För att sätta punkt på onödigt tjafs, här är mitt förstainlägg där jag svarar dig angående thermite.
Citat:
Ursprungligen postat av Kuvolski
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Jesse Ventura har också styrkt supertermit teorin i sin show.
Till dig och estone: Sök med sökfunktionen så hittar ni säkert tusen inlägg om det och en massa länkar. Annars kan ni googla, ni kommer förmodligen inte få något utförligt svar så det är lika bra.
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
När jag skrev mitt inlägg hoppades jag främst på att kanske få svar av någon som kan arabiska och läser media där ifrån vilket borde vara främsta hoppet angående en ev. intervju med någon av kaparna men det drunknade i massa pajas poster från folk som dig som ska leka bror duktig.
Du verkar ha missförstått och trodde att jag svarade på alla dina funderingar som du ändå bör ha mer kännedom om ifall det du säger stämmer, nämligen att du vann den viktiga tävlingen om vem som var här först. Du låter lite som en tjuv som försöker förklara varför fläskfilén ramlade in under byxbenet på dig och att det inte var ditt fel.
Har du inget mer än en otrevlig ton, ett oseriöst intryck och standardfrågor så tycker jag fortfarande att du bör söka för att finna svar och inte sitta här och ställa frågeställningar på ett sätt som gör att du inte kommer att få svar.. den som söker skall finna.
EDIT: För att ge dig något om sakfrågan jag svarade på så kom det fram i Jesse Venturas program att det inte går att måla på nano-thermite som färg för att sedan få det att verka, ändå försöker han få tittarsiffror genom att säga "Imagine if this would be painted on every building in N.Y" eller dylikt. Tråkigt då det sänker hans trovärdighet.
Det kan fortfarande ha använts, men med största sannolikhet inte genom målarfärg.