar på inlägget från SLOB, hade ni haft lite bättre koll hade ni förstått detta.
Okej, så bra. En fråga bara, vad menade du i sådana fall med
Citat:
Hade det funnits ett enda vettigt svar med källa hade jag inte skrivit inlägget.
om du visste att jag menade thermiten? Du springer bort dig i din egna labyrint.
Enda anledningen till varför jag skrev att du borde söka var för att estone gjorde ett inlägg om thermite där han verkade väldigt oklar om det, dessutom så diskuterade bland annat du och SLOB det också. Om du tog illa upp eller något är ditt problem, du sänker ju bara dig själv när du börjar vara otrevlig utan anledning och sedan fortsätter dryga. För mig gör det inget.
Citat:
Jag skiter i termits vara eller icke vara, är för mig helt ointressant och det är därför jag är otrevlig pga att mina 2 frågor jag hade drunknade i en massa skitsnack om att lära mig söka bättre om termit vilket jag överhuvudtaget inte bryr mig om.
Underbar tjuv metafor Kuvolski, länge sen jag skrattade så mycket, tack.
Svagbegåvningen brer ut sig som en dimma över Sverige.
Okej bra då behöver du inte spinna vidare.
Tack, jag tyckte verkligen att den passade in. Sluta klaga på andra skribenter, speciellt när du inte ens kan bygga meningar på ett vettigt sätt själv.
Citat:
Ursprungligen postat av söderb
Kom inte med den där skiten igen att du är neutral, man ser aldrig dig påpeka uppenbara fel hos dårarna så som heiwa/thaddeus/MaxDL osv och du håller alltid på sanninssökarnas"sida". Att du påstår neutral är neutral för att slippa jobbiga frågor är vad jag tror..
Då har du inte läst mina inlägg och för att ta dina tre exempel på användare så har jag ifrågasatt Heiwa och tagit avstånd ifrån både argumentation ifrån Thaddeus och MaxDLs sida öppet. Det spelar ingen roll vem användaren är, bara för att det för dig kanske är en omöjlighet att hålla sig opartisk betyder det inte att alla andra är oförmögna till det.
Slippa alla jobbiga frågor? Som era vanliga områden ni brukar hoppa på? "Vilka ska utföra den nya opartiska utredningen?" och hur thermite skulle förklara smält stål i högarna långt efter eller vilka frågor menar du? Har svarat på de flesta av dem i alla fall.
Om du läser mitt svar på inlägget du kommenterade så var det förresten inte ens detta jag svarade på, lyckat söderb, som vanligt..
EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
När du skriver att den inte "revs" pga fallet av WTC 1 & 2 hur menar du då? Att skadorna som 1:an och 2:an + brand orsakade inte var tillräckliga för att skada huset så pass mycket att en kollaps skulle ske? Eller menar du något annat?
Enligt NIST så hade 1:ans och 2:ans rasmassor på WTC7 ingen så stor effekt så att de påverkade dess stabilitet eller ras, bör inte du veta detta vid det här laget?